TS fr givetvis gra som han/hon vill. Frgestllningen var vl vad vi andra gr?
Absolut, jag bara dementerar att vrdet skulle pverkas s kraftigt av att packa upp - ingen vettig privatperson skulle kpa av en annan privatperson utan att kontrollera kheten nd.
Absolut, jag bara dementerar att vrdet skulle pverkas s kraftigt av att packa upp - ingen vettig privatperson skulle kpa av en annan privatperson utan att kontrollera kheten nd.
Jag har lst att vrdet snks om originalfrpackningen bryts. Hur mycket har jag inte en susning om. Men det r som du sger, guld r guld.
Jag har lst att vrdet snks om originalfrpackningen bryts. Hur mycket har jag inte en susning om. Men det r som du sger, guld r guld.
Dels r guld guld och ett testkit fr 14k, 18k, 24k kostar ngra hundralappar p ebay s varje privatperson som tnker brja kpa guld kan enkelt skaffa utrustningen och kunskapen som krvs.
Jag ser det som s att kper man guld skall man kunna hantera det ocks, det r inte direkt mtligt
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!