2016-11-09, 20:51
Medlem
Tinder är väl inte den bästa metoden eftersom det kan ju vara så att alla snygga tjejer på orten råkar vara upptagna o därför inte använder tinder...
Tyckte mittentjejen av de fula var jättefin om hon inte hade gömt sig bakom en lapp o det helt utan smink vilket gör att hon går om de tre snygga med hästlängder om hon skulle fixa sig.
Även de andra två skulle bli i liknande nivå som de snygga tjejerna om de kunde lite om smink o annat. ...
Ska man kolla vad som är snyggt ska man titta utan smink, det visar verkligheten.
Citera
2016-11-09, 20:54
Medlem
darksecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Yttre skönhet är kortvarigt, men din gyttjesvarta själ får du leva med tills du dör
Har han en gyttjesvart själ bara för han tycker några skabbiga trasdockor är oattraktiva?
Citera
2016-11-09, 20:56
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darksecret
Har han en gyttjesvart själ bara för han tycker några skabbiga trasdockor är oattraktiva?

Mest för att han är en tredje klassens mobbare. Det finns ingen förlåtelse för sådana.
Citera
2016-11-09, 20:57
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Jag reser oxå en hel del i landet och träffar på en del pinglor

Linköping har inget av värde. Växjö är inget vidare heller.
Men värst är Sundsvall. Man kan bli homofil för mindre

Ska du inte lista de bästa städerna att få lite lammkött?

Listtrådar är inte tillåtna enligt Flashbacks regelverk, tyvärr! Måste finnas lite underlag för diskussion Har dock aldrig provat Sundsvall.. Kanske är tur!

Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Det är sådant här som får mig att anse att tjejer måste skärpa till sig och hänga ut varenda idiot till kille hon möter på om det så är via nätet eller dejter.

Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Så jävla svinigt hänga ut andra människor på det här viset. Karma kommer bita era sladdriga rövar.

Jag visar inte namn eller har sagt något elakt till någon av dom. Varför så arga?

Citat:
Ursprungligen postat av snowlady
Hur ser du ut själv?
Jag sätter en femma på att jag inte skulle bli imponerad

Jag tänker naturligtvis inte visa bild på mig själv, men min tinderstatistik tyder på att jag inte kan se helt bedrövlig ut. Visst att bilder kan vara missvisande, dock tycker jag inte att så är fallet. Jag har ju samma bilder där som jag har på min facebooksida och där har jag både vänner å familj. Inget konstigt där inte

Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Ok. Först o främst så passar du med de tre översta. Tre riktiga bimbos. Tror ni kan komma bra överens.
De andra tre, helt alldagliga tjejer som ser ut som de flesta gör om de inte sminkar sig i tre timmar för att gå till affären.
Tur att vi har olika smak. Baserat på utseende hade de tre sista varit mitt val.

Tur för dig att detta är ett anonymt forum där man kan hänga ut andra anonyma personer. För ditt beteende visar klart o tydlig på att det mellan öronen inte var en höjdare.
Lycka till i ditt jobb som lastbilschaufför, innan polackerna tar över.

1)
Tre bimbos. Okej.

2)
Helt alldagliga tjejer. Njae, det här är vänsterbrudar som kastar tegelsten in i pälsbutiker och blir kränkta när man visar ut dom från herrtoaletterna. Typ. Men ja, tur vi alla har olika smak!

3)
Jag kör inte lastbil, tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Ingen av de där tjejerna du anser oattraktiva var fula? Länkade du verkligen rätt tjejer?

Visst är de inte bimbosexiga men definitivt attraktiva. Lillen ryckte snarare av dem än de tre du ansåg attraktiva.

Jag länkade helt rätt. Smaken är som baken

Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Såg ingen ful tjej som du länkade. Alla var fina.
Dom är bara fula ENLIGT DIG.

Suck..

För att citera mig själv:
Citat:
För att visa vad jag anser vara attraktivt och mindre attraktivt så kommer här ett par exempel
Citera
2016-11-09, 21:00
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajskorvsanus
Haha tredje klassens mobbare... Får du inga matchningar på Tinder, eller vad är det frågan om?

Tinder är för trash. Förstår att dom dras till dig, som flugor till... bajs?
Citera
2016-11-09, 21:04
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Tinder är för trash. Förstår att dom dras till dig, som flugor till... bajs?

