Citat:
Ursprungligen postat av
Faceoffrein
Stackars Sverige? Indeed. stackars Kakan?!
Perhaps. Nätet glömmer aldrig. Kakan är en hatare av rang. Men. Hon är också en människa. och Kakans mer rabiata uttalanden har aldrig ifrågasatts eller fördömts av vare sig Mainstream media eller Public Service.
Hon förtjänar saklig kritik och mer därtill.
Men kanske... kanske, är hon en av oerhört jävla många i sin generation som har använt godkända kontroverser för att nå framgångar... med största sannolikhet, ja.
En människa, vill säga. Hon är inte problemet. Problemen är SVT, Expressen & framförallt Aftonbladet.
Mjukryggade jävla skitvesslor, hela bunten. Veka rövhål som sanktionerar hat som styrker deras egna ideologier.
Det goda hatet har vart produktivt för kakan... och för den mediala eliten! Hela vägen fram till Trumps vinst.
Nu kan vi i realtid bevittna hur dessa jävla hycklare, förvirrat sliter varandra till stycken. I total förvirring kommer den mediala eliten kasta Kakan, och individer som henne till vargarna snart nog.
Lyckligtvis , så glömmer aldrig internet... Vem vet hur läget ser ut nära nästa val? Om Kakan dumpas, lär hon rekryteras... And hell hath no fury as a woman scorned
Här kommer mina fem öre om "kakan" och hennes öde vad mig anbelangar.
Vill hon ha ett högprofilerat yrke så kommer hennes trackrecord alltid vara värt att nämnas. I övrigt anser jag att det bästa medlet gentemot henne och hennes gelikar är likgiltighet.
Jag har ingen glädje av att jaga henne. Hennes gärningar får göra får göra det åt henne.
Och för er andra rabiata feminister, troglodyter, trattskallar och andra dumskallar. Låt detta bli en läxa:
Karma is a bitch!