2006-03-30, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Tycker namnet Niklas stämmer bra överens med min personliga gärningsmannaprofil. Släng upp en bild på snubben nu

P.S Är det bara för mig FB går jävligt segt?

Nog ere segt alltid
2006-03-30, 00:08
Medlem
N****s L*****n & Annelie J*****n
Tel XXX
N-y-l-a-n-d 4-7, 9-0-5 8-6 UMEÅ
2006-03-30, 00:09
Medlem
Trentors avatar
Citat:
Tycker namnet Niklas stämmer bra överens med min personliga gärningsmannaprofil. Släng upp en bild på snubben nu

Bild finns.
2006-03-30, 00:09
Medlem
Brillans avatar
Citat:

Nej det segar som fan av och till. Många som e inne nu.

Om han inte jobbar på betsbeg lär det ju gå i brallan på dom när dom ser vilket intresse det är för deras verksamhet.
2006-03-30, 00:11
Bannlyst
Menar ni på fullt allvar att det är denna jÄvla übersparrisen som är den skräckinjagande HAGAMANNEN - och som tryckt in ögon och bitit av öron på qvinnor?

http://www.bestbeg.se/documents/NIKLAS2_ezg_1.jpg
2006-03-30, 00:12
Medlem
Knudsons avatar
Om det är fel snubbe som blir utpekad kan ju firman alltid skatta sig lyckliga med bra reklam för deras verksamhet

Kan ingen på nåt sätt förstora upp bilden?
Medlem
Atems avatar
Kan någon med bättre koll sammanfatta ungefär vad som framkommit de senaste trådarna? Känns ganska rörigt.
Medlem
qwertyasds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brillan
Nej det segar som fan av och till. Många som e inne nu.

Om han inte jobbar på betsbeg lär det ju gå i brallan på dom när dom ser vilket intresse det är för deras verksamhet.

Kom igen nu, ni från Umeå med omnejd: Vad vet ni om den här killen då? Bakgrund m.m.
2006-03-30, 00:13
Bannlyst
han har ett underbart hårfäste.
Medlem
Författarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rashban
Fasen så generösa de är med benämningen "centrala Umeå", Motorcentralen ligger inte direkt i det som vanligen kallas centrum av Umeå. Och enligt expressen ska han ju vara bosatt i centrala Umeå men han som pekas ut här (och verkar stämma in rätt bra på uppgifterna) bor ju i Nyland, vilket defintivt inte är centrala Umeå (ca: 2 mil bort).

P3RK3L3: Vännäs är egen kommun och han ska väl vara bosatt inom Umeå kommun?

"Expressen macht mit Qualität".
Medlem
Brillans avatar
Citat:
Om det är fel snubbe som blir utpekad kan ju firman alltid skatta sig lyckliga med bra reklam för deras verksamhet

Kan ingen på nåt sätt förstora upp bilden?

De e bara spara den på datorn och förstora... jag gjorde det och jag ser likheter med fantombilden även om det inte är en kopia precis.

Han har väl inte beskrivits som grov av vittnen och offer? Tvärt om har han haft problem ibland och nån kvinna hade väll nästan spöat honom t.o.m? Är man liten och vek kanske man måste ta till tänderna å så ibland. Hagamannen är en störd jävel, men jag vet självklart inte om det är han på den bilden.
2006-03-30, 00:14
Medlem
tror inte bilmekanikern är samma som killen i nyland, snarare den här snubben
http://se.altavista.com/image/detail...+%2B+ume%C3%A5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in