2016-11-18, 21:43
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inboxaren
http://www.gp.se/n%C3%B6je/ber-alla-poliser-om-urs%C3%A4kt-f%C3%B6rl%C3%A5t-1.3968667

Ja vad ska man säga om hela Kakan-grejen? Hon förlorar pengar och helt plötsligt är "kampen" inte något hon vill kännas vid. Så fort denna feminist fick makt övergav hon sina ideal och gjorde en 180 graders vändning.

Vad kan man säga om feminism? Sviker systrarna varandra så fort de får makt, status och pengar? Är feminism bara något för de obesuttna som lämnar det sjunkande skeppet med ilfart så fort de får minsta möjlighet?

Finns det någon feminists värderingar som inte kan köpas för pengar och makt? Finns det någon feminism över huvud taget?

Jag är mest intresserad av länken du anger. Artikeln är signerad av en Fanny Edstam. Samma Fanny Edstam som förekommer här:

http://www.kommunisterna.org/nyheter/2011/04/oppet-brev-till-vansterpartiet-och-ung-vanster-i-goteborg

och här:

https://www.youtube.com/watch?v=cqqJELLz3Lk

...och här:

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/det-kunde-lika-g%C3%A4rna-varit-jag-1.18733

Det verkar ju väääldigt märkligt att en och samma kommunist förekommer i så många sammanhang. Man skulle ju nästan kunna tro att beskrivningen av media som vänstervriden faktiskt är sann.

Kul förresten att Kakans egen partikompis, Fanny, så snällt ställde upp och satte hennes krokodiltårar på pränt. Om en kommunist får jobb på GP borde väl även nazister få det? "Demokrat" som "demokrat" liksom

Stackars Sverige...
Senast redigerad av midvintermorker 2016-11-18 kl. 21:51.
Citera
2016-11-18, 22:34
Medlem
Faceoffreins avatar
Stackars Sverige? Indeed. stackars Kakan?!

Perhaps. Nätet glömmer aldrig. Kakan är en hatare av rang. Men. Hon är också en människa. och Kakans mer rabiata uttalanden har aldrig ifrågasatts eller fördömts av vare sig Mainstream media eller Public Service.

Hon förtjänar saklig kritik och mer därtill.

Men kanske... kanske, är hon en av oerhört jävla många i sin generation som har använt godkända kontroverser för att nå framgångar... med största sannolikhet, ja.

En människa, vill säga. Hon är inte problemet. Problemen är SVT, Expressen & framförallt Aftonbladet.

Mjukryggade jävla skitvesslor, hela bunten. Veka rövhål som sanktionerar hat som styrker deras egna ideologier.

Det goda hatet har vart produktivt för kakan... och för den mediala eliten! Hela vägen fram till Trumps vinst.

Nu kan vi i realtid bevittna hur dessa jävla hycklare, förvirrat sliter varandra till stycken. I total förvirring kommer den mediala eliten kasta Kakan, och individer som henne till vargarna snart nog.

Lyckligtvis , så glömmer aldrig internet... Vem vet hur läget ser ut nära nästa val? Om Kakan dumpas, lär hon rekryteras... And hell hath no fury as a woman scorned
Citera
2016-11-18, 22:59
Medlem
Studsbolls avatar
Hur många trådar finns det om Kakan? Hon är mer diskuterad än kungen, Löfven och Kalle Anka tillsammans. Och nu i egenskap av feminist. Hon är lika mycket feminist som Löfven; det vill säga inte alls. Det hon säger och gör utgår bara från henne själv. Hon är en attention whore och Flashback gör allt för att göra henne lycklig. Det verkligt tråkiga är att hennes kontanta kräkningar i media skadar de riktiga kvinnorna som pratar om verklig feminism.
Citera
2016-11-18, 23:04
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceoffrein
Stackars Sverige? Indeed. stackars Kakan?!

Perhaps. Nätet glömmer aldrig. Kakan är en hatare av rang. Men. Hon är också en människa. och Kakans mer rabiata uttalanden har aldrig ifrågasatts eller fördömts av vare sig Mainstream media eller Public Service.

Hon förtjänar saklig kritik och mer därtill.

Men kanske... kanske, är hon en av oerhört jävla många i sin generation som har använt godkända kontroverser för att nå framgångar... med största sannolikhet, ja.

En människa, vill säga. Hon är inte problemet. Problemen är SVT, Expressen & framförallt Aftonbladet.

Mjukryggade jävla skitvesslor, hela bunten. Veka rövhål som sanktionerar hat som styrker deras egna ideologier.

Det goda hatet har vart produktivt för kakan... och för den mediala eliten! Hela vägen fram till Trumps vinst.

Nu kan vi i realtid bevittna hur dessa jävla hycklare, förvirrat sliter varandra till stycken. I total förvirring kommer den mediala eliten kasta Kakan, och individer som henne till vargarna snart nog.

