2016-11-04, 08:56
Medlem
Jag har snackat med en kille som vill att vi ska ses nästa vecka. Han har börjat fråga vad jag gillar i sängen osv och när jag frågade vad han gillar så svarade han att han bl.a. gillar när tjejen styr när hon rider.
Mitt problem är att jag nästan aldrig har ridit en kille och är inte värst erfaren i sexväg. Har kanske ridit killar två-tre gånger och då har det blivit så killen antingen tar över och juckar underifrån eller så byter killen rätt fort till en annan ställning. Har liksom aldrig haft chansen att träna mig till att bli bra.

De gånger då jag har ridit så har jag alltid suttit med ansiktet mot killen och suttit på knä. Har varierat mellan att suttit rakryggad och att luta mig framåt. Framåtlutad känns bättre och lite mer. Men kan säga att jag i den här ställningen inte känner mycket alls. Så när jag ska styra blir det lite svårt då jag inte ens känner hur mycket av kuken som är i mig eller inte. Vilket då har kunnat gjort att den farit ur mig och att jag får börja om. Sen vet jag heller inte riktigt hur fort man ska röra sig. För kör man sakta så känner jag inte mycket till friktion alls. Enda gången då jag känt nåt i denna ställning ha varit när killen har tagit mig underifrån och jag ha varit framåtlutad. Men jag vill ju att det ska funka att jag är den som styr. Sen så tänker jag mig att det är mer än att bara röra sig upp och ner. Ska man typ gnida emot? Ska man försöka röra på höfterna samtidigt? Bör jag ha mina ben på ett annat sätt?

Förstår att det kan va svårt att ge tips eftersom det bästa egentligen vore att fråga killen jag ska ligga med vad han gillar och hur han vill ha det. Men tänkte ändå att det kanske finns vissa tips kring detta som kan funka rent allmänhet. Eller att ni bara kan säga vad ni gillar så kan man testa sig fram.

Är porr förresten en bra grej att kolla på för att försöka se hur det kan gå till? Eller är det inget ni skulle rekommendera?
Citera
2016-11-04, 09:20
Medlem
Klimpen!!s avatar
How To Ride Your Guy (Mock Demonstration)

How To Ride - Basic Movements Part 1

How To Ride Basic Movements Part 2

Kolla dessa, så får du nog lite mer kött på benen.
Citera
2016-11-04, 09:29
Bannlyst
alla gillar olika TS , testa lite olika tekniker med din kille så märker du snabbt vad ni bägge gillar , och bara lugn du hinner garanterat träna upp din teknik när ni väl börjar ha sex mer ofta alla har vi varit nybörjare en gång i tiden och det första sexet va väl ingen höjdare direkt strunta i porrfilmer för det är inte så det funkar IRL om du nu är ute efter att lära dej just det mer seriöst
Citera
2016-11-04, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
alla gillar olika TS , testa lite olika tekniker med din kille så märker du snabbt vad ni bägge gillar , och bara lugn du hinner garanterat träna upp din teknik när ni väl börjar ha sex mer ofta alla har vi varit nybörjare en gång i tiden och det första sexet va väl ingen höjdare direkt strunta i porrfilmer för det är inte så det funkar IRL om du nu är ute efter att lära dej just det mer seriöst
Hon antyder ju att hon ska ligga med någon hon inte känner, så det där "ta det lugnt, ni har en lång framtid tillsammans" kanske inte stämmer.
Citera
2016-11-04, 09:48
Bannlyst
Det är väldigt olika. Du kanske borde säga till snubben att du inte är så erfaren? Jag tror inte att han skräms iväg av det, bättre att vara ärlig, förstår inte dagens människor, alltid så rädda.

När en tjej rider mig föredrar jag när det synkar ihop i alla fall, båda rör sig i takt och min kuk åker nästan aldrig in och ut per say utan stannar mer där inne medans hon och jag använder våra höfter för att skapa en synkad rörelse som gör att hon får stimulation på klitoris med, om du förstår vad jag menar. Det hade nog verkligen hjälpt dig som säger att du inte känner mycket när du rider. Jag har en mindre pjäs, och det här har aldrig svikit mig i alla fall. Men det är inte alla killar som vet hur man gör alls, så förvänta dig inte att alla kan det.
Citera
2016-11-04, 11:22
Medlem
Heauxms avatar
Samma här, jag som tjej känner fan inte mycket om jag rider. Trist ställning.

