Citat:
Ursprungligen postat av
Lee Sterling
Det var inte meningen att låta så hård som det kanske kom ut Men det jag menar är att jag har själv suttit i liknande situation och självmedicinerat mig till hjärtstopp ett antal gånger. Av misstag dock det var inte min mening att dö, för mycket heroin och benso och slutade andas.
Det finns ett ljus i mörkret, det gäller att erkänna för sig själv att man klarar inte av det här på egen hand. Och att man är beroende. Sen får man jobba på att bli bättre och på vägen kommer det bli bättre och bättre.
Lycka till
Citat:
Ursprungligen postat av
Randomuser123
Starkt att du kan ta till dig! Jag hade förmodligen inte kunnat göra det och blivit förbannad istället.
Något som fungerat bra för mig är att göra AA's 12 steg tillsammans med en sponsor.
Jag finns på PM.
Ta hand om dig!
Har tänkt mycket på den här tråden senaste dagarna och jag måste, ett par år försent, tacka er. Jag tror på riktigt att era inlägg i den här tråden pushade mig åt rätt håll.
Jag är nykter och har ett fantastiskt liv nu, så annorlunda från när jag startade denna tråd.
Flashback kan vara så jävla fint ibland <3
Till er som sitter fast i missbruk, läs den här tråden. Ni ser hur djupt ned i misären jag var, men har vänt allt på ett par år. Kan jag kan ni!
Sorry att jag bumpar en så gammal tråd, men behövde få detta sagt.