2017-03-10, 22:02
Medlem
om jag läst domarna rätt skall hon alltså släppas den 20 Mars -17 ? eller får någon annan det till nått annat ?
Citera
2017-03-11, 00:31
Medlem
SmiLLies avatar
Artikel från 2015. Även Aftonbladet hade artikel som togs bort. Då ville hon till Stockholm Pride. Tror hon "fick" veckopass plus Hotel av Stockholm Pride. Men antar det inte blev nåt med den saken när hon avslöjades... 😭😂

https://www.facebook.com/SoderhamnPride/posts/832394493464431

"Vill du göra en god gärning, finna en ny vän, bli den kompis vid sidan av för en tjej som inte har tappat hoppet och har som mål att besöka Söderhamn Pride 27/5-31/5.

- Jag skulle vilja besöka Söderhamn pride, det som sätter käppar i hjulet är att jag är svårt sjuk i leukemi. Jag befinner mig i sista fasen i sjukdomen, ni vet den fasen då man inte kan bli frisk men läkarna gör så man slipper smärta. Jag har legat inne på behandling nu under några veckor och har som mål för att gå på Pride. Inget skulle få mig att le mer än att få fira kärleken i allt det hemska. Så nu ber jag om hjälp, vill någon därute ställa upp?

Mikas önskan är att hon ska kunna få närvara under hela Pride i Söderhamn. Att få en guidning runt om i stan och få känna en del av friheten på vad Pride är. Frihet och hopp. "

Hon borde få högsta betyg i kämpaglöd! Fast inte på ett bra sätt.... 😏
Citera
2017-03-13, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofhoes
om jag läst domarna rätt skall hon alltså släppas den 20 Mars -17 ? eller får någon annan det till nått annat ?

Räknar du med häktningstiden då? Vi fick det till juni om hon gör 2/3, annars augusti.
Citera
2017-03-13, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmiLLie
Artikel från 2015. Även Aftonbladet hade artikel som togs bort. Då ville hon till Stockholm Pride. Tror hon "fick" veckopass plus Hotel av Stockholm Pride. Men antar det inte blev nåt med den saken när hon avslöjades... 😭😂

https://www.facebook.com/SoderhamnPride/posts/832394493464431

"Vill du göra en god gärning, finna en ny vän, bli den kompis vid sidan av för en tjej som inte har tappat hoppet och har som mål att besöka Söderhamn Pride 27/5-31/5.

- Jag skulle vilja besöka Söderhamn pride, det som sätter käppar i hjulet är att jag är svårt sjuk i leukemi. Jag befinner mig i sista fasen i sjukdomen, ni vet den fasen då man inte kan bli frisk men läkarna gör så man slipper smärta. Jag har legat inne på behandling nu under några veckor och har som mål för att gå på Pride. Inget skulle få mig att le mer än att få fira kärleken i allt det hemska. Så nu ber jag om hjälp, vill någon därute ställa upp?

Mikas önskan är att hon ska kunna få närvara under hela Pride i Söderhamn. Att få en guidning runt om i stan och få känna en del av friheten på vad Pride är. Frihet och hopp. "

Hon borde få högsta betyg i kämpaglöd! Fast inte på ett bra sätt.... 😏

Bra att den tråden finns kvar Har också läst om detta tidigare men kammat noll då som du skriver, nästan allt är borttaget.

Jag vet att bekanta till henne inte har en susning om att hon inte är sjuk. Hon har bedragit alla, på ett eller annat sätt.

Hoppas hon får hjälp.
Citera
2017-03-20, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofhoes

För ca 1 timme sedan uppdaterade hon sin Facebook, hon är ute.

Enligt tidigare domar tar det inte lång tid innan hon börjar med bedrägerier igen. Får se när nästa rättegång börjar.
Citera
2017-03-21, 01:16
Medlem
Det verkar som "mika" har två systrar. Som även sökt kontaktförbud för henne !
Maria Elizabeth. Malin Elizabeth.
Efternamn ovisst !
Vad vi förstått på vår end är att dessa tjejer är livrädda för att "mika" nu är fri och kan lura dom hejvilt!
Citera
2017-05-05, 22:00
Medlem
Mika har nu bytt namn till Alice Stefansdotter. Beware!
Citera
2017-05-13, 21:57
Medlem
Är det samma person som på facebook heter Mika A Krusenstjerna ?
Citera
2017-05-13, 22:25
Medlem
Det stämmer bra. Hon har redan hunnit träffa en ny tjej som hon flyttat ihop med. Makalöst.
Citera
2017-05-13, 22:55
Medlem
Hon har 3 barn på sin facebook, de är inte hennes hoppas jag ?
Citera
2017-05-14, 00:55
Medlem
Jo det är hennes barn men de bor hos den andra föräldern.
Citera
2017-05-14, 17:50
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wallpaper123
Det stämmer bra. Hon har redan hunnit träffa en ny tjej som hon flyttat ihop med. Makalöst.

Ser ut som om dom har gift sig redan...kollade på ratsit:

https://www.ratsit.se/19800218-Alice_Mika_Ethel_Stefansdotter_Stockholm/qzJGYy1KLkKdwg8h_25_HYnu2QtYbvezh4_41gSYv7I
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in