2016-11-20, 15:29
Medlem
Vilka är de bästa gratis ekonomiappar som finns?
Citera
2016-11-20, 17:22
Medlem
zykl0ns avatar
Tink, riktigt bra.
Hämtar uppgifterna direkt från din bank.
Citera
2016-11-20, 17:56
Medlem
Nice. Ska testa den. Hittade även Mina Finanser den hade fått bättre rating på Google Play.
Citera
2016-11-20, 18:05
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zykl0n
Tink, riktigt bra.
Hämtar uppgifterna direkt från din bank.

Tink blir sjukt förvirrad om man flyttar pengar mellan sina egna konton, då inkomster redo utgifterlätt blir skum
Citera
2016-11-20, 20:30
Medlem
zykl0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8bitrage
Tink blir sjukt förvirrad om man flyttar pengar mellan sina egna konton, då inkomster redo utgifterlätt blir skum

Jag tyckte Tink lärde sig direkt att det var överföringar och de inte skulle bokföras.
Citera
2016-11-20, 23:22
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zykl0n
Jag tyckte Tink lärde sig direkt att det var överföringar och de inte skulle bokföras.

Har använt det i 1.5 år eller så och det har fortfarande inte lärt sig. Denna månad (25 okt - nu) har jag t.ex. 42k i inkomst enl. tink fast jag i verkliga livet haft drygt 29 in i lön och egentligen inga andra externa insättningar.
De 13k extra är p.g.a. att jag fört pengar fram och tillbaka mellan 3 olika konton för div. budgeteringar, inom samma bank kan sägas...
Citera
2016-11-21, 20:47
Medlem
svampgaffels avatar
Beror ju på vad du är ute efter, men GnuCash skall vara rätt kompetent. Gäller bara att komma över tröskeln med dubbelbokföringen.
Citera
2016-12-04, 22:32
Medlem
Tack för alla svar Hittade på www.ekonomiappar.se så jag har börjat testa lite nyhetsappar. VAfinans är en bra gratisapp för nyheter
Citera
2016-12-05, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8bitrage
Har använt det i 1.5 år eller så och det har fortfarande inte lärt sig. Denna månad (25 okt - nu) har jag t.ex. 42k i inkomst enl. tink fast jag i verkliga livet haft drygt 29 in i lön och egentligen inga andra externa insättningar.
De 13k extra är p.g.a. att jag fört pengar fram och tillbaka mellan 3 olika konton för div. budgeteringar, inom samma bank kan sägas...

Varför kategoriserar du inte manuellt, den lär ju sig typ med en gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in