• 1
  • 2
2016-10-27, 23:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Det betvivlar jag inte.

Jag är klar med mitt bidrag till diskussionen. Känner att jag har sammanfattat det väsentliga samt även bemött relevanta invändningar.

Nu är det upp till trådstartaren och andra läsare att bedöma vad de anser om de fakta och logiska resonemang som presenterats.

/Johan

Aha, så judarna har lyckats förvrida ditt sinne så till den milda grad att det enda du såg och citerade av texten var ett snuskigt ord! Du är lika förtappad som alla andra människor Johan - och jag tvivlar starkt på att judarna kontrollerar dig mer än dina hormoner...

Synd att du inte kunde reda ut ditt virrvarr av information så det gick att förstå varför judarna skulle ha planerat att piska upp hatet mot sig själva så som har skett..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-10-27 kl. 23:10.
Citera
2016-10-31, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Det betvivlar jag inte.

Jag är klar med mitt bidrag till diskussionen. Känner att jag har sammanfattat det väsentliga samt även bemött relevanta invändningar.

Nu är det upp till trådstartaren och andra läsare att bedöma vad de anser om de fakta och logiska resonemang som presenterats.

/Johan

Tackar för dina inlägg. De var mycket intressanta. Bra val att avbryta diskussionen för hade du fortsatt så hade de fortsatta mer och mer meningslösa hårklyverierna dränkt det väsentliga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in