2016-10-30, 14:09
Bannlyst
Undviker kollektivtrafiken så mycket det bara går men idag så åkte jag och det sätt en syrisk man på bussen och spelade högt. Jag var den enda svensken så brydde mig föga. Landet är kört.

Nåväl så gick en fram och klagade och då började han bråka på English. "Everybody wants to die?".

Allt är i sin ordning egentligen..

Men jag har tvångstankar och undrar... om det är ett trauma för i så fall behöver man ju hjälp.

Kan verka som en konstig fråga men har ocd så...
Senast redigerad av ArgaGubben 2016-10-30 kl. 14:45.
Citera
2016-10-30, 15:30
Bannlyst
Ingen?

Vet seriöst inte hur jag ska känna. Jag menar dödshot kan väl bli föremål för föngelse
Citera
2016-10-30, 15:33
Medlem
NoShitShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgaGubben
Ingen?

Vet seriöst inte hur jag ska känna. Jag menar dödshot kan väl bli föremål för föngelse

Ta det lugnt.
Folk har en tendens att vräka ur sig de mest konstiga saker när dom blir upprörda. 999 gånger av 1000 har hjärnan bara inte arbetat hälften så snabbt som munnen.
Citera
2016-10-30, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoShitShirley
Ta det lugnt.
Folk har en tendens att vräka ur sig de mest konstiga saker när dom blir upprörda. 999 gånger av 1000 har hjärnan bara inte arbetat hälften så snabbt som munnen.
Blev inte ens rädd.

Men jag tänker inte så..

Jag tänker direkt är jag ärrad. Har ocd och vill vara perfekt och sådana här saker tar ifrån mig perfektion så to say
Senast redigerad av ArgaGubben 2016-10-30 kl. 15:44.
Citera
2016-10-30, 15:44
Medlem
NoShitShirleys avatar
Citat:
Blev inte ens rädd.

Men jag tänker inte så..

Jag tänker direkt är jag ärrad. Har ocd och vill vara perfekt och sådana här saker tar ifrån mig perfektion så to say

Nej ingenting har förändrats eftersom händelsen i sig inte rörde dig. Lovar.
Citera
2016-10-30, 15:45
Bannlyst
Citat:
Nej ingenting har förändrats eftersom händelsen i sig inte rörde dig. Lovar.

Står på nätet fängelse böter domstol då börjar jag genast associera. Jaha kanske skulle göra en anmälan på nätet han lär ju vara reggad och och allt via sitt busskort.om det är en vansinnesman då jag skulle fått ångest om det hände något och jag inte gjort något. Oj den ångedten

Eller så känner jag trauma.. svårt sånt där.

Enda jag vet är att landet är fucked
Senast redigerad av ArgaGubben 2016-10-30 kl. 15:55.
Citera
2016-10-30, 16:12
Medlem
NoShitShirleys avatar
Citat:
Står på nätet fängelse böter domstol då börjar jag genast associera. Jaha kanske skulle göra en anmälan på nätet han lär ju vara reggad och och allt via sitt busskort.om det är en vansinnesman då jag skulle fått ångest om det hände något och jag inte gjort något. Oj den ångedten

Eller så känner jag trauma.. svårt sånt där.

Enda jag vet är att landet är fucked

Ja landet är fucked men det finns mycket roligare saker att fokusera på så släpp det, gå vidare och var nöjd över att du inte känner dig traumatiserad.
Allt är oförändrat.
Citera
2016-10-30, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ja landet är fucked men det finns mycket roligare saker att fokusera på så släpp det, gå vidare och var nöjd över att du inte känner dig traumatiserad.
Allt är oförändrat.

Okej jag tackar för din hjälp. Litar på dig denna gången vilket får ses som ett hedersbetyg från en sjuk ocdare..
Citera
2016-10-30, 16:29
Medlem
muntiis avatar
Jag tror att du e ärrad.... Ditt undermedvetna tänker att du kommer dö en smärtsam död. Antagligen av en brandbomb
Citera
2016-10-30, 17:09
Medlem
NoShitShirleys avatar
Citat:
Okej jag tackar för din hjälp. Litar på dig denna gången vilket får ses som ett hedersbetyg från en sjuk ocdare..

Tack! Klart du kan lita på mig!
Vi har alla en släng av OCD light och det ser man här på forumet varje dag. De flesta ser det som sin livsuppgift att förstöra för andra men det får man försöka ignorera.
Själv kämpar jag med att försöka låta bli att be folk hålla käften i parti och minut (det går sådär) men att gå igång på allt tar för mycket energi. 😁
Citera
2016-10-31, 00:00
Medlem
Rick.Jamess avatar
Shit happends, i varje fall med en rödgrön regering vars enda bedrift är att importera outbildade araber. Nåväl, det är ett annat ämne i sig.

Du över-analyserar helt enkelt situationen. Fokusera på nåt annat istället. Hade du varit traumatiserad så hade du ju varit just det, och i sådana fall så hade ditt inlägg förmodligen sett helt annorlunda ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in