2005-12-13, 09:29
Medlem
Jigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy Ivan
Det låter ju solklart. "Men du är ändå inte hans riktiga pappa", det säger man ju bara om det är så. Inte annars. Vilket scoop.

Ja, för att bygga på mitt eget påstående ovan: det där är typiskt sådant som sårade människor, både män och kvinnor, kan häva ur sig i gräl och trängda lägen. Kombination av "vad sårar mest" och "rent önsketänkande från min sida". Jag har med bestämdhet påstått att mitt ex. varit en lång rad av olika däggdjur som inte är Homo Sapiens, men ändå vet jag att både hans mor och hans far åtminstone till det yttre var förvillande lika människor
2005-12-13, 10:26
Medlem
wonderlands avatar
Han vill ju inte ens ha delad vårdnad om barnen, det säger väl en hel del. Klart han är farsan, han bryr sig inte om dom bara. Skulle jag tro.
2005-12-13, 14:46
Medlem
nazgul4s avatar
hehe ah, men det var så PW sa iaf. I mitt tycke så är det väl absolut ingenting man slänger ur sig bara sådär?
Jag vill fortfarande ha bilder på barnen, hade varit kul att se. Hittade bara en bild på Benjamin. Någon som har nåt på Oliver? Trodde ni va duktiga på att hitta sånt här?

http://www.babsan.se/dagbok0508.htm
"Här med Albin som Bertil i grönt! Titta så lik Benjamin Wahlgren/ Ingrosso är lik mamma Pernillas bror Linus!!"

haha... kan det vara Linus?
2005-12-13, 21:59
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nazgul4
hehe ah, men det var så PW sa iaf. I mitt tycke så är det väl absolut ingenting man slänger ur sig bara sådär?
Jag vill fortfarande ha bilder på barnen, hade varit kul att se. Hittade bara en bild på Benjamin. Någon som har nåt på Oliver? Trodde ni va duktiga på att hitta sånt här?
Njae, det var väl så att du påstår att nån du känner hört henne säga det Folk här är bra på att hitta bilder om det finns någon anledning, men att slösa tid på dravel från någon firsttimer kanske inte alla prioriterar
2005-12-13, 23:02
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nazgul4

http://www.babsan.se/dagbok0508.htm
"Här med Albin som Bertil i grönt! Titta så lik Benjamin Wahlgren/ Ingrosso är lik mamma Pernillas bror Linus!!"

haha... kan det vara Linus?

Är det du som springer runt i koppel? stiligt namn!
2005-12-13, 23:23
Medlem
Perkabalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandraren
Vem vet, kanske pernilla och henes varanliknande svägerska delade på bröderna på deras gemensamma julfester.

Sen ville inte CP dela längre och då blev resten av släkten sur och sa upp bekantskapen.

Detta har jag hört från en verkligt osäker källa

Hahahaha klockrent
2005-12-14, 07:59
Medlem
nazgul4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
Njae, det var väl så att du påstår att nån du känner hört henne säga det Folk här är bra på att hitta bilder om det finns någon anledning, men att slösa tid på dravel från någon firsttimer kanske inte alla prioriterar

Och vad spelar det för roll om detta är första gången jag postar nåt här?
Troligtvis så är det ingen som har hittat nån bild. För jag kan lova att någon har letat :P
För ni kan inte mena allvar att alla barnen är så himla lik sin far? Inte av vad bilder jag har sett förut iaf.
Anser fortfarande att detta är ett riktigt bra scoop. Men jag kan iofs förstå om det är många här som tror att jag snackar skit hehe
2005-12-14, 08:42
Medlem
Janosch_Flax!s avatar
Skit i ungarna dom måste ha lidit nog av allt tjafs i media osv..
2005-12-14, 08:47
Medlem
nazgul4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janosch_Flax!
Skit i ungarna dom måste ha lidit nog av allt tjafs i media osv..

hehe vadå? tror du dom läser här inne eller?
2005-12-15, 08:14
Medlem
nazgul4s avatar
fortfarande ingen som hittar något intressant?
2005-12-15, 13:36
Medlem
theDungs avatar
Är det den Ingrosso som driver krog? Han har sagt en av de smartaste sakerna någonsin till en av mina vänner som inte tål skaldjur.
"Men det är ok, vi serverar pilgrimsmusslorna utan skal."

Sorry, lite off topic...
2005-12-15, 14:26
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theDung
Är det den Ingrosso som driver krog? Han har sagt en av de smartaste sakerna någonsin till en av mina vänner som inte tål skaldjur.
"Men det är ok, vi serverar pilgrimsmusslorna utan skal."

Sorry, lite off topic...

Nej det är Nicola. Charlotte Nilssons make.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in