• 1
  • 2
2016-10-27, 18:09
Medlem
joddla35s avatar
Ser du ut som du säger och har svårt att ragga så är det inte kroppen som spökar. Bygg upp det mentala, lär dig det sociala spelet så lovar jag att du kommer flockas utav brudar.
Kan tänka mig att inledningen funkar bra för dig men inte strax efter va?
Citera
2016-10-27, 18:39
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Jag förstår inte vad problemet med korta tjejer är. Min sambo är seriöst en halvmeter kortare än mig och jag är lika lång som du. Att jag väger ca 100 kilo mer är bara en rolig bonus...

Har du inte ont i huvudet efter att ha slagit i det en miljon ganger? Det har jag

Jag får ofta höra "det borde finnas fler som du, åh vad du verkar rak och snäll" o.s.v. och i min unga tjugoårsålder började jag ledsna rejält på det, trodde ett tag stenhårt på "nice guys never win"-kortet och mådde rätt kasst p.g.a. det. Såg korta kötthjärnor utan någon intelligens alls håva in brudar på att vara biffiga och trendiga...
Jag var iofs aldrig ute efter engångsligg så den typen av tjejer har jag alltid klarat mig utan, med resultatet att vid 27 års ålder bara lägrat 4 st, och det kan man ju tycka vad man vill om...

Du måste hitta ditt inre lugn, något som skriker med sin frånvaro i trådstarten.
Tänk bildligen "över" de andra, du är där uppe och kan låta det som sker där nere ske utan att det påverkar dig, vilket det inte bör göra.
Under mitt liv är det max 1-2 personer som muckat gräl med mig, kan tänka mig att det är liknande för dig..?

Du kan ju alltid pröva med att böja ena knät åt sidan när du hälsar på folk, så slår man bort första "torn-intrycket" när man möter en ny person. Nu är jag iofs stolt över att vara ett torn, men om du vill komma ner på mjukare våglängder är det definitivt ett tips
Citera
2016-10-28, 08:54
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolexbro1337
Ja vad ska jag säga.. Alltid varit längst i min klass och överallt. Har ännu ej sett nån som är längre än mig. Jag är väldigt aesthetic. 8 pack nästan, stark, stabil kropp, bänkar 200 kg. alltså ja. väldigt aesthethic kropp men ändå mår jag dåligt. Har en sådan kropp

http://cdn.simplyshredded.com/wp-con...2015/10/21.jpg

Jag ser killar som är 170-175 dom mår hur bra som helst med tjejerna.. allting är ju gjort som för dom. Jättesvårt för mig att ragga tjejer då de typ kommer upp till min navel? Vad ska jag göra? Detta tär på psyket jätte mycket..
Jag kan betala för att stå bredvid dig
Jag är över 1.80. Jag skulle tom kunna ha högklackat på mig.

Bortsett från det så är din längd inte ett problem för lvinnor
Citera
2016-10-29, 22:08
Medlem
Gertrud1s avatar
Btw kollade dina andra trådar

Din flickvän vill att du kissar på henne

Yeah right
Citera
2016-10-30, 21:36
Medlem
Haha bullshit att du har en sådan mängd fettfri massa och är 2.04 lång, såvida du inte har smaskat dunderhonung och tränat på en hög nivå väldigt länge.
Jag kräver bildbevis på detta påståendet, din kropp där du håller i ett papper med ditt nick på.

EDIT, jag kollade på din historik och såg nu att du är ett troll, men jag är nyfiken, vad får du ut av att sitta och ljuga som anonym på internetforum? Jag förstår verkligen inte.

(FB) Måste jag bulka? (nybörjare)
Senast redigerad av Mlkehunt 2016-10-30 kl. 21:41.
Citera
2022-07-28, 23:23
Medlem
Jag är 183,5 och 16 årig lång kvinna. Jag tycker också att det kan vara pissjobbigt. Speciellt med dejting som du också skriver om lite. Med mina högsta klackskor så blir jag 193. Så en kille med din längd klagar jag ju absolut inte på😏😏😉🫦😘
Citera
2022-07-28, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiiilmaaa
Jag är 183,5 och 16 årig lång kvinna. Jag tycker också att det kan vara pissjobbigt. Speciellt med dejting som du också skriver om lite. Med mina högsta klackskor så blir jag 193. Så en kille med din längd klagar jag ju absolut inte på😏😏😉🫦😘

Imponerande första inlägg efter 4 månader i en 6 år gammal död tråd utan något diskussionsunderlag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in