2016-11-11, 15:29
Medlem
Sameshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capodaster

De kvinnliga domarna och åklagarna får döma mer efter vad de "tycker" är moraliskt av en man i 50-års åldern -Det ska ionte spela någon roll i sammanhanget. Jag menar de förstår inte vilken påverkan testosteronet har sexualkraften på män de bara tänker fy gubbe-lagen är väldigt otydlig

Detr är verkligen inte ok att avrätta svenska hedersmän som sjunneson av den Soros666 sponsrade median i Sverige när rullstolsbundna blir friade pixlade när de gruppvåldtagit en svenska. Nu fan räcker det.

Trevligt kvinnohat du innehar där, ditt resonemang är mer eller mindre det samma som alla våldtäktsmän använder. Visst vet jag också hur det är att vara kåt och ha brinnande blod så att säga men människan är ett utvecklat djur, vi har en tänkande och logisk del av hjärnan som ska förhindra oss från att enbart använda det som kallas för reptilhjärnan och vara civiliserade.
Citera
2016-11-11, 15:43
Medlem
Hinsebergs avatar
Citat:
Sms kan man blockera då är det inget ofredande. Tjejer kan acceptera o ligga med lärare som är dubbelt så gamla som de själva om de tjänar på det-varför ska inte en framgångsrik hästtränare få prova sina vingar? Många tjejer känner inget vid sex det är bar ett hål och gnugg för dem ändå dödar de män med sina lögner. Allt ska tolkas av kuklösa icketestosteronstinna de vet inte vad det är att vara man-hur i helvete när det sitter fem kvinnliga nämndemän med intorkad östrogenfitta och ska försöka dömma män rättvist nä tror inte det. Det är peniskomplexkärringar som dömer de som drömt om att ha kuk o va manliga sen de var små.
Jo för kärringar som av den internationella globalistaiska krafterna som vill försvaga det patriakala vita samhället fått större o större makt i Sverige speciellt i domstolar vill när de börjar bli gamla o fula lite över 30 år gå in o köra över män som bara följer naturliga känslor. Dessa kvinnliga domare och åklagare vill statuera ex mot sina egna gifta män hemma så de vet att de ska hålla sig på matten. Det är de sura vaginornas lag de intorkade-Det är en del av george soros feminism vänster som dödar den vita svenska mannens privelegier.
Nu ska varenda vit man som är pigg o alert och vill leva dödas offentlig och krypa till något konstlat kors. Skärp er killar ni vet att tjejer gärna låter sig få sms om det är en snygg äldre man om han är rik eller har kontakter. Deras fitta är ett stort jävla hål med få känslor förr hundra år sen fick de ta kuk vare sig de ville det eller inte. De tar ofta ingen skada av ett jävla sms. De flesta tjejer blir ju glada av detta. 6 bruna apor gav sig på en rullstolsbunden kvinna och blev friade.

De kvinnliga domarna och åklagarna får döma mer efter vad de "tycker" är moraliskt av en man i 50-års åldern -Det ska ionte spela någon roll i sammanhanget. Jag menar de förstår inte vilken påverkan testosteronet har sexualkraften på män de bara tänker fy gubbe-lagen är väldigt otydlig

Detr är verkligen inte ok att avrätta svenska hedersmän som sjunneson av den Soros666 sponsrade median i Sverige när rullstolsbundna blir friade pixlade när de gruppvåldtagit en svenska. Nu fan räcker det.

Eftersom vare sig du eller jag vet om det även handlade om andra typer av ofredanden med så ska vi inte tro att det "bara" är att blocka sms etc. Vad 2 personer som samtycker gör tycker jag är helt oväsentligt i detta. Du som kille ska nog inte sitta och påstå att du vet vad tjejer vill ha, för uppenbart har du inte en susning om detta. Jag vet inte heller varför du börjar yra om kvinnliga domare och åklagare, men du tycks vara så förvirrad så det heter duga. Att en karl har testostron är det ingen som påstår annat, men att skylla på det när man beter sig som ett kräk är återigen ett tecken på din dumhet. Sen kallar du Jörgen för en hedersman...... Jag undrar varför? Hade du kanske gillat att få hans runkvideos kanske?
Citera
2016-11-11, 15:44
Medlem
Hinsebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Trevligt kvinnohat du innehar där, ditt resonemang är mer eller mindre det samma som alla våldtäktsmän använder. Visst vet jag också hur det är att vara kåt och ha brinnande blod så att säga men människan är ett utvecklat djur, vi har en tänkande och logisk del av hjärnan som ska förhindra oss från att enbart använda det som kallas för reptilhjärnan och vara civiliserade.

Word!!
Du är min hjälte
Citera
2016-11-11, 16:07
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Alla i travbranschen är väl drägg.
Rent generellt skulle jag säga att ifall man som vuxen karl figurerar i en "sport" som i huvudsak bedrivs av fjortonåriga småtjejer... Ja, då är man ett pervo tills motsatsen bevisats.

Jörgen Sjunnesson bekräftar den fördomen.
Senast redigerad av Saccard 2016-11-11 kl. 16:41.
Citera
2016-11-11, 18:03
Medlem
Hinsebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Rent generellt skulle jag säga att ifall man som vuxen karl figurerar i en "sport" som i huvudsak bedrivs av fjortonåriga småtjejer... Ja, då är man ett pervo tills motsatsen bevisats.

Jörgen Sjunnesson bekräftar den fördomen.

Du har jävligt rätt OCH fel.

