• 1
  • 2
2016-11-04, 00:04
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChow
Givetvis grs ingen tunginspektion vid en anstllningsintervju, larvigt och prepubertalt av dig.

Men mina erfarenheter (som du efterfrgar) sger dremot att en kluven tunga inte kommer ensam. Personen brukar ven ha en eller flera av dessa "symptom": udda klder, udda tatueringar, udda frisyr, udda smink, udda piercings, udda attityd etc. som gr att de oftast blir bortsorterade i frtid vid en rekrytering. Vifta grna bort mina erfarenheter som nonsens men titta dig runt p stan efter "sna" mnniskor s ser du att det oftast r en kombination av kroppsliga uttrycksmedel.
Klart den inte kommer ensam. Min vn har 19 implantat (varav 2 magneter), piercingar dr nere och en jvla massa tatueringar, men vet du vad? SPO har granskat honom och han jobbar nu som bevpnad skyddsvakt. Ring du till Spo och bertta om vilken skit han r fr att han har klyvd tunga och tatueringar. Har fr vrigt 6 tungpiercingar och FB-katten tatuerad.
Citera
2016-11-04, 05:28
Medlem
MrChows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Klart den inte kommer ensam. Min vn har 19 implantat (varav 2 magneter), piercingar dr nere och en jvla massa tatueringar, men vet du vad? SPO har granskat honom och han jobbar nu som bevpnad skyddsvakt. Ring du till Spo och bertta om vilken skit han r fr att han har klyvd tunga och tatueringar. Har fr vrigt 6 tungpiercingar och FB-katten tatuerad.

Snacka om storm i ett vattenglas. Jag tror absolut inte att han r en skit, i vad jag skrivit har jag antytt ngot snt om personerna jag beskriver? Jag tror snarare att personer som uttrycker sig utanfr normen oftare n normen sjlva har intressanta personligheter (men avarterna finns det givetvis ocks gott av i gruppen). Propra sociopater har dremot inga intressanta personligheter.

Mitt frsta inlgg var om att avancera i yrkeslivet, inte huruvida man lyckas f jobb. Biltema, Servera etc. skiter nog hgaktningsfullt i om man har tatueringar och en kluven tunga om man bara gr sitt jobb och alltid r p plats. Har man inga knda politiska kopplingar och r ostraffad s slpper SPO genom vem som helst, att vara vakt r ju inte srskilt imponerande. En karrir att prata om r extremt sllsynt fr "dessa" mnniskor svida de inte startar eget och lyckas vl, d r man helt pltsligen mer vlkommen in i vrmen.

Jag har kringgtt mnet fr mycket nu - I'm out.
Citera
2016-11-06, 00:05
Medlem
Tungklyvning lter ju helt sjukt
Citera
2016-11-06, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Men var du inte nyss lrling? Och tror sig veta allt om saker, s varfr sker du d svar?

Ring till piercare i din nrhet och frga om pris och frga om dom gr det.
Risken skulle ju vara att den som skr kommer t ett blodkrl som dom inte borde och du slutar inte blda. Sen r det ju ganska mycket bakterier i munnen s risken fr infektion finns alltid.

jag vet inte allt det r mycket jag inte vet jag har fel och brister som alla andra

nu r jag p vg o gra det kostar 3000 kr
Citera
2016-12-01, 18:51
Medlem
chxl0rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargen74
Hur gr det till
2 vad kostar det
3 vart kan man gra det i skne
4 vad r det fr risker
5 vad br man tnka p

1. Anatomorph I malm gr det. http://Anatomorph.se
2. Kostar 5000 men de har erbjudande nu under december, tror de har snkt priset till 3000
3. Samma risker som alla ingrepp, men tungan r snabblkt och man syr kanterna fr att minska lktiden och frbttra resultatet.
5. Att tnka p: Man kan behva ta bort strngen under tungan frst. Efter ingreppet s kan man ha svrt att ta, soppa rekomenderas och glass eller andra kalla, icke-starka, saker.
Citera
2017-01-18, 01:13
Medlem
Jul1a0js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargen74
Hur gr det till
2 vad kostar det
3 vart kan man gra det i skne
4 vad r det fr risker
5 vad br man tnka p

gr det aldrig. har klyvd tunga och ngrar det som fan nu... sg coolt ut i ett r ca nu str jag mig bara p det
Citera
2017-01-18, 14:15
Medlem
Ygrittes avatar
Spontant tnker jag: Hur funkar det med oralsex?
Citera
2017-03-20, 21:22
Medlem
Har man knsel i sjlva klyvningen? Mste vara jobbigt att slicka p en glass t.ex!
Citera
2017-04-04, 11:32
Medlem
fickkniv1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nfighter
Har man knsel i sjlva klyvningen? Mste vara jobbigt att slicka p en glass t.ex!

Ja, det har man. Varfr skulle det vara jobbigt att slicka p en glass?
Citera
2017-04-09, 12:24
Moderator
Briasccas avatar
En risk r frsts infektion i sret som i vrsta kan leda till amputation av hela tungan och kkinfektioner. Men det r ju frsts ingen specifikt fr tungklyvning utan handlar om alla opererande av kroppen. Generellt sett s brukar man rekommendera mnniskor frn att inte skra och operera i kroppen om det inte finns medicinska skll fr det. Och det oavsett om det r estetisk plastikkirurgi, brstfrstoring, nrsynthetsoperationer i gonen eller vad det nu r. Fakta r att en liten procentandel av alla operationer som genomfrs misslyckas, de ger svra infektioner med resistenta bakterier eller andra problem. Men de flesta operationer ger inga problem utan gr bra.

S du fr helt enkelt vga riskerna med en misslyckad tungoperation och den livslnga gldje som en kluven tunga ger dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in