2016-11-18, 16:17
Medlem
På lady Dahmers facebook kommer Dahmers om än andfådd och dallrades till Kakans sida och förvarar henne.
Citera
2016-11-18, 16:18
Medlem
Observerads avatar
Bara att titta på henne och läsa vad hon säger sig stå för så faller allt på plats. Inget att bry sig om. Bara att försöka ignorera trots att det är svårt iom hennes enorma kroppshydda.
Citera
2016-11-18, 16:26
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Jag kommer att tänka på uttrycket "omvändelse under snaran", Hermansson pudlar på schavotten och hoppas på så sätt kunna bli godkänd för framtida miljonkontrakt med kapitalistiska och patriarkala multinationella företag. Sådan är den, den svenska feministen, man kan skrika "ACAB!" och hata snutar men när det klämmer i börsen då krälar man i stoftet
Citera
2016-11-18, 16:26
Medlem
Felet med Kakan är att hon är en förtryckare, mobbare.

En sådan person lider av vanföreställningar tror t.ex att män är onda eftersom hon själv är ond.

Dessa onda feminister smittar andra till att bli onda så det är en fördel att de inte är i media. Det största felet med svensk media de senaste 50 åren är att släpa in onda i deras krets.

Fast jag ska vara positiv och säga att det på vissa sätt har blivit bättre i tidningarna den senaste tiden.
Antagligen beror det på internet och att allt som skrivs kommenteras. Så Flashback och dyl. har gjort samhället en tjänst.
Citera
2016-11-18, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Det är intressant hur de heltidshatande PK-politrukerna drabbas av ånger inför enskilda specifika gallsprängda spyor bland allt det hat de har levererat dag ut och dag in i åratal, så fort det finns misstanke om att de kan visa sig drabba den egna plånboken negativt.
Spot on!

Oerhört underhållande detta dock, hoppas hon får problem med museet nu också eller vad det var hon skulle besöka.

Dessa människor skall jagas ut ur landet, annars går vi under, så enkelt är det.
Citera
2016-11-18, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Varför uttala sig om saker du uppenbarligen inte vet något om? Kakan har bloggat smink och pratat smink i flera år. Hennes ursäkt som publicerades idag var just på den blogg du nu länkar till.
Feminister sminkar sig i lika hög grad som icke-feminister. Varför skulle de inte liksom?
Jösses?

Och ? Det kan du ge fan i. Jag vet med säkerhet att den kakan faller mig inte i smaken, vad gäller allt från utseende till beteende med eller utan fina skönhetsprodukter .
Citera
2016-11-18, 16:42
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
http://kakan.elle.se/page/2/

Hon är en förbannad hycklare. Hon bloggar för tidningen Ellen där 95% av hennes inlägg är rena rama reklaminlägg för olika krämer och smink för hur man ska bli vackrare.

Hur kan man jobba som säljare för sminkindustrin och samtidigt säga att man arbetar för öka jämställdhet när man gör allt för att få kvinnor at må dåligt över sitt utseende och få de att köpa utseende produkter???

HYCKLARE!!!!!!!
Vad var det nu man sa igen om att sminka en gris?
Att det fortfarande är en gris?
Citera
2016-11-18, 16:52
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Vad är det för fel på er? Hon har ju skrivit att hon ångrar sig flera gånger. Varför räcker inte det? De flesta av topparna i SD har sagt eller skrivit långt värre saker. Varför kan de "gå vidare" men inte hon? Trodde aldrig jag skulle försvara en radikalfeminist som henne, men folk som skriver på Flashback är fanimej värre.

Skulle du vilja vara vänlig att visa vad de flesta av topparna i SD har sagt eller skrivit som är långt värre än det som Kakan producerat? Jag kan tyvärr inte finna vare sig ACAB, Fuck aina, hata snuten eller om Malexander hos de jag känner till.
Citera
2016-11-18, 17:01
Medlem
NirvanAs avatar
Var är ursäkten för vitrasismen och manshatet?
Citera
2016-11-18, 17:01
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Skulle du vilja vara vänlig att visa vad de flesta av topparna i SD har sagt eller skrivit som är långt värre än det som Kakan producerat? Jag kan tyvärr inte finna vare sig ACAB, Fuck aina, hata snuten eller om Malexander hos de jag känner till.
Helt ointressant och non sequitur.
Vad har dina fantasier om vad SD sagt med kakans karaktär att göra?
Försvinner henne uttalande om någon i nordkorea sparkat en hund också?
Citera
2016-11-18, 17:03
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Helt ointressant och non sequitur.
Vad har dina fantasier om vad SD sagt med kakans karaktär att göra?
Försvinner henne uttalande om någon i nordkorea sparkat en hund också?

Inte alls, jag har dock jävligt svårt att förstå logiken i att ens skriva att andra har gjort mycket värre och därför ifrågasätter jag det.
Det är lite som min pappa är starkare än din pappa som försvar.
Citera
2016-11-18, 17:05
Medlem
RonnyRasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm

Finns en del som uttalat sig korkat där också. Rent spontant tänker jag på hon som ville ställa sig på öresundsbron med en kulspruta och skjuta migranter. Sedan har man ju den klassiska järnrörsskandalen där det sades lite mindre fina saker.

Dock så när folk från SD uttrycker sig hatiskt på nätet brukar deras karriär avslutas ganska så snabbt, och ingen skulle få för sig att hyra in dessa för reklamfilmer etc. Samma bör gälla även för Kakmonstret Hermansson.

Tycker fortfarande det är märkligt att hon som slåss mot patriarkatet och kapitalismen ställer upp på deras reklam eller promotions med glädje. Där kan vi snacka om en riktig sell-out.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in