Detta har jag hört av vad jag tror är en väldigt säker källa.
Någon som vet något mer eller vem av barnen det kan vara?
Ska försöka kolla upp själv vem av barnen det är.
Vilket otroligt löjligt påstående. Kom du inte på nåt bättre eller?
Alla tre ungarna är ju, dessvärre, kopior av Ingrosso-gubben. Att försöka värka fram falskt skvaller här gör ju bara att detta forum till sist kommer att förlora all cred. Skärpning va!
Visst är EI pappa till barnen. Alla tre. Allt annat är skitsnack. Vad har du fått det ifrån? Din källa verkar inte så "säker". Han kanske är kompis med Runar?
Jag skulle ju kunna tänka mig att mannen i fråga själv påstår att han inte är far till barnen. OBS! Jag vet ingenting om just detta fall, men jag vet att det är ett vanligt beteende hos försmådda män.
En omisstänksam själ kunde ju tolka detta som "säker källa".
PS Såg bild på ett av barnen i någon tidning häromdagen och slogs av just detta, att tösen verkligen var en avbild av både mor och far. Vilket barn ju oftast är... DS
asså, om vi säger så här. Är det nåt ja hatar här på flashback så e de allt jävla skitsnack av folk som säger att dom har nåt scoop från säkra källor. Men ja har reggat detta konto här endast för att ja ville posta denna tråden.
så ni får tro va fan ni vill. Men denna personen som har berättat detta är en väldigt nära vän och har jobbat hos ingrosso/wahlgren familjen som målare. Detta kan ha varit för ca 5-6 år sen. Då efter ett stort bråk som antagligen hade med barnen att göra så hade Pernilla nämt något, typ så här: - "Men du är ändå inte hans riktiga pappa"
Och jag tror det var Oliver dom pratade om, men jag e inte säker.
Jag kan inte fråga min vän förtillfället. Men så fort ja får tag i honom ska ja kolla upp lite nogrannare.
Finns det någon som skulle kunna fixa nåra bra bilder på barnen?? helst oliver.
Vad spelar det for roll om du har en bild? Aven om han inte liknar emilio sa betyder det inte ett smack. Jag kanner manga som inte ar sarskilt lika sina farsor och jag tror inte att mammorna har horat runt i alla av fallen.
asså, om vi säger så här. Är det nåt ja hatar här på flashback så e de allt jävla skitsnack av folk som säger att dom har nåt scoop från säkra källor. Men ja har reggat detta konto här endast för att ja ville posta denna tråden.
så ni får tro va fan ni vill. Men denna personen som har berättat detta är en väldigt nära vän och har jobbat hos ingrosso/wahlgren familjen som målare. Detta kan ha varit för ca 5-6 år sen. Då efter ett stort bråk som antagligen hade med barnen att göra så hade Pernilla nämt något, typ så här: - "Men du är ändå inte hans riktiga pappa"
Och jag tror det var Oliver dom pratade om, men jag e inte säker.
Jag kan inte fråga min vän förtillfället. Men så fort ja får tag i honom ska ja kolla upp lite nogrannare.
Finns det någon som skulle kunna fixa nåra bra bilder på barnen?? helst oliver.
Det låter ju solklart. "Men du är ändå inte hans riktiga pappa", det säger man ju bara om det är så. Inte annars. Vilket scoop.