2016-11-09, 19:52
Medlem
bajskorvsanuss avatar
HALLÅ!

Reser mycket i mitt jobb. Mest inom Sverige, men även runt om i världen. Tinder är en skoj app att leka med när man måste döda lite tid eller vill få sig något trevligt över natten. Eller bara ta en fika med någon snygg dam!

Har just varit en sväng i och omkring Värnamo, med tinderradie på 100 kilometer och jag tror att vi här har hittat Sveriges rövhål. Här fanns inte mycket vackert. En och annan, självfallet, men i det stora hela så har vi många knubbiga vänsterpartister, militanta feminister, obildade ensamstående whiskey tango-morsor som aldrig jobbat en dag i sitt liv samt en hel jävla del med "vanliga tjejer" som helt enkelt drog en nitlott i det genetiska lotteriet. Dom bara inte har "det".

För att visa vad jag anser vara attraktivt och mindre attraktivt så kommer här ett par exempel som jag har matchat med, eller bara råkat svepa förbi. Jag är halvnorsk och spenderar mycket tid på norska västkusten, därav norska jenter. Har tagit bort namnen på de enligt mig mindre attraktiva tjejerna för att visa någon sorts hänsyn.

[länkar borttagna/mod]

Vilka städer tycker ni har dom fulaste brudarna, och hur har ni kommit fram till det?

Mvh
BKA
Senast redigerad av imperatrix 2016-11-11 kl. 22:18. Anledning: länkar borttagna
Citera
2016-11-09, 20:10
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajskorvsanus
HALLÅ!

Reser mycket i mitt jobb. Mest inom Sverige, men även runt om i världen. Tinder är en skoj app att leka med när man måste döda lite tid eller vill få sig något trevligt över natten. Eller bara ta en fika med någon snygg dam!

Har just varit en sväng i och omkring Värnamo, med tinderradie på 100 kilometer och jag tror att vi här har hittat Sveriges rövhål. Här fanns inte mycket vackert. En och annan, självfallet, men i det stora hela så har vi många knubbiga vänsterpartister, militanta feminister, obildade ensamstående whiskey tango-morsor som aldrig jobbat en dag i sitt liv samt en hel jävla del med "vanliga tjejer" som helt enkelt drog en nitlott i det genetiska lotteriet. Dom bara inte har "det".

För att visa vad jag anser vara attraktivt och mindre attraktivt så kommer här ett par exempel som jag har matchat med, eller bara råkat svepa förbi. Jag är halvnorsk och spenderar mycket tid på norska västkusten, därav norska jenter. Har tagit bort namnen på de enligt mig mindre attraktiva tjejerna för att visa någon sorts hänsyn.

[länkar borttagna/mod]

Vilka städer tycker ni har dom fulaste brudarna, och hur har ni kommit fram till det?

Mvh
BKA

Jag reser oxå en hel del i landet och träffar på en del pinglor

Linköping har inget av värde. Växjö är inget vidare heller.
Men värst är Sundsvall. Man kan bli homofil för mindre

Ska du inte lista de bästa städerna att få lite lammkött?
Senast redigerad av imperatrix 2016-11-11 kl. 22:18. Anledning: länkar borttagna
Citera
2016-11-09, 20:14
Medlem
Var väl inget fel på de där tjejerna, utseendemässigt alltså.
Citera
2016-11-09, 20:16
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstallion
5or, varken mer eller mindre.
Senast redigerad av NirvanA 2016-11-09 kl. 20:20.
Citera
2016-11-09, 20:16
Medlem
Trashtextats avatar
Det är sådant här som får mig att anse att tjejer måste skärpa till sig och hänga ut varenda idiot till kille hon möter på om det så är via nätet eller dejter.

Otroligt lågt att hänga ut människor för att häckla deras yttren.
Senast redigerad av Trashtextat 2016-11-09 kl. 20:52.
Citera
2016-11-09, 20:20
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstallion

Skämtar du? skulle du allvarligt knulla dom tre oattraktiva? fula som stryk...

Den snyggaste som är knullmaterial är den sista av dom attraktiva.
Citera
2016-11-09, 20:33
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajskorvsanus
HALLÅ!

[länkar borttagna/mod]

Mvh
BKA
Ok. Först o främst så passar du med de tre översta. Tre riktiga bimbos. Tror ni kan komma bra överens.
De andra tre, helt alldagliga tjejer som ser ut som de flesta gör om de inte sminkar sig i tre timmar för att gå till affären.
Tur att vi har olika smak. Baserat på utseende hade de tre sista varit mitt val.

Tur för dig att detta är ett anonymt forum där man kan hänga ut andra anonyma personer. För ditt beteende visar klart o tydlig på att det mellan öronen inte var en höjdare.
Lycka till i ditt jobb som lastbilschaufför, innan polackerna tar över.
Citera
2016-11-09, 20:37
Medlem
Heauxms avatar
Såg ingen ful tjej som du länkade. Alla var fina.
Dom är bara fula ENLIGT DIG.

Suck..
Citera
2016-11-09, 20:44
Medlem
kiddolols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Såg ingen ful tjej som du länkade. Alla var fina.
Dom är bara fula ENLIGT DIG.

Suck..

Du har inte speciellt höga krav märker jag. Dom såg ut som en påse skit
Citera
2016-11-09, 20:44
Medlem
Nihennas avatar
Ingen av de där tjejerna du anser oattraktiva var fula? Länkade du verkligen rätt tjejer?

Visst är de inte bimbosexiga men definitivt attraktiva. Lillen ryckte snarare av dem än de tre du ansåg attraktiva.
Citera
2016-11-09, 20:48
Medlem
darksecrets avatar
Gå runt en timma i stan så kommer du märka att det kryllar av fula människor
Citera
2016-11-09, 20:50
Medlem
Katzyns avatar
Yttre skönhet är kortvarigt, men din gyttjesvarta själ får du leva med tills du dör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in