Citat:
Ursprungligen postat av
bajskorvsanus
HALLÅ!
Reser mycket i mitt jobb. Mest inom Sverige, men även runt om i världen. Tinder är en skoj app att leka med när man måste döda lite tid eller vill få sig något trevligt över natten. Eller bara ta en fika med någon snygg dam!
Har just varit en sväng i och omkring Värnamo, med tinderradie på 100 kilometer och jag tror att vi här har hittat Sveriges rövhål. Här fanns inte mycket vackert. En och annan, självfallet, men i det stora hela så har vi många knubbiga vänsterpartister, militanta feminister, obildade ensamstående whiskey tango-morsor som aldrig jobbat en dag i sitt liv samt en hel jävla del med "vanliga tjejer" som helt enkelt drog en nitlott i det genetiska lotteriet. Dom bara inte har "det".
För att visa vad jag anser vara attraktivt och mindre attraktivt så kommer här ett par exempel som jag har matchat med, eller bara råkat svepa förbi. Jag är halvnorsk och spenderar mycket tid på norska västkusten, därav norska jenter. Har tagit bort namnen på de enligt mig mindre attraktiva tjejerna för att visa någon sorts hänsyn.
[länkar borttagna/mod]
Vilka städer tycker ni har dom fulaste brudarna, och hur har ni kommit fram till det?
Mvh
BKA
Ok. Först o främst så passar du med de tre översta. Tre riktiga bimbos. Tror ni kan komma bra överens.
De andra tre, helt alldagliga tjejer som ser ut som de flesta gör om de inte sminkar sig i tre timmar för att gå till affären.
Tur att vi har olika smak. Baserat på utseende hade de tre sista varit mitt val.
Tur för dig att detta är ett anonymt forum där man kan hänga ut andra anonyma personer. För ditt beteende visar klart o tydlig på att det mellan öronen inte var en höjdare.
Lycka till i ditt jobb som lastbilschaufför, innan polackerna tar över.