Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-28, 23:00
  #13
Medlem
Snart kan du väl köpa en sexrobot istället
Citera
2016-11-02, 14:35
  #14
Medlem
Ok har varit hos dem och kollat. Var mycket imponerad. Har beställt en. Kommer om en månad. Jag rapporterar igen då...
Citera
2016-11-05, 05:24
  #15
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna1980
Ok har varit hos dem och kollat. Var mycket imponerad. Har beställt en. Kommer om en månad. Jag rapporterar igen då...

Bild på dockan?
Typ från websidan eller så?
Citera
2016-11-24, 09:31
  #16
Medlem
Ok, sexdockan har kommit fram nu. Det är ett par veckor till hans födelsedag så jag har gömt den i källaren. Jag har kollat på den ordentligt och den verkar rätt underbar faktiskt, jätteskön att klämma på tuttarna och arslet. Jag är nästan lite orolig att han ska gilla henne mer än mej . Jag har stoppat fingrarna i fittan, baken, och munnen på henne och det känns härligt till och med för fingrarna, har inga tvivel att hans kuk kommer att älska det. Han får ju egentligen inte knulla henne när jag är hemma men jag vill gärna vara med första gången och se hur han gillar henne.
Kvaliteten är bra men det visste jag ju redan eftersom jag var och kollade på en liknande docka hos dem. Jag köpte en kortväxt version pga vikt och pris, de väger ju en del de här dockorna. Det är nästan lite läskigt att hon ser ut som mej fast kortare.
Jo jag är mycket nöjd, är helt säker på att min man kommer att älska sin present.
Jag rapporterar igen efter han har fått den på sin födelsedag.
Citera
2016-11-27, 05:02
  #17
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna1980
Ok, sexdockan har kommit fram nu. Det är ett par veckor till hans födelsedag så jag har gömt den i källaren. Jag har kollat på den ordentligt och den verkar rätt underbar faktiskt, jätteskön att klämma på tuttarna och arslet. Jag är nästan lite orolig att han ska gilla henne mer än mej . Jag har stoppat fingrarna i fittan, baken, och munnen på henne och det känns härligt till och med för fingrarna, har inga tvivel att hans kuk kommer att älska det. Han får ju egentligen inte knulla henne när jag är hemma men jag vill gärna vara med första gången och se hur han gillar henne.
Kvaliteten är bra men det visste jag ju redan eftersom jag var och kollade på en liknande docka hos dem. Jag köpte en kortväxt version pga vikt och pris, de väger ju en del de här dockorna. Det är nästan lite läskigt att hon ser ut som mej fast kortare.
Jo jag är mycket nöjd, är helt säker på att min man kommer att älska sin present.
Jag rapporterar igen efter han har fått den på sin födelsedag.

Bild på dockan?
Citera
2016-12-23, 11:59
  #18
Medlem
Ok, han har fått sin knulldocka nu, han älskar den. Vi provade den tillsammans, hade en trekant med henne. Perfekt present! Hoppas bara han inte gillar henne mer än mej...
Citera
2016-12-25, 01:48
  #19
Medlem
VelvetReds avatar
Varför vill du att den skall likna dig och ha din storlek? Skulle du bli lite svartsjuk annars?

Storleksmässigt så är mindre bättre. De väger mer än vad man tror faktiskt (silikon varianten) och blir lätt otympliga om de är stora.

Huruvida han skulle uppskatta en docka bör du nog samtala med honom om innan du köper en åt honom, med tanke på hur mycket de kostar.

Själv gillar jag att leka med dockor och det är mycket trevligt att ha en annan tjej som jag också får sminka och kamma håret på innan vi kramas läänge i sängen och myser. Så visst kan de skänka mycket glädje.
Citera
2016-12-25, 01:50
  #20
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna1980
Ok, han har fått sin knulldocka nu, han älskar den. Vi provade den tillsammans, hade en trekant med henne. Perfekt present! Hoppas bara han inte gillar henne mer än mej...

Oops, läste inte sista inlägget här... :P

Men då låter det bra då! Fast du antyder fortfarande att du är lite sotis? Det behöver du inte vara, du är finare än någon docka någonsin kan vara så var inte orolig.
Citera
2016-12-25, 10:26
  #21
Medlem
Orka knulla en förväxt barbiedocka. Hellre en runk till porr för fan. Halva nöjet, om inte mer, är ju känslan av att göra det skönt för partnern när man knullar. Att slösa energi på att dunka på en plastbit känns rätt meningslöst.
Citera
2017-01-05, 16:05
  #22
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur72
Orka knulla en förväxt barbiedocka. Hellre en runk till porr för fan. Halva nöjet, om inte mer, är ju känslan av att göra det skönt för partnern när man knullar. Att slösa energi på att dunka på en plastbit känns rätt meningslöst.

Det är väl skönt att får kramas med en liten sötrumpa och dessutom få kamma hennes hår lite? Det är inga förväxta barbies skulle jag säga. Mer någon som du kan tycka om och ha hos dig, som en liten hemlig vän.

Kanske när du sitter i soffan och ser på tv så får hon sitta i ditt knä, eller att ni bara håller om varnadra när ni sover. Tycker det är fint och gosigt.

Det är mer än bara att få komma när det gäller en docka.
Citera
2017-01-06, 07:52
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Det är väl skönt att får kramas med en liten sötrumpa och dessutom få kamma hennes hår lite? Det är inga förväxta barbies skulle jag säga. Mer någon som du kan tycka om och ha hos dig, som en liten hemlig vän.

Kanske när du sitter i soffan och ser på tv så får hon sitta i ditt knä, eller att ni bara håller om varnadra när ni sover. Tycker det är fint och gosigt.

Det är mer än bara att få komma när det gäller en docka.

Kramar hellre min mobiltelefon i soffan än en gummidocka. Nä, det är inget för mej, och begriper mej inte alls på folk som knullar dockor men vi gillar alla olika, som aftonbladet säger
Citera
2017-02-23, 20:35
  #24
Avstängd
äre bara jag som förknippar sexdocka med skolmasaker?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback