2016-11-20, 11:38
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Det finns väl ingen normal människa som slänger en burk i en soptunna??? Finns det ens kvar soptunnor och vad används de i så fall till? Möjligen att soptunnor används som bongotrummor i andra främmande länder men så icke i Sverige.

Pantning eller återvinning av burkar är det som gäller oavsett hudfärg och etnicitet. Klarar man inte av dessa enkla begrepp så är man bortom all räddning.

Det är ganska normalt antar jag. Fattigt folk blir alltid glad när dom hittar pant i sopkorgarna.

Jag brukar ju slänga dom i såna soptunnor där det står "Pantburkar" som man har lagt ut eftersom återvinningsstationen togs ner, tror jag. Dom har ett litet hål i mitten. Har för mig att svenskar brukar slänga in påsar med hundskit där.
Citera
2016-11-20, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradaron
Har lagt upp de flesta av mina kort på borden men känner ingen lust till att fortsätta, för att det råder ingen tvekan om att du är rasist.

Jag har blivit kallad värre saker. Men det är inte olagligt att vara rasist, även om jag nu anser att jag inte är det. Du däremot bryter ner direkt för att du inte lyckas övertyga mig om att det inte finns skillnad på hur sopor hanteras bland blatte områden och svenska områden. Eller ska jag säga invandrar områden? Nej- nysvensk områden? nej - ekonomiskt utsatta områden bebodda med utomeuropeiska familjer? Hur långt PK ska jag gå för att din vänsterfascistiska, terrorhyllande, Pablo Escobar hyllande, avatar ska le?
Citera
2016-11-20, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison-Bengtsson
Tror endel av det kan förklaras med stolthet. Exempelvis verkar många invandrare, främst från Mellanöstern då, tycka att det är under deras värdighet att lämna brickan i diskvagnen när de ätit ute. Finns också svenska slan som skiter i sånt men folket från Mellanöstern känns klart överrepresenterade.

Ja den. haha, vilken jävla grej det kan bli om man påpekar att diskvagnen är 1 meter framför deras näsa. Man är ju rasist direkt!
Citera
2016-11-20, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradaron
Oacceptabel anklagelse, etnicitet har inget med miljöförstöring att göra enligt mig.

I Papua Nya Guinea kastar de plasten rakt i vattendragen. I stora högar! Så jo, miljöhantering handlar om ras, kultur och intelligens. Precis som allt annat.
Citera
2016-11-20, 19:47
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Jag älskar när vänsteridioter och blattar försöker försvara den hänsynslöshet som psykopatblattarna dras med, de verkligen binder fast sig själva i en väv och lögner, överdrifter och idioti.

Tack för skratten bradaron, elijah1, 321j och JontenZ, era satans åsnor

Svaret på trådens fråga är inavel, de är grymt inavlade och det har lett till en låg intelligens med låg intelligens kommer hänsynslöshet, det är även därför de gillar att plåga djur, människor och sin omgivning, man verkligen njuter av det.

Vidare så har vi en till förklaring, den heter islam, inom islam så tror muslimerna sig vara de mest högstående varelserna (precis som vissa judar och alla zigenare) de ser därför ner på alla andra, de njuter då av att förstöra så någon annan lägre stående får komma och fixa igen så att de kan förstöra det igen.

Det är blattens natur, blatten är ond och korkad, dålig kombination.
Samma kombination hittar vi även hos vänstermänniskor, onda och korkade.

T.ex. vänsterextremisterna i tråden är bra exempel på onda och korkade.
Citera
2016-11-20, 19:54
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparbergaren
Till skillnad från Svensken som är rätt miljömedveten och försöker rensa efter sin egen skit, är blatten (hur integrerad han än må vara) väldigt miljö omedveten. Har sett flertal grova brott enligt MP standard utförda av blattar som till och med röstar på MP. Totalt miljö omedvetna. Varför? Tror de att Allah ska rensa deras pant också?

Vad jag sett beror det delvis på detta:

1. Kan inte Svenska, har därför inte läst vad som står på sophusens kärl eller info blad om sortering.
2. I Mellanöstern sorterar man inte, man slänger skiten på tippen, olja och annat ut i avloppet eller i vattendrag.

Såg själv för ett par år sedan Mena folk byta olja på sin skruttbil, man körde fram över en gatubrunn, in under bilen och lossa oljepluggen....
Citera
2016-11-20, 20:04
Medlem
Stadsdelen Rosengård har två heltidsanställda städare som plockar upp sopor och soffor från buskar. Egentligen borde kommunen dra in de tjänsterna så får de själva se vad fan de ställer till med själva.
Citera
2016-11-20, 21:34
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Stadsdelen Rosengård har två heltidsanställda städare som plockar upp sopor och soffor från buskar. Egentligen borde kommunen dra in de tjänsterna så får de själva se vad fan de ställer till med själva.

Dom borde dra in bidrag och all stöd till Rosengård så får vi se vad deras religion gör med stadsdelen.

Jag bor ju bland "blattar" jag också men det är inte analfabeter, det är blattar som kommer från medelklassen. Inga skräp på gatorna.
Citera
2016-11-21, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Vad jag sett beror det delvis på detta:

1. Kan inte Svenska, har därför inte läst vad som står på sophusens kärl eller info blad om sortering.
2. I Mellanöstern sorterar man inte, man slänger skiten på tippen, olja och annat ut i avloppet eller i vattendrag.

Såg själv för ett par år sedan Mena folk byta olja på sin skruttbil, man körde fram över en gatubrunn, in under bilen och lossa oljepluggen....

1. Det finns översättning i vissa områden. Men det hjälper inte så mycket.
2. Detta köper jag. Kan vara så enkelt att man tagit med sig seden hit.

Jag har sett liknande, dock inte så extremt miljöfarligt.
Citera
2016-11-21, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Jag älskar när vänsteridioter och blattar försöker försvara den hänsynslöshet som psykopatblattarna dras med, de verkligen binder fast sig själva i en väv och lögner, överdrifter och idioti.

Tack för skratten bradaron, elijah1, 321j och JontenZ, era satans åsnor

Svaret på trådens fråga är inavel, de är grymt inavlade och det har lett till en låg intelligens med låg intelligens kommer hänsynslöshet, det är även därför de gillar att plåga djur, människor och sin omgivning, man verkligen njuter av det.

Vidare så har vi en till förklaring, den heter islam, inom islam så tror muslimerna sig vara de mest högstående varelserna (precis som vissa judar och alla zigenare) de ser därför ner på alla andra, de njuter då av att förstöra så någon annan lägre stående får komma och fixa igen så att de kan förstöra det igen.

Det är blattens natur, blatten är ond och korkad, dålig kombination.
Samma kombination hittar vi även hos vänstermänniskor, onda och korkade.

T.ex. vänsterextremisterna i tråden är bra exempel på onda och korkade.

Nu är jag inte vänster, liberal, fascist eller rasist. Men i dina ögon blir jag säkert det när jag säger att du överdriver en jävla massa. Precis som jag blev rasist hos bradaron för att jag inte höll med honom. Finns det ingen måtta och sunt förnuft hos er extrema? Måste det vara så jävla svart eller vitt hela tiden? Blatteområden är inte miljövänliga. Det är bara så och det finns säkert mer än bara 1 förklaring. Men att säga att en människa är född ond är en tråkig syn.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in