2017-02-25, 21:24
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna1980
Ok, han har fått sin knulldocka nu, han älskar den. Vi provade den tillsammans, hade en trekant med henne. Perfekt present! Hoppas bara han inte gillar henne mer än mej...

Samma gäller väll för tjejer och dess dildosar, lätt att dom börjar gilla sina stora leksaker när killen i fråga har liten kuk
Citera
2017-02-25, 21:25
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettyslinne
äre bara jag som förknippar sexdocka med skolmasaker?

Du får nog utveckla lite grann så vi dödliga fattar???
Citera
2017-03-15, 16:21
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag kör oftast fleshlight nu mer men jag hade en docka ett tag Candy hette hon å ja hon var skön, min polare fick ta över henne då han gjorde slut med sin tjej men visst kör jag henne ibland då jag är där.
Citera
2017-03-15, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Du får nog utveckla lite grann så vi dödliga fattar???
tror han menar att det bara är psykiskt sjuka personer som köper sexdocka
Citera
2017-03-15, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Manlymailman
tror han menar att det bara är psykiskt sjuka personer som köper sexdocka
Jo men det är det ju, sådana weirdos som lägger 20 lax på en docka. Det är Lammen tystnar varning på dom. Köpte en billig docka på skoj för svensexa som ett par av oss testade, vi var dyngraka och höga. jag använde kondom som tur var. En snubbe var på den två ggr till och med. Sen avslutade vi kvällen och slänga ut den från balkongen. Blev en lapp från Brf om dockan, kul grej. Så jag rekommenderar en docka för en kul grej.
Citera
2017-04-26, 12:08
Bannlyst
jag testade en kompis sexdocka en gång, men det var inte en sån där riktig utan en uppblåsbar. det var det sämsta jag har gjort. hade ångest i en månad efter.
Citera
2017-05-10, 02:28
Medlem
VelvetReds avatar
Hur har det gått då?

Håller dokcan måttet?

Har du några bilder?
Citera
2017-07-26, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det står ju inget om materialet i dockorna, det kanske är bara plastigt

I en annan tråd stod det något om att Realdoll-dockorna var bra och kändes "naturliga" , de har tydligen hittat något silikonliknande material till sina dockor.

https://secure.realdoll.com/

Mycket billigare sexdockor på https://www.dindoll.se/
Senast redigerad av funkytoka 2017-07-26 kl. 06:54.
Citera
2017-07-31, 12:47
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FC1970
Jag har en TPE sexdocka som jag knullar två tre gånger i veckan.

Jag har en 140cm modell som jag har haft i snart fyra år. Hon är fortfarande i bra skick och jag är mycket nöjd med henne.

Innan henne hade jag en större silikon docka. Den höll bara i tre år sen var den sönderknullad. TPE är skönare och billigare och i alla fall i mitt fall så har den hållit längre. Jag skulle aldrig köpa en silikondocka igen.

Jag köpte en mindre modell (140cm) efter min gamla dog eftersom den gamla var så tung att släpa på.

Om rengöring: Jo det är krabbigt. Jag brukar vara lat och knulla henne med kondom så slipper man rengöra. Jag hittade ett tusenpack med svinbilliga jättetunna kondomer på prisjakt. Dom spricker ibland så dom är bara för dockan.

Jo jag rekommenderar definitivt TPE dockor. Kostar 10 till 20 tusen beroende på storlek. Värt varje öre.
*gapskrattar*

"Hej Bullen, jag köpte en sån där plastig docka man kan pöka med, men jag vill ju inte smutsa ner i henne så jag
använder kondom.... "
Citera
2017-08-03, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det står ju inget om materialet i dockorna, det kanske är bara plastigt

I en annan tråd stod det något om att Realdoll-dockorna var bra och kändes "naturliga" , de har tydligen hittat något silikonliknande material till sina dockor.

https://secure.realdoll.com/

Är det någon som testat en sånn?

Citera
2017-08-03, 16:25
nog lättare att fylla en ica kasse med makaroner .
Citera
2017-08-12, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HerngrensTestikel
Håller med ovan, om du har råd köp båda. Sexdocka kan man köpa en budget som ovan och knulla sönder på kul och sen skänka den till någon polare. ta med den ut på stan som final destination, på tuben lämnade vi en docka en blöt kväll.
För skön tömning masturbation syfte statsa dina mynt på en f.l. Men dockor e kul som jag beskrev lite om..
Satte ni på den på tuben? Allvarligt, lägg pengar hellre på en F.L som STU eller en STOYA. För att få en skön docka måste man nog gå upp galet högt i pris, känns som ohälsosamt för hjärnan och plånbok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in