Tinder är sköj, ta det inte så himla seriöst. Är du inte i förhållande så borde du prova det. Finns något för alla, antagligen även för dig

Det här handlade dock inte om Tinder, utan om att jag tycker Värnamo med omnejd visar upp ett klent klientel. Det måste dock sägas att ingen av tjejerna på bilderna i mitt förstainlägg är från trakten. Så elak är jag inte

Edit: Skrev lite fel..
Senast redigerad av bajskorvsanus 2016-11-09 kl. 21:13.
Citera
2016-11-09, 21:04
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
Tinder är väl inte den bästa metoden eftersom det kan ju vara så att alla snygga tjejer på orten råkar vara upptagna o därför inte använder tinder...
Tyckte mittentjejen av de fula var jättefin om hon inte hade gömt sig bakom en lapp o det helt utan smink vilket gör att hon går om de tre snygga med hästlängder om hon skulle fixa sig.
Även de andra två skulle bli i liknande nivå som de snygga tjejerna om de kunde lite om smink o annat. ...
Ska man kolla vad som är snyggt ska man titta utan smink, det visar verkligheten.
Du har helt rätt. Jag har fått höra att jag ser bra ut men det är mest tonvis smink. Mig stör det inte men jag ser allvarligt sjuk ut utan sminket och kommer inte långt på det yttre utan men hon som du menar hade en genuin skönhet. Att hon var väldigt fräsch kunde till och med jag avgöra. De andra två såg ganska normala ut förutom att en kanske hade de fulaste brillorna som inte passade hennes ansikte heller.

Men vad då ska tjejer som inte alls haft turen med utseendet letas fram och knäckas helt en gång för alla eller vill somliga killar bara leta upp lite vanliga tjejer och ge dem otrevliga reaktioner där småsaker ska förstoras till en nivå att andra kan göra dem mindervärdiga pga något som en näsa eller lite sämre proportioner? De här killarna skulle jättegärna få klä av dem själva näck och låtas fotograferas från olika håll så att vi kan avgöra huruvida deras ansikten och kroppar gör dem själva till fullvärdiga nog att slippa utstå allmänt häcklande.

Det sista är givetvis inte riktat på något vis mot ditt inlägg utan det manliga behovet av att få krossa kvinnor genom social förödmjukelse. Någon borde starta en tråd om det.
Senast redigerad av Trashtextat 2016-11-09 kl. 21:10.
Citera
2016-11-09, 21:07
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Listtrådar är inte tillåtna enligt Flashbacks regelverk, tyvärr! Måste finnas lite underlag för diskussion Har dock aldrig provat Sundsvall.. Kanske är tur!

Jag visar inte namn eller har sagt något elakt till någon av dom. Varför så arga?

Jag tänker naturligtvis inte visa bild på mig själv, men min tinderstatistik tyder på att jag inte kan se helt bedrövlig ut. Visst att bilder kan vara missvisande, dock tycker jag inte att så är fallet. Jag har ju samma bilder där som jag har på min facebooksida och där har jag både vänner å familj. Inget konstigt där inte

1)
Tre bimbos. Okej.

2)
Helt alldagliga tjejer. Njae, det här är vänsterbrudar som kastar tegelsten in i pälsbutiker och blir kränkta när man visar ut dom från herrtoaletterna. Typ. Men ja, tur vi alla har olika smak!

3)
Jag kör inte lastbil, tyvärr.

Jag länkade helt rätt. Smaken är som baken

För att citera mig själv:
2) Jaha. Men det var du som tog upp utseendet. Skulle vi diskutera deras politiska åsikter?
Citera
2016-11-09, 21:08
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Tinder är sköj, ta det inte så himla seriöst. Är du inte i förhållande så borde du prova det. Finns något för alla, antagligen även för dig

Det här handlade dock inte om Tinder, utan om att jag tycker Värnamo med omnejd visar upp ett klent klientel. Det måste dock sägas att ingen av tjejerna på bilderna i mitt förstainlägg inte är från trakten. Så elak är jag inte

Jag lider ingen brist på uppvaktande kavaljerer. Du skulle bara bli upprörd av detaljerna.

Så elak är du inte? Du är alltså både mobbare och efterbliven? Tja de brukar ju gå hand i hand, vad kan man säga, grattis?
Citera
2016-11-09, 21:08
Medlem
Alla var skitsnygga på sitt eget sätt ditt kioskmongo. Posta dej själv så får vi se om du som 9.5 som alla brudar dreglar över har nån rätt att sitta på höga hästar och ha åsikter.
Citera
2016-11-09, 21:09
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
2) Jaha. Men det var du som tog upp utseendet. Skulle vi diskutera deras politiska åsikter?

Nej, där har du rätt. Politik har inget med något att göra. Vi drar ett streck över den delen!
Citera
2016-11-09, 21:12
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Alla var skitsnygga på sitt eget sätt ditt kioskmongo. Posta dej själv så får vi se om du som 9.5 som alla brudar dreglar över har nån rätt att sitta på höga hästar och ha åsikter.

Kioskmongot har tidigare sagt att han inte tänker posta bild på sig själv. Det enda kioskmongot kan bidra med är följande bild som väl kanske på något vis bevisar att han inte ser ut som ett ludet träsktroll.

BILD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in