Lyckligtvis , så glömmer aldrig internet... Vem vet hur läget ser ut nära nästa val? Om Kakan dumpas, lär hon rekryteras... And hell hath no fury as a woman scorned
Här kommer mina fem öre om "kakan" och hennes öde vad mig anbelangar.
Vill hon ha ett högprofilerat yrke så kommer hennes trackrecord alltid vara värt att nämnas. I övrigt anser jag att det bästa medlet gentemot henne och hennes gelikar är likgiltighet.
Jag har ingen glädje av att jaga henne. Hennes gärningar får göra får göra det åt henne.
Och för er andra rabiata feminister, troglodyter, trattskallar och andra dumskallar. Låt detta bli en läxa:
Karma is a bitch!
Citera
2016-11-18, 23:32
Bannlyst
Den där jävla negerknullaren är efterbliven. Jag såg med egna ögon hur hon tog emot en negerdase. Hon är ingen lesbian på riktigt, det är bara för att vinna pk-poäng hon utger sig för att vara det. Som den där dåliga höjdhopperskan och Anja Persson.
Citera
2016-11-19, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Vad är det för fel på er? Hon har ju skrivit att hon ångrar sig flera gånger. Varför räcker inte det? De flesta av topparna i SD har sagt eller skrivit långt värre saker. Varför kan de "gå vidare" men inte hon? Trodde aldrig jag skulle försvara en radikalfeminist som henne, men folk som skriver på Flashback är fanimej värre.
Och dessa har fått syndernas förlåtelse från Aftonhoran?
Citera
2016-11-19, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeepGrindingzy
Lägg ned. Hon är inte lesbisk, om hon vore det så hade hon inte tillåtit sig att bli knullad av en man och blivit avlad på. Hon är snarare "lebb" liksom alla andra kvinnor dvs halväckliga bin.
Jag sa inte att hon är lesbisk, jag antydde snarare att hon hellre har lebbsex än att gå igenom förnedringen med att ligga med en beta-hane, lebb-sexet är ett sorts substitut för de alfa-hanar som dissar henne på grund av hennes utseende.
Hon har väl legat runt mycket med negrer har jag för mig?
Citera
2016-11-19, 01:19
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
http://www.gp.se/n%C3%B6je/ber-alla-poliser-om-urs%C3%A4kt-f%C3%B6rl%C3%A5t-1.3968667

Ja vad ska man säga om hela Kakan-grejen? Hon förlorar pengar och helt plötsligt är "kampen" inte något hon vill kännas vid. Så fort denna feminist fick makt övergav hon sina ideal och gjorde en 180 graders vändning.

Vad kan man säga om feminism? Sviker systrarna varandra så fort de får makt, status och pengar? Är feminism bara något för de obesuttna som lämnar det sjunkande skeppet med ilfart så fort de får minsta möjlighet?

Finns det någon feminists värderingar som inte kan köpas för pengar och makt? Finns det någon feminism över huvud taget?

Detta är ganska unikt. För första gången så kommer kända vänsteraktivister att förlora på sina sjuka åsikter.

Det här är så njutbart när vi vanliga människor håller på att vinna mot de självutnämnda diktatorerna. PK faller som en sten till marken!

Ge dem fingret 2018!
Citera
2016-11-19, 08:35
Medlem
Guitarsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
Jag är mest intresserad av länken du anger. Artikeln är signerad av en Fanny Edstam. Samma Fanny Edstam som förekommer här:

http://www.kommunisterna.org/nyheter/2011/04/oppet-brev-till-vansterpartiet-och-ung-vanster-i-goteborg

och här:

https://www.youtube.com/watch?v=cqqJELLz3Lk

...och här:

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/det-kunde-lika-g%C3%A4rna-varit-jag-1.18733

Det verkar ju väääldigt märkligt att en och samma kommunist förekommer i så många sammanhang. Man skulle ju nästan kunna tro att beskrivningen av media som vänstervriden faktiskt är sann.

Kul förresten att Kakans egen partikompis, Fanny, så snällt ställde upp och satte hennes krokodiltårar på pränt. Om en kommunist får jobb på GP borde väl även nazister få det? "Demokrat" som "demokrat" liksom

Stackars Sverige...

Kommunist på GP ringer artister för att de inte ska spela för SD

Citat:
Inbokade var också gruppen Black Ingvars, som dock valde att ställa in framträdandet efter ett samtal från Fanny Edstam, nöjesreporter på Göteborgs-Posten.

https://nyatider.nu/kommunist-pa-gp-ringer-artister-for-att-de-inte-ska-spela-for-sd/
Citera
2016-11-19, 08:58
Medlem
Jthunderas avatar
När hon inte kan klämma fram en ordentlig ursäkt fören 2 år efter när hon själv förlorar pengar blir det rätt tydligt var hon står. Hon har inte ändrat sig utan reagerar med plånboken.
Citera
2016-11-19, 09:20
Medlem
kordens avatar
Hoppas att hon aldrig mer kommer få ett reklamjobb som innebär extra pengar.
Citera
2016-11-19, 10:26
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Finns det någon feminists värderingar som inte kan köpas för pengar och makt?
Vatten är vått, himlen är blå och allt går att köpa för rätt pris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in