Travet har historiskt alltid varit männens sport. Det var män som ägde, tränade, tävlade och arbetade med hästarna. Kvinnor fick komma och titta på hästarna men var alldeles för svaga och veka att jobba med dessa stora djur.
De senaste 50 åren har kvinnor fått börja jobba i stallen. Mocka skit och borsta hästarna.
Sedan ca. 20 år har detta börjat förändras alltmer.
1995 vann Helen A Johansson som första kvinna Prix d'Amérique, med hästen Ina Scot, som hennes make tränade. Hon var då första kvinnan som överhuvudtaget körde det loppet och likaså Elitloppet samma år.
Hon startade en trend där tjejer vågade visa att de kunde de med, men fortfarande är det män som står för 94% av tränar- och kuskbeståndet. Tjejerna har istället ökat i stallarna som skötare. Inte för att dessa tjejer är mer slampiga, utan för att de vill jobba med det de älskar: hästarna.
I annan hästsport kan jag hålla med om att det är många 14-åriga tjejer, men inom travet för du i alla fall gå upp ett par år.

Så ja, eftersom hästar är djur som tjejer gillar är det en sport där tjejer idag tar plats, men männen är fortfarande dominerande så någon typisk kvinnosport har det aldrig varit och är inte idag.
Tyvärr visar påståendet att det närmaste sporten du kommit är att läsa resultat i sportbilagan.
Citera
2016-11-11, 18:06
Citat:
Ursprungligen postat av Hinseberg
Tyvärr visar påståendet att det närmaste sporten du kommit är att läsa resultat i sportbilagan.
Helt rätt. Trav är en bögsport som tilltalar unga flickor och åldrade män från Balkan. Och mitt i detta finns alltså ännu ett pervo, Jörgen Sjunnesson, som låter sig väl smaka av de skitmockande fjortisarna.
Citera
2016-11-11, 18:18
Medlem
GmbHs avatar
Sjunnessons svineri är nog bara toppen på ett isberg. Förhoppningsvis så lär sig de andra som beter sig korkat mot kvinnor inom travsporten en läxa av detta och tänker efter innan de skickar det där fyllemeddelandet i framtiden.

Jag blir bedrövad när jag läser de hårda och nedsättande orden om tjejerna här i tråden. Glöm inte att det är människor vi pratar om. Någons syster, flickvän, kompis, kanske någons blivande livskamrat och mor till framtida barn. Skärpning!
Citera
2016-11-11, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaFamiglia

De tidigare skärmdumparna från denna tråd:
https://abload.de/img/screenshot_20161110-1aasb3.png
https://abload.de/img/screenshot_20161110-1lesbn.png
https://abload.de/img/screenshot_20161110-1q7s3o.png

Är det bara jag som får känslan av att dom haft sex tidigare?
I så fall är är det ju inte lika sjukt
Citera
2016-11-11, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6

Man får i alla fall en känsla av att han tror hon ska gå igång på hans sms.

Anmärkningsvärt att en vuxen man tror att tjejer blir kåta av den typen av sms. Är karln helt oerfaren av kontakt med det motsatta könet?
Senast redigerad av rotebro-conny 2016-11-11 kl. 19:00.
Citera
2016-11-11, 18:58
Medlem
Hinsebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6

Det där är inget som får mig att misstänka att de haft sex tidigare. Finns killar jag garanterat aldrig träffat som gör just det jag tror att han försöker med, att göra inviterna på ett sätt som kan anas vara lite kamratligt och porrigt på samma gång (som om det skulle göra det hela trevligare),
Citera
2016-11-11, 18:59
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Sms kan man blockera då är det inget ofredande. Tjejer kan acceptera o ligga med lärare som är dubbelt så gamla som de själva om de tjänar på det-varför ska inte en framgångsrik hästtränare få prova sina vingar? Många tjejer känner inget vid sex det är bar ett hål och gnugg för dem ändå dödar de män med sina lögner. Allt ska tolkas av kuklösa icketestosteronstinna de vet inte vad det är att vara man-hur i helvete när det sitter fem kvinnliga nämndemän med intorkad östrogenfitta och ska försöka dömma män rättvist nä tror inte det. Det är peniskomplexkärringar som dömer de som drömt om att ha kuk o va manliga sen de var små.
Jo för kärringar som av den internationella globalistaiska krafterna som vill försvaga det patriakala vita samhället fått större o större makt i Sverige speciellt i domstolar vill när de börjar bli gamla o fula lite över 30 år gå in o köra över män som bara följer naturliga känslor. Dessa kvinnliga domare och åklagare vill statuera ex mot sina egna gifta män hemma så de vet att de ska hålla sig på matten. Det är de sura vaginornas lag de intorkade-Det är en del av george soros feminism vänster som dödar den vita svenska mannens privelegier.
Nu ska varenda vit man som är pigg o alert och vill leva dödas offentlig och krypa till något konstlat kors. Skärp er killar ni vet att tjejer gärna låter sig få sms om det är en snygg äldre man om han är rik eller har kontakter. Deras fitta är ett stort jävla hål med få känslor förr hundra år sen fick de ta kuk vare sig de ville det eller inte. De tar ofta ingen skada av ett jävla sms. De flesta tjejer blir ju glada av detta. 6 bruna apor gav sig på en rullstolsbunden kvinna och blev friade.

Okej, det märks att du är en av dessa hedersmän.

Jag hoppas inte du gnäller när en hedersman börjar knulla din dotter när hon är 13.
Citera
2016-11-11, 19:01
Medlem
Karln är helt klart porrskadad och har tappat konceptet fullständigt. Hur fan går tankarna när man skickar film på när man onanerar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in