2016-11-09, 21:14
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Jag lider ingen brist på uppvaktande kavaljerer. Du skulle bara bli upprörd av detaljerna.

Så elak är du inte? Du är alltså både mobbare och efterbliven? Tja de brukar ju gå hand i hand, vad kan man säga, grattis?

Det är inte mycket i världen jag blir upprörd över. Möjligtvis att Trump vann valet inatt, men annars.. Njae. Så salta detaljerna lite extra, jag är mottaglig

På vilket sätt är jag en mobbare förresten?
Citera
2016-11-09, 21:16
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajskorvsanus
Det är inte mycket i världen jag blir upprörd över. Möjligtvis att Trump vann valet inatt, men annars.. Njae. Så salta detaljerna lite extra, jag är mottaglig

På vilket sätt är jag en mobbare förresten?

För att du riktar ditt hat och din livsleda mot att skada enskilda människor som inte gjort dig något ont, och försöker få andra att haka på i jakten på det målet?
Citera
2016-11-09, 21:18
Medlem
Citat:
Kioskmongot har tidigare sagt att han inte tänker posta bild på sig själv. Det enda kioskmongot kan bidra med är följande bild som väl kanske på något vis bevisar att han inte ser ut som ett ludet träsktroll.

BILD.
Men posta bilder på andra går. stick o slicka Hillarys fitta din tönt
Citera
2016-11-09, 21:23
Medlem
Finns inga fula människor, bara mindre fina
Citera
2016-11-09, 21:27
Medlem
Brunbeverns avatar
Inget fel på de där tjejerna. Jag trodde du skulle skicka bilder på några med BMI > 28, blev besviken. Inte för att jag gillar attityden att outa folk och prata skit om dem publikt.
Citera
2016-11-09, 21:41
Medlem
Citat:

[länkar borttagna/mod]

Mvh
BKA

Personligen faller "oattraktiv nummer 2" mig mest i smaken. Hade valt henne alla dagar i veckan framför de 3 du benämner som "attraktiva". Jag antar att smaken är som baken.
Senast redigerad av imperatrix 2016-11-11 kl. 22:19. Anledning: länkar borttagna
Citera
2016-11-09, 21:47
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
HALLÅ!

Reser mycket i mitt jobb. Mest inom Sverige, men även runt om i världen. Tinder är en skoj app att leka med när man måste döda lite tid eller vill få sig något trevligt över natten. Eller bara ta en fika med någon snygg dam!

Har just varit en sväng i och omkring Värnamo, med tinderradie på 100 kilometer och jag tror att vi här har hittat Sveriges rövhål. Här fanns inte mycket vackert. En och annan, självfallet, men i det stora hela så har vi många knubbiga vänsterpartister, militanta feminister, obildade ensamstående whiskey tango-morsor som aldrig jobbat en dag i sitt liv samt en hel jävla del med "vanliga tjejer" som helt enkelt drog en nitlott i det genetiska lotteriet. Dom bara inte har "det".

För att visa vad jag anser vara attraktivt och mindre attraktivt så kommer här ett par exempel som jag har matchat med, eller bara råkat svepa förbi. Jag är halvnorsk och spenderar mycket tid på norska västkusten, därav norska jenter. Har tagit bort namnen på de enligt mig mindre attraktiva tjejerna för att visa någon sorts hänsyn.

[länkar borttagna/mod]

Vilka städer tycker ni har dom fulaste brudarna, och hur har ni kommit fram till det?

Mvh
BKA
Varför gör du så?
Så där gör man inte med människor
Jag ser inte det lustiga i det här
Senast redigerad av imperatrix 2016-11-11 kl. 22:20. Anledning: länkar borttagna
Citera
2016-11-09, 21:47
Medlem
Citat:
HALLÅ!

Reser mycket i mitt jobb. Mest inom Sverige, men även runt om i världen. Tinder är en skoj app att leka med när man måste döda lite tid eller vill få sig något trevligt över natten. Eller bara ta en fika med någon snygg dam!

Har just varit en sväng i och omkring Värnamo, med tinderradie på 100 kilometer och jag tror att vi här har hittat Sveriges rövhål. Här fanns inte mycket vackert. En och annan, självfallet, men i det stora hela så har vi många knubbiga vänsterpartister, militanta feminister, obildade ensamstående whiskey tango-morsor som aldrig jobbat en dag i sitt liv samt en hel jävla del med "vanliga tjejer" som helt enkelt drog en nitlott i det genetiska lotteriet. Dom bara inte har "det".

