Citat:
Ursprungligen postat av
outback4
Jag reser oxå en hel del i landet och träffar på en del pinglor
Linköping har inget av värde. Växjö är inget vidare heller.
Men värst är Sundsvall. Man kan bli homofil för mindre
Ska du inte lista de bästa städerna att få lite lammkött?
Listtrådar är inte tillåtna enligt Flashbacks regelverk, tyvärr! Måste finnas lite underlag för diskussion

Har dock aldrig provat Sundsvall.. Kanske är tur!
Citat:
Ursprungligen postat av
Trashtextat
Det är sådant här som får mig att anse att tjejer måste skärpa till sig och hänga ut varenda idiot till kille hon möter på om det så är via nätet eller dejter.

Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Så jävla svinigt hänga ut andra människor på det här viset. Karma kommer bita era sladdriga rövar.
Jag visar inte namn eller har sagt något elakt till någon av dom. Varför så arga?
Citat:
Ursprungligen postat av
snowlady
Hur ser du ut själv?
Jag sätter en femma på att jag inte skulle bli imponerad
Jag tänker naturligtvis inte visa bild på mig själv, men min tinderstatistik tyder på att jag inte kan se helt bedrövlig ut. Visst att bilder kan vara missvisande, dock tycker jag inte att så är fallet. Jag har ju samma bilder där som jag har på min facebooksida och där har jag både vänner å familj. Inget konstigt där inte
Citat:
Ursprungligen postat av
Provocative2.0
Ok. Först o främst så passar du med de tre översta. Tre riktiga bimbos. Tror ni kan komma bra överens.
De andra tre, helt alldagliga tjejer som ser ut som de flesta gör om de inte sminkar sig i tre timmar för att gå till affären.
Tur att vi har olika smak. Baserat på utseende hade de tre sista varit mitt val.
Tur för dig att detta är ett anonymt forum där man kan hänga ut andra anonyma personer. För ditt beteende visar klart o tydlig på att det mellan öronen inte var en höjdare.
Lycka till i ditt jobb som lastbilschaufför, innan polackerna tar över.
1)
Tre bimbos. Okej.
2)
Helt alldagliga tjejer. Njae, det här är vänsterbrudar som kastar tegelsten in i pälsbutiker och blir kränkta när man visar ut dom från herrtoaletterna. Typ. Men ja, tur vi alla har olika smak!
3)
Jag kör inte lastbil, tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nihenna
Ingen av de där tjejerna du anser oattraktiva var fula? Länkade du verkligen rätt tjejer?
Visst är de inte bimbosexiga men definitivt attraktiva. Lillen ryckte snarare av dem än de tre du ansåg attraktiva.
Jag länkade helt rätt. Smaken är som baken
Citat:
Ursprungligen postat av
Heauxm
Såg ingen ful tjej som du länkade. Alla var fina.
Dom är bara fula ENLIGT DIG.
Suck..
För att citera mig själv:
Citat:
För att visa vad jag anser vara attraktivt och mindre attraktivt så kommer här ett par exempel