Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-01, 19:26
  #157
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Heroin.
Hörde hon så Meth men det är mycket möjligt att det va heroin som hon körde freebase på.
Citera
2017-05-01, 21:22
  #158
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Hörde hon så Meth men det är mycket möjligt att det va heroin som hon körde freebase på.


Sa hon det så är det nog det, hade inget ljud och såg folie bara.
Citera
2017-06-19, 20:26
  #159
Medlem
Neuschwansteins avatar
I väntan på att tags and throws släpper nästa avsnitt så tipsar jag om andra sidan spåret podden episode 1 med Munk och Brase https://soundcloud.com/user-66935343...an-sparet-s1e1
Citera
2017-06-21, 17:07
  #160
Medlem
QCMAGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Hörde hon så Meth men det är mycket möjligt att det va heroin som hon körde freebase på.

Mmm, tyvärr tyvärr så känner hon nog till dess konsekvenser sedan tidigare. Eftersom hon ändå var hyfsat nära en annan person som målade som dog utav det, med vilja bör tilläggas. Så har hon nog samma mål också. Hennes mentala sjukdomar borde inte göra det lättare, men det gör fan i mig ont i hjärtat att se hur snett det går. Hoppas verkligen att hon kommer in på rehab eller faktiskt torskar, så att hon i alla fall kan få någon slags hjälp med mental hälsa. Fyfan.

OnT: Det verkar som att projektet mer var en sporadisk grej medan OKOK inte gör annat?
Citera
2017-06-22, 12:56
  #161
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QCMAG
OnT: Det verkar som att projektet mer var en sporadisk grej medan OKOK inte gör annat?

Han har ju massa på gång nu läste jag. Tre filmer och grejor. Dyker säkert upp fler avsnitt i framtiden.
Citera
2017-06-22, 13:50
  #162
Avstängd
moluskens avatar
Träffade spacken häromdan och han sa att ett nytt (nyktert) avsnitt var på väg med honom, spännande.
Någon som kan dementera eller bekräfta? Hade ju faktiskt varit kul och rättvist att ge honom en till chans!
Citera
2017-06-23, 11:55
  #163
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molusken
Träffade spacken häromdan och han sa att ett nytt (nyktert) avsnitt var på väg med honom, spännande.
Någon som kan dementera eller bekräfta? Hade ju faktiskt varit kul och rättvist att ge honom en till chans!
Rättvist? Han har visat vem han är, det räcker så!
Citera
2017-06-23, 12:59
  #164
Avstängd
moluskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Rättvist? Han har visat vem han är, det räcker så!

Jag fattar vad du menar, det var dräggigt gjort av honom, men han är ändå en legend för stockholmsscenen säga vad du vill.
Han har bombat sen tidigt 2000-tal och verkligen kört hårt, vilket antagligen resulterat i personliga problem typ missbruk.
Skulle va kul att få höra honom nykter, berätta om dom gamla dagarna och hur han ser på scenen idag, istället för att sitta och slöddra om sin thaigryta...
Citera
2017-06-28, 11:32
  #165
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av molusken
Jag fattar vad du menar, det var dräggigt gjort av honom, men han är ändå en legend för stockholmsscenen säga vad du vill.
Han har bombat sen tidigt 2000-tal och verkligen kört hårt, vilket antagligen resulterat i personliga problem typ missbruk.
Skulle va kul att få höra honom nykter, berätta om dom gamla dagarna och hur han ser på scenen idag, istället för att sitta och slöddra om sin thaigryta...

Håller inte med, han fick en chans och var totalt respektlös, tycker inte han ska vara med igen. Finns andra aktiva writers som kan leverera bättre!
men visst jag håller med om legendstatusen, det kan ingen förneka, han kör ju fortf...
Citera
2017-06-28, 14:38
  #166
Medlem
Kom igen, "legend"??? Varför?
Citera
2017-06-28, 15:52
  #167
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Haha, Spaq legend...
Kul med Andra Sidan Spåret som ett komplement till Klotterpodden. Trodde dock att de skulle intervjua Reds eller Erse.
Citera
2017-07-01, 13:43
  #168
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
Kom igen, "legend"??? Varför?

Citat:
Ursprungligen postat av blackie_lawless
Haha, Spaq legend...
Kul med Andra Sidan Spåret som ett komplement till Klotterpodden. Trodde dock att de skulle intervjua Reds eller Erse.

Ja legend.
Han är en av få som varit aktiv i 12-13+ år och fortfarande köttar.
Märker att dom som hatar på spaq oftast inte själva är så synliga någon annanstans är på forumen, då han är respekterad/ vän med dom flesta stora writers i Stockholms scenen.
Förklara gärna varför han inte är legend?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback