• 1
  • 2
2016-11-14, 20:40
Bannlyst
Hej! Det här är MagnusUgglasBajs syster som lånar hans konto!

Jag är ihop med en kille sedan 4 år och vi trivs rätt bra med varandra men på senare tid har jag börjat tappa intresset för honom. Han är för arg och aggressiv och nej han är inte blatte utan helsvensk. Jag vet inte vad som har hänt men han är inte samma gulliga snälla kille han var när jag träffade honom på högskolan. Han har blivit så jävla buffig typ som en Sylvester Staloune, han är kaxig och ska alltid hävda sig. Han är rätt schysst annars men jag har tröttnat på den här tuffa attityden och jag har sedan några månader tillbaka träffat en kille vid sidan om.

Den här killen vet att jag inte är singel men vi ses i smyg och brukar knulla, han är verkligen jättesnäll och söt. Han gör allt för mig och hävdar sig aldrig, han är väldigt känslig och jag tror jag är kär men jag vill verkligen fixa till det här med min kille. Jag och min kille har sedan länge pratat om att skaffa barn och för ungefär 4 månader så gjorde han mig gravid... trodde jag. Killen jag träffar i smyg har gjort ett faderskapstest (ja det går att göra under graviditeten) och det är hans barn.

Vad ska jag göra? Jag är emot abort och tycker att alla har rätt till liv. Jag kan ju låtsas om ingenting men det är lite svårt då killen jag är med smyg är ifrån Kina så barnet kommer uppenbarligen att se asiatisk ut.

Kommer min kille att förlåta mig? Hur ska jag berätta för honom? Ska jag helt enkelt vänta till förlossningen så han får se barnet först?
Citera
2016-11-14, 20:48
Medlem
NovaOculuss avatar
säg som de e o så kanske din riktiga pojkvän kan va me o försörja barnet
Citera
2016-11-14, 20:49
Medlem
enkeltulipans avatar
Jag hoppas att du trollar.

I annat fall... Nej, din kille kan nog inte förlåta det här.
Lika bra att berätta det nu. Bli ihop med pappan till barnet, du verkar ju gilla honom mer ändå?
4 månader är väl ändå lite väl sent att göra abort!
Citera
2016-11-14, 20:51
Medlem
Silltunnas avatar
Det här är ju så illa att man knappt kan tro att det är sant.
En sak kan vi dock göra klart, och det är att det inte är synd om DIG i den här historien.
Det enda alternativ du har är att berätta för din stackars man.
Citera
2016-11-14, 20:53
Medlem
Gör INTE abort! Jag vet att du är i en knivig situation, men döda inte ditt eget barn för det! Låt ditt barn leva!
Citera
2016-11-14, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enkeltulipan
Jag hoppas att du trollar.

I annat fall... Nej, din kille kan nog inte förlåta det här.
Lika bra att berätta det nu. Bli ihop med pappan till barnet, du verkar ju gilla honom mer ändå?
4 månader är väl ändå lite väl sent att göra abort!

Jag är som sagt emot abort! Skulle aldrig göra det bortsett ifrån om jag blev våldtagen.

Det är lite knepigt då han tillfälligt är i Sverige och snart ska flytta hem till Kina igen :/
Men jag har tänkt den tanken fast min nuvarande kille skulle bli jätteledsen
Citera
2016-11-14, 20:57
Bannlyst
Herregud, för din killes skull: Lämna!

Vem vill ha att göra med tjej som du? Han måste naturligtvis få reda på sanningen, allt annat vore förkastligt.

Edit: Nu fattar jag, det är en trolltråd. Du förstörde det med kinesgrejen.
Senast redigerad av HMBPTOLEMAJOW 2016-11-14 kl. 21:19.
Citera
2016-11-14, 21:00
Medlem
enkeltulipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusUgglasbajs
Jag är som sagt emot abort! Skulle aldrig göra det bortsett ifrån om jag blev våldtagen.

Det är lite knepigt då han tillfälligt är i Sverige och snart ska flytta hem till Kina igen :/
Men jag har tänkt den tanken fast min nuvarande kille skulle bli jätteledsen

Ok.
Ja, du har nog inget annat val än att berätta. Han kommer ju få reda på det tids nog och jag tror det är bäst om han hinner fundera fram till att barnet föds.
Jag har full förstålse om han lämnar dig, men kanske vill han vara kvar och ta hand om barnet som sitt eget, konstigare saker har hänt. Men det vore oförlåtligt att lura honom ända till förlossningen!

Tillägg: du måste berätta för kinesen också
Senast redigerad av enkeltulipan 2016-11-14 kl. 21:03.
Citera
2016-11-14, 21:00
Medlem
TS kille lär märka att barnet är halvkines. Så det finns ingen anledning att inte berätta. Frågan är bara när.
Citera
2016-11-14, 21:01
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wohoo257
Gör INTE abort! Jag vet att du är i en knivig situation, men döda inte ditt eget barn för det! Låt ditt barn leva!
Jag håller faktiskt med här.
Det bästa vore faktiskt om du dödade boven i dramat.
Citera
2016-11-14, 21:03
Medlem
Silltunnas avatar
Och som om inte allt var jävligt nog, så är alltså fadern till barnet kines...
Citera
2016-11-14, 21:19
Medlem
Har du bett din bror om att få låna hans flashback-konto för att rådfråga hur kring din situation som alltså handlar om att du blivit gravid vid sidan av ditt förhållande?!

Folk har ju så jävla lågt iq att man häpnar. Om du får läsa igenom ditt inlägg en gång till, tror du själv att scenariot du målar upp låter trovärdigt?

"Den här killen vet att jag inte är singel men vi ses i smyg och brukar knulla, han är verkligen jättesnäll och söt."

Haha, du ska då inte bli filmregissör, det ser då jag det!

Denna var då fan bäst: "Ska jag helt enkelt vänta till förlossningen så han får se barnet först?"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in