2016-10-27, 07:29
Medlem
Varför klär sig en del män i nättröja som de sitter framför teven i(kanske fördomsfullt från att ha sett komediserier) eller har under sin vanliga tröja? Min åsikt är att nättröja inte är speciellt snyggt.
Citera
2016-10-27, 07:45
Medlem
För att en del män inte bryr sig om vad andra gillar och tycker, utan klär sig i vad de vill eller i vad som helst de hittar för stunden.

Osäkra killar som dig, med mer kvinnliga egenskaper, klär sig i sånt de tror att andra gillar, för att passa in och vara som alla andra.

Frågor på det?
Citera
2016-10-27, 07:53
Medlem
8xxSeriess avatar
Har ett antal sådana nätbrynjor. De är ganska bra på att isolera, exempelvis hålla värmen om man använder en sådan under tshirt.

Gissningen blir därför att man har haft brynja under dagen, kommer hem, tar av sig skjortan bara, slänger sig i soffan framför tv och tar sig en öl.

Kallas även "Wifebeater" i USA
Citera
2016-10-27, 09:23
Medlem
Soluss avatar
Jag hade några sådana förr för att eventuellt slippa svettfläckar på t-shirtar och skjortor och som tidigare nämnts, det ger viss isolering vid kallt väder samt lite luftighet vid varmt väder. Aldrig att jag gick klädd i enbart en wifebeater, dock.
Citera
2016-10-27, 14:31
Medlem
Truffs avatar
Jag äger ett gäng nätbrynjor som jag går omkring näst intill varje dag.
Visst sambon brukar kallar "Prippsen" för jag påminner
om en gammal pilsner gubbe fr Pripps Blå reklam.

Tycker dom är sköna som fan att ha under en tshirt
Citera
2016-10-27, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
För att en del män inte bryr sig om vad andra gillar och tycker, utan klär sig i vad de vill eller i vad som helst de hittar för stunden.

Osäkra killar som dig, med mer kvinnliga egenskaper, klär sig i sånt de tror att andra gillar, för att passa in och vara som alla andra.

Frågor på det?

HAHAHA. Jo, jag klär mig verkligen i sånt som jag tror andra gillar. Jag har hellre kläder som jag tycker känns bra än sånt andra säker gillar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in