2016-11-11, 19:04
Medlem
Hinsebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GmbH
Sjunnessons svineri är nog bara toppen på ett isberg. Förhoppningsvis så lär sig de andra som beter sig korkat mot kvinnor inom travsporten en läxa av detta och tänker efter innan de skickar det där fyllemeddelandet i framtiden.

Jag blir bedrövad när jag läser de hårda och nedsättande orden om tjejerna här i tråden. Glöm inte att det är människor vi pratar om. Någons syster, flickvän, kompis, kanske någons blivande livskamrat och mor till framtida barn. Skärpning!

Precis! Tjejerna är oftast de som blir utsatta eftersom de inte gärna vill göra något som driver dem från stallet, och därför blir lätta offer att hacka på, låta göra allt skitjobb och försöka sätta på osv.
Därför är det bra att detta luftas och att tjejerna ser att det inte är de som är skurkar, slampor, idioter som ska skitas ner eller på något sätt sättas åt.
Som du säger är detta nog bara toppen på ett isberg, man hör ju ofta rykten om samma tränare/kuskar år efter år..... Om de ser hur enkelt de kan sättas dit så kanske de börjar tänka med rätt huvud.....
Citera
2016-11-11, 19:05
Medlem
Hinsebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Platespotter
Karln är helt klart porrskadad och har tappat konceptet fullständigt. Hur fan går tankarna när man skickar film på när man onanerar?

Tror du att det är ovanligt? Det vet jag tyvärr att det inte är
Citera
2016-11-11, 19:07
Medlem
Hinsebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Okej, det märks att du är en av dessa hedersmän.

Jag hoppas inte du gnäller när en hedersman börjar knulla din dotter när hon är 13.

Vad år dig att tro att någon med den kvinnosynen kommer att få komma till så att han överhuvudtaget får möjligheten att bli pappa?
Citera
2016-11-11, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Vad har Erik A. med detta att göra om Stig H. nu skulle ha knullat Reijos fru? Detta har jag, vidare, aldrig hört - är detta "allmänt" känt inom trav-Sverige, eller?

Det var väl tvärtom?
Finnen som knullade SHJs fru?
Citera
2016-11-11, 19:49
Medlem
hängballens avatar
Sjuksyrror knullar läkare, flygvärdinnor suger av piloter, sekreterare har cigarrer i fittan osv osv.. Vad fan gnäller ni om?

Klantigt försök dock, bättre splitvision Sjunne!!
Citera
2016-11-11, 19:59
Medlem
Rollinghands avatar
Jörgen Sjunnesson har varit catch driver i snart 17 år och är alltså helt beroende av travtränarnas förtroende. Det ska bli intressant att se vilka tränare som ger honom förtroendet efter avstängningen. Det mest troliga är väl att karriären är över, på liknande sätt som för Tino Ärling.
Citera
2016-11-11, 20:09
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollinghand
Jörgen Sjunnesson har varit catch driver i snart 17 år och är alltså helt beroende av travtränarnas förtroende. Det ska bli intressant att se vilka tränare som ger honom förtroendet efter avstängningen. Det mest troliga är väl att karriären är över, på liknande sätt som för Tino Ärling.
Tino jobbar hos RW igen. RW har t om sagt att allt inte är som det skrivs.
Citera
2016-11-11, 20:21
Medlem
hängballens avatar
Satan vilket straff om detta stämmer. Avstängd till 20171231..
https://www.travsport.se/licensinneh...34868/kuskstat
Citera
2016-11-11, 20:32
Medlem
hängballens avatar
https://www.travsport.se/article/2.292/1.574007
En bättre länk där straffet inte är tidsbestämt.
Avstängd för olämpligt uppträdande dvs skickat sms med sexuella anspelningar..

Folk på chattforum borde känna sig osäkra på om dom har jobbet kvar på måndag..

Kan tjejer inte säga -lägg av gubbe bara?
Klumpig visst men å andra sidan så ska man ju idag fråga frun om hon vill penetreras annars kan det ju gå åt helvete..
Citera
2016-11-11, 21:52
Medlem
musttomtes avatar
Han går in samt erkänner allt och ber om ursäkt för hela folket. Straffet var hårt för lite SmS.... Rättvisan har segrat.

Kostar på mig en EDIT

https://www.travsport.se/polopoly_fs...cape/image.jpg
Senast redigerad av musttomte 2016-11-11 kl. 21:55.
Citera
2016-11-11, 22:46
Medlem
Mardolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Det har de säkert sagt. Redan för tre år sedan hade ju även någons pappa ringt upp honom och sagt ifrån.

Jag har själv blivit utsatt för liknande (inte just av denne herre dock) och är lite konflikträdd så jag våga inte säga ifrån på skarpen, istället försöker man skämta bort det lite snällt. Men då fattar de inte allvaret. Oftast har man fått en god relation till personen och han är väldigt trevlig och snäll i övrigt. Det är inte någon random slemhög som dyker upp från ingenstans och börjar sextrakassera.
Citera
2016-11-11, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen

Det är ju inte så jäkla lätt. Många unga tjejer gör vad som helst för att få jobba i stall. Männen vet att utnyttja detta. De är fan inte dumma.

Red själv i ett stall där pappan i familjen tafsade. Var min bästa väns pappa, jag har inte berättat det för henne eller någon i min familj. Vågade inte när jag var liten och nu är gubben död. Han var även på min väns kusin har jag fått veta nu på äldre dar.
Sorgligt är det, vuxna män som har yngre personer som ser upp till dem. Att man ens kan komma på tanke på att utnyttja dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in