2025-06-11, 19:56
Medlem
Khaddi Sagnia gjorde sitt bästa resultat på 3 år. Hela. Sverige jublar och gladast av alla är Mattias Karlsson.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...-vann-i-kosice
Citera
2025-06-26, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tonymontana
Konstigt att tråden inte fångat upp att hon gått och gift sig.
Har du någon källa?
Nåt slags bevis?
Lars förefaller vara , eller åtminstone ha varit friidrotts tränare, verksam i Göteborg.
Han bor på sin nuvarande adress sedan 2018 och har då iaf aldrig bott med Khaddi!

Intressant uppgift iaf du kommer med!
Citera
2025-06-26, 12:10
Medlem
Trodde det bara var Khaddi Sagnia själv som tycker hon är snygg men hon verkar ju ha många beundrare på FB.
Citera
2025-06-26, 12:48
Medlem
Har du hört om att man kan vara särbo?
Ratsit hade information om att de var gifta, men han tog ju bort sig därifrån nu så det står inte att de specifikt är gifta...
Det ringer klockor att en person raderar sig överallt på nätet (men också enbart ratsit, men inga andra söksidor) ... är det kanske något som vill döljas?

Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Har du någon källa?
Nåt slags bevis?
Lars förefaller vara , eller åtminstone ha varit friidrotts tränare, verksam i Göteborg.
Han bor på sin nuvarande adress sedan 2018 och har då iaf aldrig bott med Khaddi!

Intressant uppgift iaf du kommer med!
Citera
2025-06-27, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisaap
Har du hört om att man kan vara särbo?
Ratsit hade information om att de var gifta, men han tog ju bort sig därifrån nu så det står inte att de specifikt är gifta...
Det ringer klockor att en person raderar sig överallt på nätet (men också enbart ratsit, men inga andra söksidor) ... är det kanske något som vill döljas?
Självklart kan man vara särbo även om det är ovanligt att vara det i så pass många år när man dessutom bor i samma stad! ( Även om Khaddi bor i Karlstad just nu) .

Men du har sett det på Ratsit innan Lars valde att inte synas där längre?
Vi får tro på dig då!
Citera
2025-08-15, 00:06
Medlem
Pallar inte spekulera i huruvida hon har man eller ej.

1. Jag är inte ett fan av de Afrikanska läckerheterna, men hon är så satans snygg. I min värld 10/10 (subjektivt jag vet…)
2. Hon verkar så sjukt sympatiskt och glad i de intervjuer jag har sett.

Kan vi inte bara - alla flashbackhatare. Ink mig - konstatera att hon är en fröjd för ögat och balsam för själen?

Tänk er att både hon och Angelica Persson är en avkomma av gud och den svarte ängeln (kalla honom vad du vill), lucifer, arch angel. You name it. Ögongodis 😍
Citera
2025-08-15, 00:49
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Magooo

1. Jag är inte ett fan av de Afrikanska läckerheterna, men hon är så satans snygg. I min värld 10/10 (subjektivt jag vet…)

Kan vi inte bara - alla flashbackhatare. Ink mig - konstatera att hon är en fröjd för ögat och balsam för själen?

Tänk er att både hon och Angelica Persson är en avkomma av gud och den svarte ängeln (kalla honom vad du vill), lucifer, arch angel. You name it. Ögongodis 😍
Håller med Broder En Riktig Skönhet inre och Yttre
Citera
2025-09-28, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Magooo

Jo Khaddi är helt underbar!
Otroligt läcker och verkar härligt sympatisk
Citera
2025-10-28, 18:29
Medlem
RocketShips avatar
Tror ni att det finns någon chans att Khaddi startar en OnlyFans? Hon har ju inga problem (tack och lov) att publicera lite sexigare foton på Instagram så steget borde väl inte vara så långt ändå?

Friidrottare har det ju inte jättefett och i princip alla måste ju börja jobba direkt när karriären tar slut. Många tvingas ju även arbeta under karriären.
Citera
2025-11-04, 12:01
Medlem
Ooooooo skild knappt ett år senare… ”båda har ansökt om skilsmässa”.

Är det bara jag som tycker det skriker om skenäktenskap?

Söker man på Lars Jarnefjord så får man bild på en typisk svensk cuck och aldrig någon som en donna som denna skulle kära ned sig i… Att han som folk antyder har raderat sig från alla söksidor innan ”äktenskapet” stärker bara tesen. Någon borde kolla hans inbetalningar…
Citera
2025-11-04, 12:55
Medlem
BalleAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Ooooooo skild knappt ett år senare… ”båda har ansökt om skilsmässa”.

Är det bara jag som tycker det skriker om skenäktenskap?

Söker man på Lars Jarnefjord så får man bild på en typisk svensk cuck och aldrig någon som en donna som denna skulle kära ned sig i… Att han som folk antyder har raderat sig från alla söksidor innan ”äktenskapet” stärker bara tesen. Någon borde kolla hans inbetalningar…

Skenäktenskap? I vilket syfte?

Tråkigt att det inte höll, men spännande om vackra Khaddi är singel...
Citera
2025-11-04, 13:12
Medlem
Knotknets avatar
Hoppas Khaddi tar för sig av singellivet nu. Finns många som vill träffa Khaddi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in