Citat:
Ursprungligen postat av
cerealtubeman
Carola verkar vara geniun när det kommer till hjälp. Hon var där för flyktingar innan det blev en fördel för kändisar. Ernmans comeback har Ernman att tacka flyktingar för. Carola skryter inte heller för poäng. Hon hjälper i tysthet. Bara synd att hon duperades av norrmannen när hon var ung. Hon har antagligen varit populär om det inte varit för norrmannen.
Carola behöver hitta sin nisch igen. Om det är någon jag ser ringer in det nya året är det Carola. Hoppas att hon har det bra som småbarnsmamma. Så dottern får det bra. Det visar hur god hon är. En del kändisar som adopterar gör det för att visa upp barnen. Titta vilken månfald Carolas dotter har man inte sett i rampljuset.
Kan bara instämma, är det någon som hade kunnat kapitalisera på sin godhet (som jag är övertygad om är ganska genuin) är det carola. Hon hade en särställning som en av våra största offentliga personer, så att växla över till hbtq-feminazi-multikulti-språkrör hade gått med automatik och hennes särställning skulle ha varit ohotad livet ut.
All heder åt Carola som är den hon är och inte ger sig in bland hyckleri-branschens hästskojare och plötsligt börjar skriva låtar om att vi alla är lika eller åker ut på sverige-har-aldrig-varit-tryggare-turnéer.
Jag tror inte ens hon skrivit under någon sån där Ernman-lista, trots att hon är en av få som faktiskt skulle kunna gjort det m,ed bibehållen trovärdighet.
Tex Björn Skifs, Stefan Sundström, Jerry Wiliams är andra som kan nämnas i samma andetag och av samma anledning.
När det här blåst över skulle jag gärna vilja se en artistgala för artister som är genuina där dom hyllas för att inte byta värderingar som andra byter kalsonger.