2016-10-21, 20:37
Medlem
Jag rökte för första gången förra fredagen, sen dess har jag rökt typ två cigg om dagen med mina vänner. Igår började jag känna att jag fick lite ont i halsen, och idag är det som värst. Det liksom svider mer än "vanlig halsont" som när man är förslyld, och jag är allmänt trött och mår illa och spydde imorse. Kan det bero på att jag inte är van med rökning eller är jag förskyld? Och hur lång tid tar det innan halsontet försvinner om det beror på rökningen, ska såklart sluta om det onda beror på tobaken!!!
Citera
2016-10-21, 20:43
Medlem
Klimpen!!s avatar
Du har fått tobaks-sjukan! Åk till sjukhuset med detsamma!

Skojade bara, det är bara din hals som försöker läka sig själv. Du tar död på flimmerhåren som du har i halsen, när du röker.
Citera
2016-10-21, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimpen!!
Du har fått tobaks-sjukan! Åk till sjukhuset med detsamma!

Skojade bara, det är bara din hals som försöker läka sig själv. Du tar död på flimmerhåren som du har i halsen, när du röker.

Så om jag slutar röka nu(vilket jag ska), hur lång tid tar det för halsen att läka? alltså hur länge kommer jag ha ont?
Citera
2016-10-21, 20:54
Medlem
Klimpen!!s avatar
Vet inte, ett tag kanske. Tror det går över väldigt fort. Du verkar inte rökt särskilt mycket.
Citera
2016-10-21, 20:59
Medlem
tegelpanna123s avatar
Det är bara smarta människor som röker, fortsätt med det!
Citera
2016-10-23, 01:30
Medlem
Bor självklart pga röken som irriterar luftvägarna, sluta såfort du kan innan du fastnar i att röka tobak.

Om du nu gillar kicken så råder jag dig att snusa istället, mycket intensivare kick, dock avråder jag dig från alla tobaksvaror såklart om du inte är fast än.
Citera
2016-10-25, 18:35
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Kastade du upp p.g.a. nikotinet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in