2016-12-18, 19:52
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Bevis döljs ju på löpande band. Vad hände med kapten klänning-härvan exempelvis?
Hundratals namn, höga poster, Säpo (!..?), Gruppen för trafficking osv osv.
Det finns trådar här på FB om du är på riktigt nyfiken.

Alefantis var bara ett lösryckt låtsasexempel, det förstod du nog.
Cathy O'Brien har lite mer grafiskt sjuka berättelser om Hillarys fascination för hennes trasiga (sönderskurna) kön.

Cathy O'Brien

Tråden handlar inte om kapten klänning, jag kan inte tolka rubriken på annat vis. Världseliten, underförstått pizzagate.

Det spelar egentligen ingen roll. Du säger att bevis döljs, visst, och det som inte syns finns inte heller, allt annat är snömos.

Du kan väl inte på fullt allvar mena att vi ska inteckna det vi inte kan se eller känner till för att vara bevis?
Citera
2016-12-18, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Tråden handlar inte om kapten klänning, jag kan inte tolka rubriken på annat vis. Världseliten, underförstått pizzagate.

Det spelar egentligen ingen roll. Du säger att bevis döljs, visst, och det som inte syns finns inte heller, allt annat är snömos.

Du kan väl inte på fullt allvar mena att vi ska inteckna det vi inte kan se eller känner till för att vara bevis?

Det jag säger är bara att om "pizzagate" är real, och att världens toppskikt styr världen genom once-in-the-club-always-in-the-club så kan vi likaväl prata om saker som sker i Sverige såväl som i Washington när det gäller "blottläggningen" av eliten. Eller hur?
Citera
2016-12-18, 21:02
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Det jag säger är bara att om "pizzagate" är real, och att världens toppskikt styr världen genom once-in-the-club-always-in-the-club så kan vi likaväl prata om saker som sker i Sverige såväl som i Washington när det gäller "blottläggningen" av eliten. Eller hur?
Nej! På flashback.org följer man trådens rubrik!

Och om pizzagate är real, så finns det också real evidence, eller hur? Och inte bara old wives' tales. Håller du med?
Citera
2016-12-18, 21:10
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Du ljuger som en häst travar, och det är extremt genomskinligt bara så du vet.
Om du för ett ögonblick tror att jag ska outa min kanal, mitt nick, som jag har på åtskilliga platser på nätet, där jag fått förtroende från människor som diskuterar pizzagate på RIKTIGT och inte i dagisblöjan, där jag fått över trehundra följare på något år, där jag kan bevisa att jag diskuterat pizzagate ett par dagar efter att det fick spridning (det började 7nov, min första tweet om det kom ett par tre dagar senare)
- - - ja då har du tagit dig sorgligt miste.
Fortsätt kalla mig lögnare du, jag skiter i vilket. Jag vet vilka kanaler jag ska ta mig till för mer pizzagate-relaterad info, ställen du knappast någonsin kommer få en inbjudan till. Fortsätt du kalla mig pedokramare och det ena och det andra. Gräv där du står, för du gräver bara ner dig själv djupare och djupare.
Clown.
Citera
2016-12-18, 21:19
Moderator
OYs avatar
Citat:

Det viktiga är inte vad du pratar om, det centrala är att du visar bevis som styrker dina påståenden och farhågor. Det som du hitintills har presterat visar mest på att du sannolikt är paranoid tycker jag.

Jag förstår inte varför du har så svårt för att visa tydliga bevis som säger att Hillary har samröre med barnslaktare och våldtäktsmän. Det enda du kommer med är antydningar baserat på vad andra tokstollar har kokat ihop, när ska du presentera eget material, resultat av egna undersökningar som kan prövas med sunt förnuft?
Citera
2016-12-18, 21:29
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Det viktiga är inte vad du pratar om, det centrala är att du visar bevis som styrker dina påståenden och farhågor. Det som du hitintills har presterat visar mest på att du sannolikt är paranoid tycker jag.

Jag förstår inte varför du har så svårt för att visa tydliga bevis som säger att Hillary har samröre med barnslaktare och våldtäktsmän. Det enda du kommer med är antydningar baserat på vad andra tokstollar har kokat ihop, när ska du presentera eget material, resultat av egna undersökningar som kan prövas med sunt förnuft?
Precis! Istället länkar hen till folk som blivit utsatta för sexualsadism på nittonhundraåttiotalet, hur sjuk får man vara? Hur fan kan man länka till nån som pratar om att "det här hände mig under Bush den äldres administrationsår" och säga att "i den här filmen säger de att Hillary är en djävul". Det är bara lögner. Och hen har gjort likadant flera gånger.