Tur att jag kan knappt har den ställningen längrr
Citera
2016-11-04, 14:10
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllIDoIsWin

Är porr förresten en bra grej att kolla på för att försöka se hur det kan gå till? Eller är det inget ni skulle rekommendera?

Jo, det skulle jag rekommendera.
Som den här videon nedan exempelvis. Den tjejen gör nästan allting rätt när det gäller att rida:

https://xhamster.com/movies/5820396/amateur_anally_riding_a_big_dildo.html
Citera
2016-11-04, 14:27
Medlem
du twerkar hans penis helt enkelt,

eller googla girl riding cock
Citera
2016-11-04, 14:44
Avslutad
Vet du inte hur man gör så är du helt enkelt inte tillräckligt kåt.
Citera
2016-11-04, 14:47
Medlem
Ravenboxs avatar
Oerfarna tjejer har en tendens att skjuta sin kropp fram och tillbaks vilket är helt värdelöst, det man gör är att föra nedre delen av kroppen upp och ner, eventuellt höjer rumpan lite så vi killar får göra grovjobbet.
Citera
2016-11-04, 14:56
Medlem
practice makes perfect... eller inte...

För att ge dig lite självförtroende, det är långt ifrån alla kvinnor som är duktiga på att rida. Säger jag som man, och baserat på mina empiriska erfarenheter. Ej heller en ställning som kanske funkar bäst för en del kvinnor rent njutningsmässigt, vad vet jag.

Jag har haft turen att träffa på ett par kvinnor som var duktiga ryttarinnor. En fick t o m sin första multipla orgasm när hon "red av mig" sittandes i en soffa many many moons ago. Härlig upplevelse för henne och för mig.

Ska jag försöka hitta några gemensamma nämnare bland dessa duktiga ryttarinnor så får jag fundera lite - rent kroppsmässigt så var de väldigt olika. En var ganska kraftigt byggd (rejält stora bröst som böljade fram och tillbaka), någon annan mer "atletiskt" byggd.

Det som möjligen kommer närmast som gemensam nämnare var nog "gott självförtroende", dvs de njöt av stunden, visste att jag njöt av stunden, visste att jag gillade deras personlighet och deras kroppar (rent sexuellt). Ena tjejen var "hästtjej" vilket säkerligen underlättade - hon var stark i ben och rygg, väl förtrogen med att gränsla en hästrygg, höftrörelser, "rida lätt" för att kunna synka ev motrörelser, plus att hon var kåt (as simple as that!).

Du är ju själv inne på spåret - rida är ju inte bara "upp och ned", utan även jobba med höftrörelse (rulla, framåt, bakåt, hitta vinklarna), variera sig mellan att sitta upp (rak i rygg) till att luta sig mer framåt.

Kuk som trillar ur? Tja det händer, även den bästa. Tricket är väl att hitta rätt "slaglängd" - större "vevstake" - större slaglängd. Trillar den ur, ta tag och stoppa in igen - det är väl också en form av att "styra", dvs att ta tag i pjäsen och visa vart du vill att den skall vara!

Även vi, de manligaste av män, gillar ibland att bli knullade av våra kvinnor!

Men som jag sa inledningsvis, allt som oftast så har jag tagit tag om rumpa, höfter (dvs flyttat min händer från brösten) när jag känner att ritten inte går i den riktning eller takt man önskat eller av välvilja mot ryttarinnan när ork och flås börjar ta ut sin rätt.

Se till att mata hästen innan, beröm hästen under tiden, borsta av hästen när ridturen är slut så ska du se att det blir bra!

mvh
Citera
2016-11-04, 18:24
Medlem
Sillberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Oerfarna tjejer har en tendens att skjuta sin kropp fram och tillbaks vilket är helt värdelöst, det man gör är att föra nedre delen av kroppen upp och ner, eventuellt höjer rumpan lite så vi killar får göra grovjobbet.
Precis.

Upp/ned = rätt.
Framåt/bakåt = fel.

Mycket bakåt, dvs. röra sig mot killens fötter är väldigt fel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in