Kändiskåt.
I grunden dåligt självförtroende.
Älskar poliser och vill gärna skryta om han minsann jobbat som hundförare (väktare?)
Desperat efter ny kvinna.
Hybris hybris hybris.
Anser sig veta bäst om hundar.
Tv4-pk
Äger en 3-våningsvilla+en egen ö,med hus.
Dock tillåter han inte några flyktingar bo där,trots hans pk-snack!
Kändiskåt.
I grunden dåligt självförtroende.
Älskar poliser och vill gärna skryta om han minsann jobbat som hundförare (väktare?)
Desperat efter ny kvinna.
Hybris hybris hybris.
Anser sig veta bäst om hundar.
Tv4-pk
Äger en 3-våningsvilla+en egen ö,med hus.
Dock tillåter han inte några flyktingar bo där,trots hans pk-snack!
Tål inte människan.
Är det mannen som är rödlätt och alltid har en nyvaken frisyr, ständigt är orakad, fräknig och alltid klär sig som en onanimissbrukande trettonåring vi talar om?
Är det mannen som är rödlätt och alltid har en nyvaken frisyr, ständigt är orakad, fräknig och alltid klär sig som en onanimissbrukande trettonåring vi talar om?
Jag såg en ganska lång tråd i en hundgrupp om att Fredrik Steen skickar väldigt äckliga sexuella meddelanden till tjejer i 18-20 års ålder. Det var många som delade skärmdumpar på diverse saker han har skrivit, men sen försvann tråden.
Han skrev på sin egen sida att han har polisanmält personen som gjorde tråden, och han förnekade inte ens att det som skrevs om honom är sant.
Jag har sett honom eftersom jag haft hund hela mitt vuxna liv. Gillar inte hans approach där han vill sätta sig själv i centrum lite likt CesarMillan, som jag har ytterst svårt för. Nej, tacka vet jag BarbroBörjesson som länge var Go´ Kvälls hundkunskapare (ogillar ordet expert, som det finns alldeles för många av i TV-världen).
Jag såg en ganska lång tråd i en hundgrupp om att Fredrik Steen skickar väldigt äckliga sexuella meddelanden till tjejer i 18-20 års ålder. Det var många som delade skärmdumpar på diverse saker han har skrivit, men sen försvann tråden.
Han skrev på sin egen sida att han har polisanmält personen som gjorde tråden, och han förnekade inte ens att det som skrevs om honom är sant.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!