2016-11-04, 20:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbert
Precis.

Upp/ned = rätt.
Framåt/bakåt = fel.

Mycket bakåt, dvs. röra sig mot killens fötter är väldigt fel.
Så om en tjej skulle rida fram och tillbaka så är det i dina ögon fel även om det skulle vara skönt för henne ?
Bullshit säger jag, lite variation.
Citera
2016-11-04, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Oerfarna tjejer har en tendens att skjuta sin kropp fram och tillbaks vilket är helt värdelöst, det man gör är att föra nedre delen av kroppen upp och ner, eventuellt höjer rumpan lite så vi killar får göra grovjobbet.

Precis! fram & tillbaka rörelser är värdelösa, nyckeln till en bra ridning är att tjejen själv lyfter kroppen upp & ner och hon får gärna stå på fötterna om hon vill. Detta kan vara lite klurigt i sängen eller soffan eftersom det mjuka underlaget kan försvåra att hålla balansen om hon ska stå med fötterna på marken så att säga men på ett lite hårdare underlag, typ en mjuk matta är det enklare och då ska tjejen lyfta sig själv upp & ner över kuken. Superskönt!

En annan variant som jag gillar är när tjejen gränslar dig på en stol där hon inte riktigt når ner till marken när hon sitter på dig, då kan killen hjälpa henne att röra sig upp & ner genom att greppa henne i midjan. Brukar oftast bli riktigt bra!
Citera
2016-11-04, 21:54
Medlem
Man ska inte tala illa om framoch tillbaka kan jag tycka. En dam med muskulaturen i trim som vet hur hon ska använda den kan utföra underverk medans hon skjuter fram och tillbaka höfterna.
Citera
2016-11-05, 11:04
Medlem
När man rider så gör man inte på ett och samma sätt utan man varierar sig och man använder höfterna. - Och som med allt annat, alla gillar olika. Det viktiga är njutningen, att man tydligt visar att man njuter samt ser till killens njutning.
Finns oändligt många sätt att rida en kille på.
Citera
2016-11-06, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllIDoIsWin
Jag har snackat med en kille som vill att vi ska ses nästa vecka. Han har börjat fråga vad jag gillar i sängen osv och när jag frågade vad han gillar så svarade han att han bl.a. gillar när tjejen styr när hon rider.

OT: Hur "snackar man med en kille som vill ses i nästa vecka och knulla"? Snackar man bara lite för att sen säga att nä, nu tar vi och ses för att knulla? Hur fan går det till idag egentligen?

OnT: På knä eller på huk. Huk är jobbigare, men ofta skönare och det går att öka hastigheten lättare.
Citera
2016-11-07, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FullPatte
OT: Hur "snackar man med en kille som vill ses i nästa vecka och knulla"? Snackar man bara lite för att sen säga att nä, nu tar vi och ses för att knulla? Hur fan går det till idag egentligen?
Tinder är svaret! Han frågade vad jag sökte med mitt medlemskap där. Svarade att jag va öppen för förslag. Han frågade om jag var redo för sex och på den vägen är det.
Citera
2016-11-07, 23:14
Bannlyst
Tänk inte så jävligt, det är det värsta som finns! Blunda och känn efter!

En sak dock, pröva att köra 1..2..3.. där du riktigt dunkar ner den, sakta men säkert och sen 1,2,3 långsamma, mjuka, sköna. Behöver inte gå fort alls, men hårt och bestämt! Sen blunda, tuta och kör!
Citera
2016-11-07, 23:30
Medlem
tuutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Oerfarna tjejer har en tendens att skjuta sin kropp fram och tillbaks vilket är helt värdelöst, det man gör är att föra nedre delen av kroppen upp och ner, eventuellt höjer rumpan lite så vi killar får göra grovjobbet.

Eller kan man göra båda? Jag brukar gnida lite i mellan eller samtidigt som "upp och ned" som i en cirkel uppskattas av mig och verkar uppskattas av min partner men ja alla är olika
Senast redigerad av tuuta 2016-11-07 kl. 23:33.
Citera
2016-11-07, 23:36
Medlem
Du märker vad som känns bäst. Ställ dig på fötterna och bli mer rak i din ställning men gör det inte på en gång. Di kan variera din rytm hur fort och långsamt. Låt toppen endast vara inne en liten bit och cirkla rör sig ytterst lite försiktigt. låt även honom jobba lite ni är två om akten. Det bästa är om båda kan njuta av det hela.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in