Citat:
Ursprungligen postat av
cheshire
Jag tror du missar att se helheten och jag saknar lite av en röd tråd i ditt resonemang.
Med tanke på Urban Dictionary, tycker du att "A usually very
cute and
cuddly male or
female who is easy to gain sexual relations with" skulle kunna vara en passande beskrivning av en "cumpanda"?
Jag är tyvärr inne på det spåret då jag tycker det skulle kunna
passa rätt bra med tanke på alla småttingar som
försvinner varje år ifrån Virginia, vilket som sagt är en av de två delstaterna Washington DC gränsar till.
Vad tror du om det?
Först klipper du bort halva citaten, nu sitter du istället och lägger in egna ord mitt i citaten - varför är du så oärlig i din debatteknik? Det står ingen "male or female" i det där citatet på urbandictionary - duger inte verkligheten som den är?
Angående "alla småttingar som försvinner varje år från Virginia" så är det givetvis också extremt vinklat - som så ofta när konspirationstroende gör youtubevideos... För det första är dessa "småttingar" upp till 20 år gamla i USA när de rapporteras som missing children.
Anledningen till att siffrorna stiger de senaste månaderna är att den absoluta majoriteten av alla försvunna barn helt enkelt har rymt hemifrån och kommer tillbaks efter några veckor. De nyaste siffrorna blir alltså extremt höga tills barnen återvänt hem..
Orsaksstatistiken för försvunna barn (upp t.o.m. 20 år alltså) lyder:
86 percent endangered runaways*.
10 percent family abductions.
2 percent lost, injured or otherwise missing children.
1 percent nonfamily abductions.
1 percent critically missing young adults, ages 18 to 20.
Endangered här betyder missbruk, social misär, misshandel, psykisk sjukdom, brottslighet etc, 74 % av de som rymt var redan omhändertagna av sociala myndigheter när de rymde.
Om du ska påstå att det handlar om sexuellt utnyttjade småbarn får du allt ta fram lite bättre underlag för dina påståenden.