Citat:
Ursprungligen postat av
Zcapegoat
Klart den inte kommer ensam. Min vn har 19 implantat (varav 2 magneter), piercingar dr nere och en jvla massa tatueringar, men vet du vad? SPO har granskat honom och han jobbar nu som bevpnad skyddsvakt. Ring du till Spo och bertta om vilken skit han r fr att han har klyvd tunga och tatueringar. Har fr vrigt 6 tungpiercingar och FB-katten tatuerad.
Snacka om storm i ett vattenglas. Jag tror absolut inte att han r en skit, i vad jag skrivit har jag antytt ngot snt om personerna jag beskriver? Jag tror snarare att personer som uttrycker sig utanfr normen oftare n normen sjlva har intressanta personligheter (men avarterna finns det givetvis ocks gott av i gruppen). Propra sociopater har dremot inga intressanta personligheter.
Mitt frsta inlgg var om att avancera i yrkeslivet, inte huruvida man lyckas f jobb. Biltema, Servera etc. skiter nog hgaktningsfullt i om man har tatueringar och en kluven tunga om man bara gr sitt jobb och alltid r p plats. Har man inga knda politiska kopplingar och r ostraffad s slpper SPO genom vem som helst, att vara vakt r ju inte srskilt imponerande. En karrir att prata om r extremt sllsynt fr "dessa" mnniskor svida de inte startar eget och lyckas vl, d r man helt pltsligen mer vlkommen in i vrmen.
Jag har kringgtt mnet fr mycket nu - I'm out.