Resultat: Är SVT's val av Sanna Nielsen som julvärd bra?
Ja
69,62%
55 röster
Nej
12,66%
10 röster
Vet inte, men det kanske blir bra
13,92%
11 röster
Tveksamt, tror inte det blir bra
3,80%
3 röster
2016-10-25, 11:38
Medlem
perhammars avatar
Om mindre än en månad får vi reda på vem som ska sitta i tv och önska oss alla en riktigt god jul. Vem tror ni det blir? Har en känsla av att det kommer bli en kvinna i år igen.

Föregående år:
Citera
2016-10-25, 11:41
Medlem
kostymnisses avatar
Så länge vi slipper Gina igen så är det bra...

Det känns som så ofta svårt att gissa vem det skall bli.

Om det blir en kvinna igen så slänger jag in en outsider i "Vinterstudion-Yvette" som ju i det programmet iaf är van vid lite vinter/mysfeeling.
Citera
2016-10-25, 11:45
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perhammar
Om mindre än en månad får vi reda på vem som ska sitta i tv och önska oss alla en riktigt god jul. Vem tror ni det blir? Har en känsla av att det kommer bli en kvinna i år igen.

Föregående år:

Olle Waller skulle funka om det inte vore för hans bakgrund som sexrådgivare. Edward Blom gillar jag personligen, men har svårt att se honom som julvärd.
Citera
2016-10-25, 11:46
Medlem
Jag gissar på Kalle Zackari Wahlström, Erik Haag eller Lotta Lundgren!
Citera
2016-10-25, 11:48
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Helmet
Jag gissar på Lasse Kronér
Han var väl 2008?

Det ryktas om att Torsten Flink kan bli aktuell.
Citera
2016-10-25, 12:03
Medlem
Malena Ernman vore fint. Gärna med ett budskap under kvällen. Hon representerar folksjälen. Rymdkram.
Citera
2016-10-25, 12:14
Medlem
fostroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Malena Ernman vore fint. Gärna med ett budskap under kvällen. Hon representerar folksjälen. Rymdkram.

SVT gillar att provocera sina tittare, så det är nog en utomordentlig gissning. Eller varför inte slå till med Alexandra Pascalidou för att skapa ytterligare julilska?
Citera
2016-10-25, 12:15
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Edward Blom gillar jag personligen, men har svårt att se honom som julvärd.

Vore en höjdare att se honom käka julbord mellan programmen...
Citera
2016-10-25, 12:17
Medlem
Man bröt ju mark senaste gången med att ta en kvinna som inte ser sig själv som kulturellt kristen.
En transperson från afrika eller asien är min gissning. Jan Helin filar nog på något riktigt bra kan jag tro!
Citera
2016-10-25, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fostrom
SVT gillar att provocera sina tittare, så det är nog en utomordentlig gissning. Eller varför inte slå till med Alexandra Pascalidou för att skapa ytterligare julilska?

Malena Ernman har ju inte varit julvärd ännu. Nu i dessa oroliga tider behöver vi en julvärd som henne. Hon är respekterad av alla och har en mjuk framtoning. Så jag tror det blir Malena. Rymdkram.
Citera
Strychnos avatar

Moderatormeddelande

Postat av Strychno 2016-10-25, 12:26
Medlem
Det råder nolltolerans mot chattande och OT i den här tråden (och alla andra trådar i tv-serieforumet). Inläggen ni gör skall vara av substans och stå på egna ben även efter sändningen är slut. Live-kommentering, one-liners, smileys, ett överdrivet producerande av små korta inlägg och liknande kommer att raderas och användaren kommer att varnas.

Märk väl att samma regler och förhållningssätt gäller i Tv-kommentatorerna som ute i det allmänna tvserie-forumet.

(FB) Information och regler för underforumet Tv-kommentatorerna
(FB) Ordningsregler och viktig information om TV-forumet

/Moderator
2016-10-25, 12:26
Medlem
Strychnos avatar
Tv-serier och tv-program --> Tv-kommentatorerna
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto