Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Skulle du vilja vara vänlig att visa vad
de flesta av topparna i SD har sagt eller skrivit som är långt värre än det som Kakan producerat? Jag kan tyvärr inte finna vare sig ACAB, Fuck aina, hata snuten eller om Malexander hos de jag känner till.

Har inte koll på vad alla gör. Här är ett axplock:
Björn Söder jämförde homosexualitet med pedofili som han sedan ångrade
Oscar Sjöstedt skämtade om nazister som låtsassparkade på ljudar som han sedan ångrade
Mattias Karlsson skrev under pseudonym till en fascistisk/nazistisk/identitetspolitisk tidning som han sedan ångrade
Kent Ekeroth ska vi inte ens tala om...
Markus Wiechel kallade afrikaner som bränner en häxa för "satans jävla aphelveten" och "efterblivna jävla pensionsräddare!" som han sedan ångrade
Linus Bylund kallade journalister för "nationens fiender" som han sedan ångrade (eller iallafall "inte menade")
Om nån feminist skriver ACAB eller något annat icke-hotande då är alla så bajsnödiga att det inte är sant. När någon SD-politiker gör exakt samma sak då finns det 1000 ursäkter att komma med. Hyckleri är det fan.
Sedan är inte poängen att andra gjort värre saker. En handling blir inte bättre av att andra är värre. Det som ursäktar henne är att det inte är någon stor sak att skriva ACAB på twitter. Det är ungefär som att säga att eftersom jag gillar Public Enemy (Fuck Tha Police m.fl) så hetsar jag folk till polismord... Sedan har
hon bett om ursäkt vilket är det som
ursäktar henne.