Är det ett modus operandi?
1 slänga in lite galna teorier i valfri konspirationsteori-tråd
2 slänga in lite valfria Youtubelänkar, som HELT saknar relevans till det diskuterade
3 ???????????
4 PROFIT!

Jag gillar absolut inte Hillary, faktiskt så tål jag inte det förljugna fanskapet. Men om det är såhär (eyecreate) som Trumpfansen är så vet jag inte om jag vill vara bland dom!
Citera
2016-12-18, 23:23
Medlem
LuluBrooksies avatar
Jag delar upp detta inlägg i frågor /påståenden och svar/frågor eftersom det blir för krångligt annars.

Joakim-bausser: Undrar varför stora delar av FBI kallar Hillary för antikrist

Lulu: du, joakim, påstår detta, alltså är det upp till bevis för dig - var sägs detta och vad är källan?

Joakim-bausser: och varför Trump undrar om "annan betalning" ges till Eliten.

Lulu: endast du Joakim, som påstår detta, alltså är det upp till bevis för dig - var sägs detta och vad är källan?

Joakim-bausser: Fler och fler är HRC, John peddosta och james alefantis på spåren. Det är bara en tidsfråga innan detta verkligen bubblar upp till ytan. Det räcker med en tweet eller kort uttalande från Trump eller annan högt uppsatt celebritet för att Media inte kommer att klara damage controlen.

Lulu: varför tror du detta? Av vilka anledningar? Är du verkligen så världsfrånvänd att du tror att president-elect Mr Trump ska bry sig om skvaller /chatter från twitter etc? Naturligtvis kommer inget uttalande från Trump, han vill väl förbannat väl inte se ut som en foliehatt! Om han uttalar sig, den dagen det händer, så lovar jag dig att vi alla här redan lär känna till obestridliga fakta som inte kan förnekas (dvs det som saknas i dag).

Joakim-bausser: Pizzagate är riktigt. Ledningen i CIA och FBI (läs Comey) är fruktansvärt korrupt.

Lulu: återigen - du påstår detta, alltså är det upp till bevis för dig - var sägs detta och vad är källan?

Joakim-bausser: För att Pizzagate ska blossa upp ORDENTLIGT behövs:
1. NYPD måste släppa de 600 tusen mailen.
2. Trump MÅSTE ta upp ämnet
Händer detta så kommer det verkligen att " drain the fucking swap" och huvuden kommer att flyga, inte bara i Washington DC utan i hela landet. Mystiska mord med kopplingar till DNC är bara början.

Lulu: tror du verkligen att Pizzagate kan blossa upp mer än det redan gjort? Känns som att det är på väg att svalna betänkligt.
Tror du menar "swamp".
Vad menar du med DNC? Och att folk skulle mördas? Låter olagligt. You know the drill:
Du Joakim påstår detta, alltså är det upp till bevis för dig - var sägs detta och vad är källan?

Joakim-bausser: Det är omöjligt att debattera med debunkers i denna tråd då de inte besitter en grundläggande analytisk förmåga.

Lulu: sad to see you go! Ses imorgon!

Joakim-bausser: Och jag vill också rikta ett sort tack till personen som anmäler mina inlägg så att de blir borttagna!

Lulu: offtopic-inlägg blir borttagna. Vet inte om någon anmält - inte jag iaf. Tror mod plockar bort helt enkelt.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2016-12-18 kl. 23:25.
Citera
2016-12-19, 00:18
Medlem
nerdnerds avatar
Om jag fattar det rätt (vilket iofs inte är säkert..) har Putin och Ryssland utnyttjat Wikileaks för att sänka Hillary till fördel för den tillträdande president Pussy Grabber.

WL är efter detta helt körda i mina ögon.
Citera
2016-12-19, 00:42
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Om jag fattar det rätt (vilket iofs inte är säkert..) har Putin och Ryssland utnyttjat Wikileaks för att sänka Hillary till fördel för den tillträdande president Pussy Grabber.

Tror du på detta själv? Detta rykte är släppt från Hillary-läger - hon som velat få till ett krig mot Ryssland hela tiden...

