2005-12-12, 19:30
Medlem
Tjenare

Jag har inte suttit med Photoshop på några år, men nu fick jag infallet att göra en logga och lite annat. När jag höll på med PS senast var "Kais Power Tools" och "Eye Candy" tacksamma att jobba med. Men vad är det för pugins som är heta idag?
Citera
2005-12-12, 20:07
Medlem
Vet tyvärr inte, håller bara med det som följer med photoshop...
Citera
2005-12-12, 20:54
Medlem
ats_Swes avatar
Neat Image är en grym plugin.

En annan är Photo Kit Color, men den kan vara knepig att få tag i.
Citera
2005-12-16, 12:33
Medlem
kimpaoas avatar
Om du vill skapa en logotyp, så snälla - använd INTE något som helst plugin. Skapa först konturerna i Illustrator och kolla sedan upp lite tutorials om hur du gör effekter i photoshop. FY för alla filter-plugins.
Citera
2005-12-16, 12:59
Medlem
oGGos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stornäsa
Tjenare

Jag har inte suttit med Photoshop på några år, men nu fick jag infallet att göra en logga och lite annat. När jag höll på med PS senast var "Kais Power Tools" och "Eye Candy" tacksamma att jobba med. Men vad är det för pugins som är heta idag?

Citat:
Ursprungligen postat av kimpaoa
Om du vill skapa en logotyp, så snälla - använd INTE något som helst plugin. Skapa först konturerna i Illustrator och kolla sedan upp lite tutorials om hur du gör effekter i photoshop. FY för alla filter-plugins.

Jag kan inte annat än hålla med om ovanstående.
Plugins är av ondo... lär dig IL & PS ordentligt istället, det är det värt!
Citera
2005-12-16, 13:16
Medlem
Pestbarns avatar
Ett ganska nice plugin är Dragonfly Sinedots, ger en väldigt cool effekt faktiskt, som är ganska svår att göra utan detta plugin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in