Jag orkar inte göra några långa inlägg längre. Ingen svarar på mina relevanta frågor ändå. Ingen bryr sig om slutledningsförmåga ändå.
MEN det hindrar mig inte från att skriva några statements iaf - oavsett om ni kommer gilla dem eller ej.
Citat:
Ursprungligen postat av
cheshire
Sedan så undrar jag lite över det här fotot med
kartan också.
[mjölk, grisar, bondgård]
"Joewills" har gillat bilden. Jag TROR att ig-kontot Joewills och ig-kontot werkinonmahnightcheese är samma person - "konstnären" besatt av döden. (Corbin) Jag MINNS att han har sin business utanför Washington. Minns inte var men Virginia?
Jag är SÄKER på att jag läst en intervju med Alefantis där han säger att CPPP har en liten farm med egna kycklingar och stoltserar med att de tar med sig färska ägg till restaurangen.
Jag SKULLE INTE BLI FÖRVÅNAD om det visar sig att Alefantis har en farm i Virginia tillsammans med minst en kompanjon. Han verkar ju ha många strängar på sin lyra.
Angående "cumpanda" så verkar en del på pg-diskussionsplatser rörande överens om att det är det nya "cheese pizza" dvs CP. Om det är sant, så kan man ju undra om det rinner till i brallan på Alefantis när han öppet tjattrar om det till sina fina vänner. På ett öppet IG-konto som är knutet till sitt företag. Nja. Det låter skumt eller hur? Å andra sidan har de balanserat på den linan i i stort sett hela sin IG-sfär.
"So many pandas!" Ugh.
Jag tycker det är obehagligt och väldigt troligt, tyvärr, att detta kan stämma.
Men då går jag ju bara på känsla.
Jag vill också passa på att debunka en myt spridd i tråden.
NEJ, de som blev polisanmälda och sedermera suspenderade på twitter för att de spred bp har inget gemensamt med Alefantis vänners IG-konton & irl. Drevet gick helt enkelt. Men det finns inget samband.