Citat:
Ursprungligen postat av
TransitGloria
Du, det är rätt många här i tråden som gör något, dvs försöker diskutera sakligt med dig. Men det är svårt när du bara hoppar in för att droppa en one-liner för att sedan vänta på nästa ofarliga inlägg.
Nu tror jag iofs inte att du har något intresse av diskussion, utan är fullt tillfredsställd med att "reta rassarna", "hålla huvet högt" eller vad du nu tror händer här. Men om du faktiskt är en medlem i #jagärhär och är villig och kapabel att ärligt och hederligt svara på de för diskussionen om#jagärhär väldigt relevanta frågorna ställda till dig, upprepade gånger, skulle det vara toppen för debattklimatet och diskussionen.
Eller måste Ledaren kommendera dig innan det blir aktuellt? Beklagar, men er sekt är väldigt gåtfull för en som vant sig vid anonym diskussion om sakfrågan, utan den där rättrogna euforin hundratals likars likes framkallar.
Damn, du sa det!
Tyvärr tror jag inte du kommer få ett svar.
Jag tror att man måste trycka in hela sitt budskap i EN mening hos dessa JÄH-får, för att de ska förstå.
Lite som sms-språk, det är liksom den nya grejen, eller något kort nog för twitter.
Jag tror på riktigt inte att dessa människor förmår läsa HELA stycken, det fungerar liksom inte i deras hjärnor, då knakar det och huvudvärken smyger på, nej stopp!
Det är enkelt att kopiera en slogan på nätet utan att verkligen göra någonting, att ta på sig att vara Sveriges internetpolis måste väl bryta mot några sorts regler iaf?
Jag menar, ingen har BETT dem "höja" nivån, haha hur höjer man ens en nivå utan att komma med något eget?
Finns ingen vettig människa som inte skrattar åt dessa nötter! Någon sorts pseudomix av förkärlek för V för Vendetta och ytligt skrapande på en yta av en djupare analys angående rasism som påtvingats av filmvisning i skolbänken av American History X.
Inte ens invandrarna gillar dom, tro mig! Dom är trötta på detta fokus på rasism och antirasism, dom vill bara vara, allt detta gör är att öka strömningarna mot högerextremism, det lustiga är att dom är högerns egna topprekryterare.
Detta är såklart när det är en så stor polarisering och nedtystning i debatten att det inte finns något mellanläger att lägga sig i. Blir man trött på censuren finns bara ett annat dåligt alternativ.
Vi vettiga människor som faktiskt bara vill diskutera sakfrågan får inget utrymme pga. alla "JÄH" idioter samt andra sidan...