2016-10-21, 22:37
Bannlyst
Är du killen som inte får tjejer, som aldrig blir tagen seriöst av de andra grabbarna... Ja du fattar, beta-killen som tittar ner på marken och som tjejerna hånflinar lite mot.. Här är lösningen (OBS! tillfällig, risken för allvarliga biverkningar finns vid långvarigt bruk) Kör in 500 mg testo i arslet var femte dag, träna hårt, käka proteinrikt och bli den alfahane du alltid drömt att vara!

FÖRDELAR / EFFEKTER
+ Ökad muskelmassa
+ Ökad Självkänsla, självförtroende (du kommer känna dig överlägsen)
+ Alfa blick i ögonen (alla du möter kommer ta dig seriöst)
+ Mer social
+ Trevligare och lättare att ha och göra med som person (lider du av ADHD,depression eller annan psykisk ohälsa kommer AAS ändra allting till det bättre)
+ Otrolig ökning av libido (sexlust)

Synpunkter? Detta är ren fakta framtagen av killar som brukar AAS och sköter resten av bitarna korrekt (träningen, kosten)

Detta må vara en tillfällig lösning men väldigt värd att testa. Hellre leva en dag som ett lejon en ett helt liv som ett får!
Senast redigerad av 98kur 2016-10-21 kl. 22:41.
Citera
2016-10-21, 22:43
Medlem
Det enda som är garanterat är typ ökad muskelmassa.
Citera
2016-10-21, 23:01
Medlem
Tyvärr kan man inte bli längre av det.
Citera
2016-10-21, 23:17
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Nej, det är helt fel. Hängde med en snubbe som var kort och blond. Halvkriminell och blyg kring tjejer.

När jag träffade honom 10 år senare hade han pumpat sig full av steroider. Det var inte snyggt, det kan jag lova😜

Såg ut som en tunna, knappast att han får massor av tjejer.
Citera
2016-10-21, 23:24
Medlem
arabansplitternys avatar
Det hjälper absolut det är sanningen oavsett vad anti doping bögar säger.
Citera
2016-10-22, 10:11
Medlem
citymormors avatar
i USA skrivs det ut lagligt, jag skulle gärna pröva då jag börjar vara lite till åren och då sjunker ju som alla vet testo nivåerna.

Nu har jag dock ett arbete där det inte är lämpligt således får det vänta.

Har en bekant som legalt får en spruta då och då, han mår kanon veckorna efter.
Citera
2016-10-22, 11:14
Medlem
-vaas-s avatar
Well, man behöver inte ta tillskott för att få högre testo.

Bara solo-tantra genom att fappa och blocka sagget med att trycka bakom pungen på prostatan när man är på gång att komma och bygg upp ett par dagar.

Sen får man ego-död när man väl kommer och massa mysiga insikter om kosmos.

Ett slags alternativ till att ge sig en hjärtinfarkt vid 45 då.
Citera
2016-10-22, 13:26
Medlem
MuscleSharks avatar
Dopa sig for att fa tjejer ar nog det dummaste man kan gora. Trana rent i stallet sa slipper du biverkningar. Spelar ingen roll om det bara ror sig om 1 kur, for biverkningar kommer du fa i vilket fall. Efter kuren maste du kora pct for att fa tillbaka din naturliga produktion av testosteron ocksa.
Valdigt dumt att halla pa med olika preparat for att kanna sig mer sexig och sjalvsaker.
Mitt tips ar att du tranar rent i stallet sa slipper du biverkningar (om du ens far riktigt testosteron, och inte underdoserat eller rent av fejkolja).
Citera
2016-10-22, 13:58
Bannlyst
Alla sätt är bra, utom dom dåliga säger man ju, och med det sagt så borde detta tips vara sääämst!

Mat och kosthållning är det viktigaste när det kommer till träning. Och kan man inte styra det så kanske det inte är meningen att man ska försöka.
Citera
2016-10-22, 14:16
Medlem
Nej för att lyckas bäst är att reparera en sliten självkänsla som sitter mycket djupare än så. Såna preparat är väldigt tillfälligt och ger bara lite temporärt själförtroende. Har man svag självkänsla redan från början, hjälper inte såna temporära lösningar. Självkänsla är det viktigaste i sammanhanget vilket måste byggas upp internt först, genom att rannsaka sig själv. Vad händer när AAS ger dig bitch tits, förminskad pung och inte längre har någon effekt, tvärtom?

Som sagt, man ska inte förlita sig på såna patetiska temporära lösningarr utan börj inifrån först, reparera din själ först! Man kan se igenom anabola steroider-snubbar, den dåliga självkänslan skiner igenom rätt starkt även om de ger en falsk illusion om förtroende! Även de allra flesta tjejer ser igenom sånt fort som attan, att de kompenserar för något väldigt bristfälligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in