Varför tror du att FBI's läcka / och WL's källa är ryssar?
Citera
2016-12-19, 02:49
Medlem
Ta er en titt i denna fina tidningen:---> https://www.slideshare.net/mobile/420Guy/modern-boylover-magazine-issue-14

Värt att notera är hur den nu ökända FBI symbolen för "boy lover" dyker upp igen. Har nämnt det tidigare och det kan vara värt att nämnas igen. Vad som jag anser är lite svårt att förneka är bl.a den mycket tydliga vurmen för det antika Grekland. Bläddrar man bland sidorna hittar man ett uppslag med rubriken "The golden age of greek love" och man beskriver i korta ordalag att det under denna tiden minsann var helt accepterat med att vara sk. "boylovers". Bara jag som drar en direkt parallell till Alefantis profilbild på instagram föreställandes greken Antinous? Eller kom foliehatten på lite för mycket här för trådens antagonister/rättshaverister/språkpoliser? Jag spekulerar inte kring Alefantis eventuella brott, men om man adderar allt annat som har cirkulerat kring honom blir denna mannens "förkärlek" till barn svår att förneka... Bläddra lite till bland sidorna så finner du något mer som berör kopplingen till pedofili/pizza. Slump? Don't think so.
Citera
2016-12-19, 03:10
Medlem
cheshires avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Tror du på detta själv? Detta rykte är släppt från Hillary-läger - hon som velat få till ett krig mot Ryssland hela tiden...

Varför tror du att FBI's läcka / och WL's källa är ryssar?
Citat:
Varför litar DU på Putin och på president Pussy Grabber??

Nej *suck* Ryssland är ett villospår i ett sista desperat försök att skylla på någon annan och samtidigt försöka få igång kriget med Ryssland och Iran.

Om du inte förstått det än så är det Wikileaks, Julian Assange och Trump som räddat världen från WW3. Att kalla Trump för president Pussy Grabber visar lite varifrån du kommer. Det är väl det enda som finns kvar att ta på efter att alla falska hittepå-anmälningar om våldtäkter mm. genomskådats och avslöjats. Det lite lustiga här är att till och med jag som musiker kan kallas för "pussy grabber" och jag är tämligen övertygad om att jag inte är ensam.

Hur många lik har Clintons i sin garderob nu? Trump är ett oskrivet kort. Han är i princip ekonomiskt oberoende vilket gör att "quid pro quo", vilket är det som gjort Clintons förmögna, är ute ur bilden. Hur många miljoner $$$ har vi genom Wikileaks kunna se Clinton Foundation mottagit ifrån bla. Quatar och Saudiarabien? Hur mycket vapen har USA och Sverige(!) sålt till Saudiarabien som sedan använts av IS i kriget i mellanöstern?

Nu har Amerika och världen genom Wikileaks fått en chans att resa sig upp och vända hela den här globaliserings-skiten vars enda syfte, i detta skede, är att orsaka kaos och tvinga människor på flykt, och om du frågar mig så tycker jag vi skall ta den.
Senast redigerad av cheshire 2016-12-19 kl. 04:06.
Citera
2016-12-19, 03:49
Medlem
cheshires avatar
Det vi som bryr oss är oroliga för inträffar här i och med Pizzagate är givetvis barnsexhandel och grövre saker. Att bortse att sådant förekommer är att förneka de 100.000-tals barn som utsätts varje år rätten till sitt eget liv.

De flesta normala människors varningsklockor började nog ringa när de fick se bilderna från James Alefantis' Instagram. Började klockorna inte ringa så kan man fråga sig vilket typ av material som skulle krävas för att dessa personer skall lyfta luren. Regelrätt barnporr? Videoklipp med satanistiska ritualer där barn skändas?

Behöver det gå så långt innan man skall tycka det är befogat att polis bör blandas in? Är det inte lite för sent då? Det är väl trots allt polis och åklagare som skall stå för bevisningen medans allmänheten kan stå för misstanke och anmälan?

Önskas vidare information om hur barnsexhandel kan se ut så kan man kika på The Reality of Child Trafficking Rings där bla. Kim Noble's målningar tas upp, vilka dök upp i ett tidigt skede i samband med James Alefantis och Comet Ping Pong.

Märk väl att Pizzagate är vad Pizzagate är tills Pizzagate har blivit fullständigt utrett. Att "debunka" Pizzagate med det ena argumentet dummare än det andra är att säga att det material som hittills dykt upp inte är värt att utredas närmare.

Det finns med andra ord inga vettiga motargument utan endast bortförklaringar som att Pizzagate skulle vara "fake news". Bilderna, mailen och donationerna finns där oavsett dess anledning och innebörd.
Senast redigerad av cheshire 2016-12-19 kl. 04:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in