Jag förstår inte vad problemet med korta tjejer är. Min sambo är seriöst en halvmeter kortare än mig och jag är lika lång som du. Att jag väger ca 100 kilo mer är bara en rolig bonus...
Har du inte ont i huvudet efter att ha slagit i det en miljon ganger? Det har jag
Jag får ofta höra "det borde finnas fler som du, åh vad du verkar rak och snäll" o.s.v. och i min unga tjugoårsålder började jag ledsna rejält på det, trodde ett tag stenhårt på "nice guys never win"-kortet och mådde rätt kasst p.g.a. det. Såg korta kötthjärnor utan någon intelligens alls håva in brudar på att vara biffiga och trendiga...
Jag var iofs aldrig ute efter engångsligg så den typen av tjejer har jag alltid klarat mig utan, med resultatet att vid 27 års ålder bara lägrat 4 st, och det kan man ju tycka vad man vill om...
Du måste hitta ditt inre lugn, något som skriker med sin frånvaro i trådstarten.
Tänk bildligen "över" de andra, du är där uppe och kan låta det som sker där nere ske utan att det påverkar dig, vilket det inte bör göra.
Under mitt liv är det max 1-2 personer som muckat gräl med mig, kan tänka mig att det är liknande för dig..?
Du kan ju alltid pröva med att böja ena knät åt sidan när du hälsar på folk, så slår man bort första "torn-intrycket" när man möter en ny person. Nu är jag iofs stolt över att vara ett torn, men om du vill komma ner på mjukare våglängder är det definitivt ett tips