Citat:
Ursprungligen postat av
flippmode
du borde googla de där med att leva ett fritt liv och va de innebär..
precis som när mina barn skriker på natten och lever rövare är de pga nånting ofta att dom har bajsat på sig eller tappat sin napp etc. de är nåt som stör katten.. tycker du jag ska använda blomsprutan på mina barn när dom bajsat på sig eller liknade?? bara för att ett djur inte kan prata så betyder de ju inte att dom är helt dumaihuvet.
vet inte hur din uppväxt va men låt katten va fri och behandla den på samma sätt du skulle behandla ditt barn.. folk som slår sina barn eller sprutar vatten och sånt skit på djur de är den lägsta sortens jävla pajas man kan va.. fatta du inte när du köpt katten att den kunde va precis som vissa barn. ett jobbigt barn? ett adhd barn? ett handikapat barn..
Du verkar ju inte vara riktigt frisk.
Jag fattar väll också att det är något hon vill, Bla ha våran uppmärksamhet eller att hon är ensam men jag sökte tips för detta å undrade om någon varit med om samma situation.
Bra att du jämför barnmisshandel med att spruta vatten på en katt, visar ju bara va du har innanför pannbenet.
Jag har som sagt bett om TIPS, har någon varit med om samma sak och har en lösning på problemet så tackar man inte direkt nej till det.
Eller ska jag gå till en psykolog med katten tycker du ?
För är ju samma sak med katter som med människor, tar man en katt i nackskinnet så tycker väll du att det är samma sak som att slå ett barn.