2016-11-20, 11:43
Medlem
ShouldBeFines avatar
Varför? Han vet hur illa det kan gå men han lyssnar inte när jag förklarar. Han har tvättat större summor, miljon är ingen underdrift. Han blev dödad pga ett missförstånd, men varför gör en människa så? Varför ta en sådan stor risk för så liten belöning? Han var inte skarpaste kniven i lådan men så dum var han däremot inte.
Citera
2016-11-20, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShouldBeFine
Han var inte skarpaste kniven i lådan

jag tror du har svaret där!
Citera
2016-11-20, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShouldBeFine
Varför? Han vet hur illa det kan gå men han lyssnar inte när jag förklarar. Han har tvättat större summor, miljon är ingen underdrift. Han blev dödad pga ett missförstånd, men varför gör en människa så? Varför ta en sådan stor risk för så liten belöning? Han var inte skarpaste kniven i lådan men så dum var han däremot inte.

Antingen av dumhet eller också av desperation.
Din vän kanske desperat behövde pengar eller så kanske din vän blev pressad och inte vågade/kunde säga nej.
Citera
2016-11-20, 19:19
Medlem
25-To-Lifes avatar
Vem mördade honom?
Citera
2016-11-21, 22:58
Medlem
Det beror sig väl på upplägget och vad det är för människor man har att göra med. Om en kompis hade kommit med en miljon i en väska mot att man sätter in säg 800k på hans konto så är det ganska frestande. Om random knarkare ber om samma tjänst så är det kanske inte lika intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in