Citat:
Ursprungligen postat av
Pinkypromise
S lnge jag har de niver av lkemedel i blodet som str p mina papper p operationsdagen, allts det min narkoslkare vet om, s ska det vl nd inte spela roll...
Inget jag rekommenderar. Hur vet du att det r i niv med 150 mg i ditt blod den dagen du ska svas? Vet du det med 100 %? Ska du vara sker mste du ju i stort sett lta bli att ta lyrica i flera dygn o bli "ren"...Ca 5 dygn.Fixar du det? De kommer ju inte ta analysprov p dig precis och kolla niver av ett lkemedel i ditt blod.
Jag blev svd fr ett tag sedan o jag sa ifrn att f stess som premedicinering d jag hade nollat stess 2 mn tidigare. Kan sga att narkoslkaren sa att de fick ge mig enorma mngder av propofol o ultiva o fentanyl pga att jag haft stesolid o jag har haft lga doser men under flera r. Och d hade jag nd nollat fr drygt 2 mn sedan. S jag var ren... Jag fick jordens jkla AT efter den narkosen.
S stll dig frgan om du kan lta bli lyrican i 5 dygn ca innan? Annars ppna kort. En narkos r alltid en risk o nnu strre risk med lkemedel som pverkar hjrnan i blodet..