För att visa vad jag anser vara attraktivt och mindre attraktivt så kommer här ett par exempel som jag har matchat med, eller bara råkat svepa förbi. Jag är halvnorsk och spenderar mycket tid på norska västkusten, därav norska jenter. Har tagit bort namnen på de enligt mig mindre attraktiva tjejerna för att visa någon sorts hänsyn.

[länkar borttagna/mod]

Vilka städer tycker ni har dom fulaste brudarna, och hur har ni kommit fram till det?

Mvh
BKA

Diskutera gärna detta tröttsamma ämne men ge fan i att hänga ut människor som inte gjort dig något ont, möjligtvis visat intresse för dig på Tinder, med bild?! Fan va respektlöst.
Senast redigerad av imperatrix 2016-11-11 kl. 22:22. Anledning: länkar borttagna
Citera
2016-11-09, 22:02
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
För att du riktar ditt hat och din livsleda mot att skada enskilda människor som inte gjort dig något ont, och försöker få andra att haka på i jakten på det målet?
Jag riktar inget hat mot någon.

Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Men posta bilder på andra går. stick o slicka Hillarys fitta din tönt
Det går bra det ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Brunbevern
Inget fel på de där tjejerna. Jag trodde du skulle skicka bilder på några med BMI > 28, blev besviken. Inte för att jag gillar attityden att outa folk och prata skit om dem publikt.
Vet inte riktigt om jag outar och pratar skit om någon. Borde inte ha sagt något om någon politisk läggning i tidigare inlägg. Ber om ursäkt för det!

Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Personligen faller "oattraktiv nummer 2" mig mest i smaken. Hade valt henne alla dagar i veckan framför de 3 du benämner som "attraktiva". Jag antar att smaken är som baken.
Så är det!

Citat:
Ursprungligen postat av caught.on.tape
Varför gör du så?
Så där gör man inte med människor
Jag ser inte det lustiga i det här
Tråden är inte skapad för att vara lustig. Jag är bara ute efter vilka städer folk tycker att de fula tjejerna bor i, och hur dom har fått reda på det.

Citat:
Ursprungligen postat av Coolcathotdog
Diskutera gärna detta tröttsamma ämne men ge fan i att hänga ut människor som inte gjort dig något ont, möjligtvis visat intresse för dig på Tinder, med bild?! Fan va respektlöst.
Jag ger som sagt bara exempel. Dom råkade bara vara just där just då. Ingen big deal.
Citera
2016-11-09, 22:09
Medlem
caught.on.tapes avatar
The fuckin "Tooth Fairy" -- så presenterar du dig om du gör på detta viset och länkar bilder på det viset!
Citera
2016-11-09, 22:49
Medlem
Skulle säga från Norrland och neråt, Stockholm skåne osv har de absolut bästa tjejerna.
Citera
2016-11-09, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Man har ett val. Man behöver inte i varje givet läge välja att såra andra, bara för att man kan. Ts är ett lysande exempel på det här, och du fortsätter. För du har ju yttrandefrihet och då ska man berätta för andra precis vad man tycker i varje givet ögonblick.

Jag blir skitledsen av såna kommentarer, jag vet redan att jag inte är särskilt vacker, jag saknar inte känslor bara föe att jag inte är attraktiv.
Jag sa inte att du är ful. Blir det en hård jargong så är det väldigt lätt att man tar till sig någon typ av humor. Alla är fina på sitt sätt.

Sen håller jag faktiskt inte med TS. Jag tycker tjejerna han listar som oattraktiva är finaste, eftersom de visar sig utan smink och ser mest naturliga ut. Tjejer som man kan prata med. Istället för bimbos som TS listade som attraktiva.

Jag är bara förtvivlad över att folk ska hoppa in och förstöra en möjlig diskussion. Detta är flashback, inte familjeliv. Om någon tog upp min bild på flashback från tinder så skulle jag inte klaga, eftersom jag faktiskt lagt ut mig i offentligheten och därmed tagit riskerna. Nu var TS snäll som inte la ut namn.

Förresten Buffy, du är snygg.
Senast redigerad av jaggillarcrack 2016-11-09 kl. 23:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in