• 1
  • 2
2005-12-12, 04:59
Bannlyst
Där är det 504% årlig inflation, priserna ändras varje dag, perfekt för Pricer?

Men arbetskraften är väl för billig. Där Pricer behövs blir det för dyrt och de som har råd behöver inte Pricer då det inte lönar sig tydlgen.

Är inte det gamla Rhodesia, var det bättre där då?
Citera
2005-12-12, 11:17
Medlem
yendors avatar
Vad menar du egentligen med Pricer?
Märkningen på hyllorna eller pricerunner eller kanske något obskyrt företag?

Är inte ens säker på vad fråga är.
Citera
2005-12-13, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yendor
Vad menar du egentligen med Pricer?
Märkningen på hyllorna eller pricerunner eller kanske något obskyrt företag?

Är inte ens säker på vad fråga är.
Ja

http://www.pricer.se/
Citera
2005-12-13, 00:48
Medlem
Smockads avatar
Varför skulle något företag överhuvudtaget vilja befatta sig med ZIMBABWE av alla instabila skitekonomier? Inte ens Pricer borde vara intresserade av att göra affärer där.

Gissar att du bara är en av alla dessa Pricer-människor som skålar i champagne för varje litet halmstrå ni får tag i. Ni har haussat det där skitföretaget sedan tidernas begynnelse och fortfarande inte fått något för det. Tröttnar ni aldrig?
Citera
2005-12-13, 01:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smockad
Varför skulle något företag överhuvudtaget vilja befatta sig med ZIMBABWE av alla instabila skitekonomier? Inte ens Pricer borde vara intresserade av att göra affärer där.

Gissar att du bara är en av alla dessa Pricer-människor som skålar i champagne för varje litet halmstrå ni får tag i. Ni har haussat det där skitföretaget sedan tidernas begynnelse och fortfarande inte fått något för det. Tröttnar ni aldrig?

Läs lite bättre, jag har sänkt Pricer länge.
Även jag och Björn Davegårdh trodde på Pricer, jag förlorade men vad har Björn skrivit som tyckte den var värd 300:-?
Citera
2005-12-13, 09:53
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norman
Läs lite bättre, jag har sänkt Pricer länge.
Även jag och Björn Davegårdh trodde på Pricer, jag förlorade men vad har Björn skrivit som tyckte den var värd 300:-?

Nu går jag helt OT, men eftersom jag eventuellt lyckas irritera någon så lade Pricer grunden till en fin kapitalgrund under senare hälften av 90-talet. Det var de första aktier jag köpte själv och om jag inte missminner mig helt var kursen vid inköpstillfället 33:- och jag sålde nästan på ATH vid 330:-.
Citera
2005-12-13, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverent Mishap
Nu går jag helt OT, men eftersom jag eventuellt lyckas irritera någon så lade Pricer grunden till en fin kapitalgrund under senare hälften av 90-talet. Det var de första aktier jag köpte själv och om jag inte missminner mig helt var kursen vid inköpstillfället 33:- och jag sålde nästan på ATH vid 330:-.

Nu kan du köpa tillbaka för 1 krona
Citera
2005-12-13, 11:49
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 14th
Nu kan du köpa tillbaka för 1 krona

Spiksäker investering.
Citera
2005-12-14, 04:50
Bannlyst
Citat:
Spiksäker investering.

Därom tvista de lärde för ett företag som aldrig gjort vinst under lång tid.
Citera
2005-12-14, 04:52
Bannlyst
Citat:

Ja det var lättare förr om det är sant, jag gjorde 960.000 på Fermenta och har aldrig lyckats upprepa något liknande igen. Nu får man försöka balansera ut IThålen när de förfaller.
Citera
2005-12-14, 08:59
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norman
Därom tvista de lärde för ett företag som aldrig gjort vinst under lång tid.

Ironi kanske...

Vill du veta mer om Pricer i detalj står jag gärna till tjänst eftersom jag känner till företaget mer än väl. PM i så fall.
Citera
2005-12-18, 18:06
Medlem
Dr.Dings avatar
Citat:
Ironi kanske...

Vill du veta mer om Pricer i detalj står jag gärna till tjänst eftersom jag känner till företaget mer än väl. PM i så fall.

Jag är intresserad.
Berätta vad du vet!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här