2016-11-09, 17:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Youtube streamen laggar så in i helvete? Finns det en mer stabil någonstans?

Ta bort chatten. Löste för mig.
2016-11-09, 17:27
Bannlyst
Verkar som dom applåderar varje gång någon går förbi scen. Lite sugen att gå förbi där nu
2016-11-09, 17:28
Medlem
2big4yous avatar
Har Hillary supit i kull i rännstenen eller vart håller hon hus?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nu är skurk-teamet på plats! Podesta & co är där.

Partners in crime :P
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xkcd
https://www.youtube.com/watch?v=kSh7BxHuY3w

Här ser du Popular votes: http://www.nytimes.com/elections/forecast/president

Tack! Det var precis det klippet jag letade efter.

Så dumt att det inte "fixat" maskinerna till valdagen när de haft över 1 år på sig. Så lägligt för häxan
Bannlyst
Det är uppenbart att kvinnor har blåljugit i anonyma opinionsundersökningarna (patetiskt) om vem de röstar på. Trump fick hela 53"% vita kvinnors röst.
2016-11-09, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Jag misstänker två saker :

1) : Hon har haft en svagare hälsa än vad vi vet (kanske t.o.m riktigt dålig), hennes kampanj har ju gått mera på tomgång medans Trump haft flera rallies per dag.

2) : Budskapet.., budskapet har varit närmast "Obama 2.0" medans Trump kört in i kaklet.., med löften.

(skall nog bli intressant att följa med hur Trump skall finansiera allt.., för det är ingen billig buffet han lovar)

Vad är det han har lovat? Han har inte lovat någonting vad jag vet, förutom att deportera illegala invandrare, bygga en mur (vilket knappt kostar någonting, relativt sätt), samt sänka skatterna.
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Du tycks nästan förutsätta att det verkligen BLIR ett tal, vetta fan om det blir så.

Missade du att jag skrev "(om hon håller något)"?
Medlem
popparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddf66
jag tycker det uttalandet är rasistiskt och fördomsfullt mot unga, vita män.
konstigt att svenska vänstertomtar tar ett val i ett annat land så hårt.

Trump är intelligentare än de flesta människor och har haft en plan i många år.

oj oj, vad klarsynt du är som pekade ut det! din kamp mot rasismen är verkligen beundransvärd.

ja, till skillnad från svenska trump-anhängare då? vet inte hur många det var i tråden som firade med bubbel och skålade med varandra när trump blev klar inatt.
Medlem
Y2Ws avatar
Herregud, är detta sant? Klara hon inte ens av att gå ut fast de satt igång musiken och presenterat henne.

Detta är ju som en konsert med Guns N Roses när de pundade som mest.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
... Och där kom Löfvens efterlängtade pudel. Såg det på nyheter på lätt svenska (vadr det för jävla skit förresten). De pratade som man gör till 3 åringar.

Hur somhelst, han sa att vi måste samarbeta och att vi inte skulle glömma bort allt bra Trump hade i sitt tal etc. Vilken jävla sopa han är.

Margot Wallström satt ju och skrattade rakt ut i Skavlan när Trump kallades för paranoid, psykiskt sjuk osv.. Det "goda hatet", åt "rätt" håll. Givetvis ska man skratta när folk smutskastar "rätt" folk med psykiska sjukdomar. Sen efteråt kan man låta "god" igen.
Medlem
Scherings avatar
Ryans tal var väldigt lovande. Låter inte som det finns någon risk att de tänker rösta bort Trump eller liknande utan det var mer "Trump pulled it off, nu kör vi".

Nu dags för Clintons tal.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in