Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Man har ett val. Man behöver inte i varje givet läge välja att såra andra, bara för att man kan. Ts är ett lysande exempel på det här, och du fortsätter. För du har ju yttrandefrihet och då ska man berätta för andra precis vad man tycker i varje givet ögonblick.
Jag blir skitledsen av såna kommentarer, jag vet redan att jag inte är särskilt vacker, jag saknar inte känslor bara föe att jag inte är attraktiv.
Jag sa inte att du är ful. Blir det en hård jargong så är det väldigt lätt att man tar till sig någon typ av humor. Alla är fina på sitt sätt.
Sen håller jag faktiskt inte med TS. Jag tycker tjejerna han listar som oattraktiva är finaste, eftersom de visar sig utan smink och ser mest naturliga ut. Tjejer som man kan prata med. Istället för bimbos som TS listade som attraktiva.
Jag är bara förtvivlad över att folk ska hoppa in och förstöra en möjlig diskussion. Detta är flashback, inte familjeliv. Om någon tog upp min bild på flashback från tinder så skulle jag inte klaga, eftersom jag faktiskt lagt ut mig i offentligheten och därmed tagit riskerna. Nu var TS snäll som inte la ut namn.
Förresten Buffy, du är snygg.