Citat:
Ursprungligen postat av
EternalGlory
Samvetslös och samvetslös är väl kanske lite svårt att avgöra, Lagom kul att stå utan tillgångar med 2 ungar för att maken råkar vara en jävla dåre! Hurdana var hennes inkomster och situation om man räknar bort Herr överraskningssex tillgångar då?
Men visst, det ser ju inte snyggt ut det kan jag hålla med om.
Även Pappan och familjen tog över en hel del egendom.
Så det var många som försökte sabba ersättningskraven.
Citat:
Ursprungligen postat av
massepojken
Jag tror Hagamannens fru tills slut fattade att Niklas var Hagamannen. Om Niklas omedelbart slutade vålda och förgöra så skulle frun i ett sista desperat försök att hålla ihop familjen inte gå till polisen.
Detta ultimatum gav Niklas tillräckliga incitament att upphöra med våldtäkterna under flera år.
Men med lite alkohol i kroppen och ett enormt uppdämt behov att att vålda så gick allt åt helvete natten PÅ tegsbron.
Efter detta fick frugan nog.
Jag tror det var hon som tipsade polisen att Niklas var Hagamannen.(mina egna spekulationer)
Men läser man mellan raderna så finns det mycket som talar för det.
Omöjligt bevisläge givetvis, annars hade ju åtal för skyddande av brottsling varit på sin plats. Kanske åklagarn bara släppte detta då frugan de facto löste fallet åt den enormt inkompetenta(se utredningen) Umeåpolisen men bihang.
Lite tack för hjälpen sådär... Lite Umeåstyle..
Du har HELT fel.
Bara svammel tyvärr.
Det var många många som topsades.
Alla med rätt längt , storlek och fötter
Och som Wiseguy skrivit många gånger så var det tips från annat håll som kom fram.
Men jag vet att även inom Motorcentralen så fanns samma tips , de misstänkte honom.
Självklart eftersom de båda företagen samarbetade och träffades.
Han var förövrigt rätt lik sin egen avdelningschef kroppsligt.
Gissar att fler blev misstänkta för samma sak efter tipset.
Övernattningssängen på MC finns kvar på samma ställe i samma hus med egen ingång.....undrar om man blir som NL om man ligger över , hans basilusker kanske finns kvar
Citat:
Ursprungligen postat av
Cykelforbud
När han avtjänat sitt fängelsestraff.

Haha , men när är det tänkt att han ska ha fått rabatt och komma ut?