Det handlar ju bara om rykten som vanligt. Mike Flynn har varit med Donald Trump hela tiden. Trumps väljare vill ha Flynn, så han kommer troligtvis att få en hög post, men man kanske skall vänta på vad Trump själv säger.
Förvisso. Det har varit många rykten i omlopp den senaste veckan. Men jag tror inte massmedia skulle beskriva saken som redan avgjord om de inte hade hyggliga källor.
Förvisso. Det har varit många rykten i omlopp den senaste veckan. Men jag tror inte massmedia skulle beskriva saken som redan avgjord om de inte hade hyggliga källor.
Tack och lov så är ju Flynn inte så galen eller dålig som du påstår.
Det är bara att läsa vad han själv skriver. Han är spritt språngande galen.
Jag delar inte den uppfattningen, främst eftersom jag inte tolkar snacket om en allians bokstavligt och för att jag skaffat mig en mer nyanserad bild av vad som står i boken än du gjort.
Riktigt illa om det stämmer. Pompeo är en farlig extremist som vill gå i krig mot Iran:
Citat:
Representative Mike Pompeo (R-KS), participating in the same roundtable, urged the United States and its allies to strongly consider a pre-emptive bombing campaign of Iran’s nuclear sites.“In an unclassified setting, it is under 2,000 sorties to destroy the Iranian nuclear capacity. This is not an insurmountable task for the coalition forces,” Pompeo said.