2016-11-09, 17:20
Medlem
Cuck Ryan är ute och slickar Donalds röv och överöser honom med beröm, fyfan vilket äckel som vänder 180 grader.
Medlem
NoHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av When6Loves9
Va håller kärringen på med har hon proppat hela arslet fullt med Stesolid för att motverka framtida anfall?
Jag är glad att Trump blev president, är det någon som vet när han svärs in???

20/1 blir han officiellt president och svärs in.
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av When6Loves9
Va håller kärringen på med har hon proppat hela arslet fullt med Stesolid för att motverka framtida anfall?
Jag är glad att Trump blev president, är det någon som vet när han svärs in???

20 jan, 12pm EST
Medlem
Tror hon är ett vrak just nu. Det kommer bli ett extremt kort tal och då är hon ändå fullproppad med droger. Hon kommer att ledas av scenen av den stora negern.
Medlem
Vart håller Hillary hus? Jag skulle tippa på att hon är nedsupen och helt förstörd. Först skulle hon vinna 2008, men då kom Obama och stal vinsten rakt framför hennes ögon. Nu försökte hon igen och denna gång satte Trump henne på plats.

#MAGA

Citat:
Ursprungligen postat av hawka
Cuck Ryan är ute och slickar Donalds röv och överöser honom med beröm, fyfan vilket äckel som vänder 180 grader.

Ja det är vidrigt. Jag hoppas VERKLIGEN att Trump kommer ihåg vilka som motarbetade honom som mest och att han inte förlåter dem. Jag vill att de ska sparkas ut med huvud före.
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Det finns varken mikrofoner eller kameror kapabla att dölja hennes ilska idag tror jag. Om hon ens dyker upp överhuvudtaget så lär det bli en pina att lyssna på henne.

Faktiskt enda gången jag tror jag kommer att kunna tåla att lyssna på henne
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Sägs att häxan vann väljarrösterna (popular votes)... ???

Måste ha varit valmaskiner som hur man än tryckte på Trumps namn, så hoppade den och valde Hillary.

Någon som vet hur mycket popular votes hon fick?
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Fan vad nervös och förnedrad hon ska vara då.

Hur skulle hon klara av att vara president om hon inte klarar av att ge ett anständigt förlusttal?
2016-11-09, 17:21
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heuristik
Hon har ju gratulerat honom över telefon..

Sant, men henne väljare vägrar hon att tilltala.
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Crooked Hillary är en bluff och en klart sämre kandidat än Trump jänkarna gjorde helt rätt som valde Trumpen över denna människa.

Jag är faktiskt beredd att hålla med; det är ironiskt att man under hela valrörelsens slut har kritiserat Trump för att han inte skulle godkänna resultatet men så visar det sig att det är Hillary som inte gör det som anstår en god förlorare och håller sitt förlorartal. Anmärkningsvärt, minst sagt.
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Såja, lugn nu för fan. Vi måste ju börja lite försiktigt. Du förstår väl att vi inte kan släppa fram en Trump-typ i PK-Sverige nu fattar du väl?! Sverige som nation inte moget för det än. En sånn person skulle bli våldtagen av feminister. Samtidigt måste man börja nånstans.

Exakt, Jimmie is playing it smart. Man kan inte bara gå på i Sverige om man vill få makt, man måste traggla genom PK-nätet så lång tid det tar innan man kan nå en position där kritik kan framföras.
Avslutad
... Och där kom Löfvens efterlängtade pudel. Såg det på nyheter på lätt svenska (vadr det för jävla skit förresten). De pratade som man gör till 3 åringar.

Hur somhelst, han sa att vi måste samarbeta och att vi inte skulle glömma bort allt bra Trump hade i sitt tal etc. Vilken jävla sopa han är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in