2016-10-31, 21:11
http://www.scifiworld.se

Någon som varit där eller ska dit?

Dragplåster

David ramsey från arrow(Diggle)
Jeremy Bulloch star wars ( Boba fett )
Roy Scammell alien( the alien)
Amanda Tapping supernatural & stargate

pågår 10-11 december sthlmsmässan. Kan vara intressant. Aldrig varit där innan men verkar ju ändå finnas en del att se. Vad tycker ni om detta då?

Kommer även ställas ut en del film hantverk, verkar finnas en del att se.
Senast redigerad av americandadfan 2016-10-31 kl. 21:22.
Citera
2016-10-31, 21:30
Moderator
Popesizes avatar
Hade tankarna på att åka dit med några vänner, men en födelsedagsfest med goda vänner verkar komma i vägen.

Jeremy Bulloch verkar dock höra till inventarierna på den där mässan. Tycker att man ser reklam för hans medverkar på varenda SciFi-mässa oavsett ställe. Är det vad han tjänar sitt dagliga bröd på nu?

Det är han och Robert Englund och några till som är frekventa gäster på de där mässorna

Har dock aldrig varit på någon tidigare, så jag vet inte vad som väntar.

Stockholmsmässan... Det är den i Älvsjö va? I såna fall så är det en bra mässbyggnad i alla fall.
Citera
2016-10-31, 21:34
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Hade tankarna på att åka dit med några vänner, men en födelsedagsfest med goda vänner verkar komma i vägen.

Jeremy Bulloch verkar dock höra till inventarierna på den där mässan. Tycker att man ser reklam för hans medverkar på varenda SciFi-mässa oavsett ställe. Är det vad han tjänar sitt dagliga bröd på nu?

Det är han och Robert Englund och några till som är frekventa gäster på de där mässorna

Har dock aldrig varit på någon tidigare, så jag vet inte vad som väntar.

Stockholmsmässan... Det är den i Älvsjö va? I såna fall så är det en bra mässbyggnad i alla fall.

Stämmer den i älvsjö. Sett reklam tidigare i tunnelbanor, då har som sagt englund, peter mayhem richard kiel varit deltagare.

Men som sagt verkar mycket intressant och det är ju bra lokaler. Så blir nog ett besök
150 kr för ett dags besök är ju klart värt det.
Senast redigerad av americandadfan 2016-10-31 kl. 21:39.
Citera
2016-10-31, 21:58
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Serier och serietidningar --> Kultur: allmänt
/Moderator
Citera
2016-11-01, 10:59
Medlem
Bret-Harts avatar
Inga gäster än som lockar så kanske blir ett besök om de kan dra fram "Kaninen ur hatten"
Citera
2016-11-05, 13:00
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Inga gäster än som lockar så kanske blir ett besök om de kan dra fram "Kaninen ur hatten"

Tror den ändå är intressantare än Sthlm comic con. Ska ge det en chans
Citera
2016-11-05, 17:50
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americandadfan
Tror den ändå är intressantare än Sthlm comic con. Ska ge det en chans

Samma sak med Comic con inga intressanta gäster,kostar en del att åka ändå för mig så jag vill ha valuta för pengarna
Citera
2016-11-07, 14:28
Medlem
Jag tycker att det är mer eller mindre samma gäster varje år som är på denna mässan.

Tror att det hade lockat mer om de fått in lite nya och aktuella gäster.
Citera
2016-11-07, 16:08
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Jag tycker att det är mer eller mindre samma gäster varje år som är på denna mässan.

Tror att det hade lockat mer om de fått in lite nya och aktuella gäster.

Det är nya gäster som inte varit där men inte tillräckligt intressanta för mig i alla fall....än
Citera
2016-11-12, 14:32
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Samma sak med Comic con inga intressanta gäster,kostar en del att åka ändå för mig så jag vill ha valuta för pengarna

Förstår det om man har varit där tidigare och har kanske svårt att ta sig dit.

Man får ju hoppas att i framtiden att större kändisar kan lockas till de Svenska eventen
Citera
2016-11-12, 14:40
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americandadfan
Förstår det om man har varit där tidigare och har kanske svårt att ta sig dit.

Man får ju hoppas att i framtiden att större kändisar kan lockas till de Svenska eventen

Det är ju så tillgång och efterfrågan men det måste ju vara folk som vill åka på sånt också och inte bara gör det för pengar
Citera
2016-11-13, 15:04
Medlem
Bret-Harts avatar
Och så blev det en resa till den kungliga hufvudstaden ändå ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in