2020-04-08, 10:21
Medlem
Kadin-Yasins avatar
Nytt avsnitt ute med Svenska graffare. Denna gång nytt koncept, vi lyssnare ges en chans att berätta knashistorier, nån som skickat in ett bidrag?
Citera
2020-04-15, 14:57
Medlem
StayTrippys avatar
Nytt avsnitt med Andra Sidan Spåret,
Scuba & Opiat ifrån F-Ups. Vad tyckte folket?
F-Ups är en av de största inspirationerna för mig men tyckte avsnittet var lite tråkigt. Opiat höll på massa information(?) som gjorde hela avsnittet sämre, klipptes ju hur som helst hela tiden?! Hade ju kunnat varit så mycket bättre om de var mer engagerade i att ens medverka i podden.
Citera
2020-04-16, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StayTrippy
F-Ups är en av de största inspirationerna för mig men tyckte avsnittet var lite tråkigt. Opiat höll på massa information(?) som gjorde hela avsnittet sämre, klipptes ju hur som helst hela tiden?! Hade ju kunnat varit så mycket bättre om de var mer engagerade i att ens medverka i podden.
Vad bortskämd du är.
Citera
2020-04-16, 12:28
Medlem
Citat:

Jag håller med dig, tror faktiskt avsnittet hade varit bättre och mer intressant med enbart Scuba. Avsnittet vart lite av en besvikelse, men gött att få ett nytt avsnitt iaf.
Citera
2020-04-16, 14:21
Medlem
Kadin-Yasins avatar
Citat:

Detta hade jag helt missat, Opiat känner jag inte till så det ska bli spännande att höra om honom.
Scuba däremot, minns hans framfart i huvudstaden!

Tack för tipset, big up!
Citera
2020-04-16, 15:28
Medlem
fjolla666s avatar
Riktigt dåligt ljud, som vanligt!
Citera
2020-04-21, 16:59
Medlem
outoforders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadin-Yasin
Detta hade jag helt missat, Opiat känner jag inte till så det ska bli spännande att höra om honom.
Scuba däremot, minns hans framfart i huvudstaden!

Tack för tipset, big up!

Opiat körde en del i huvudstaden på 00-talet(bombade) . Hängde runt lite med Ib folk och kändes rätt inspirerad av dessa. Efter det har jag inte sett något men är inte personen som är ute och letar heller.
Citera
2020-10-16, 00:10
Medlem
PaaloAaltos avatar
Vad har hänt med podden Andra Sidan Spåret nu? Stendöd.

Om jag fick önska skulle följande intervjuas:
Vision
Hell
Dano

Fher vågar en inte ens fantisera om.
Citera
2020-10-16, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaaloAalto

Vision
Hell
Dano

De har sagt upprepade gånger att Fher aldrig kommer vara med.

Om en dock får drömma skulle ett snack med Nug vara spännande.
Citera
2020-10-17, 00:57
Medlem
Kadin-Yasins avatar
Citat:

Vision
Hell
Dano

Hell för helvete!!

Dessa legender vill jag se greppa micen!

Sthlm:

HELL för helvete!!
CR
IOH
TIER
SEXVALP
Cash 87

Gbg:

Catwalk
Dome
Ice
Kid

Malmö:

RGK
U&IR1
TED
RIOT
Citera
2020-12-28, 23:03
Medlem
PaaloAaltos avatar
Tier vore onekligen kul! Men var är poddfan?

Citat:
Ursprungligen postat av Kadin-Yasin
Hell för helvete!!

Dessa legender vill jag se greppa micen!

Sthlm:

HELL för helvete!!
CR
IOH
TIER
SEXVALP
Cash 87

Gbg:

Catwalk
Dome
Ice
Kid

Malmö:

RGK
U&IR1
TED
RIOT
Citera
2020-12-29, 01:49
Medlem
Kadin-Yasins avatar
Citat:
Tier vore onekligen kul! Men var är poddfan?

Det finns ingen podd med Tier.
Dom poddar du kan googla på är:

Klotterpodden - orginalet, första svenska podden. Podden e numera nerlagd sen Spaq åt upp mikrofonen. Drevs av okok/ tags and throws

Andra sidan spåret - Arvtagarna, har haft många tunga namn i studion från tex PMS. Podden verkar gått i ide sedan en av programledarna klippte sig och skaffade jobb...eller barn i alla fall.

Svenska graffare podcast - Enligt programledaren själv är detta en gubbpodd, mest snack med graffitipensionärer som målade graffiti för 40 år. Hack i skivan på att det var svårt att få tag på caps för i tiden men alla gäster lyckades få tag på fenjalcaps. Men även intressanta banbrytande utsvävningar i form av inslag med renodlade toys och möjlighet att själv bidra i den moderna klassikern Corona-knas (bara knashistorier).

Graffcast (finns en engelskspråkig och en svensk) - Finns bara 2-3 avsnitt ute, verkar ha somnat på soffan men en spännande utmanar som jag hoppas återvänder.

Bubblare:

- Den svarta tråden på youtube har en intervju med queen Psykos, Kung Mel och prins Ligisd.

- graffiti brilliant, ingen pod men graffitisnack på youtube, sjukt seg eller sjukt intressant, välj själv.
Senast redigerad av Kadin-Yasin 2020-12-29 kl. 01:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in