Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-18, 18:37
  #1
Avstängd
Hej!
Idag var jag på mmsports och köpte 3st body science whey 100%. Har läst på om produkten och den funkar riktigt bra. Enda problemet är att jag kan inte stänga påsen. Har tidigare använt många olika proteinpulver och vissa har haft en dålig förpackning men det här slår allt. Är det någon som vet hur jag ska kunna stänga påsen (jag har försökt i 15 minuter nu) eller kan man låta påsen stå öppen eller är det dåligt?
Citera
2016-10-18, 18:48
  #2
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeadliftChampion
Hej!
Idag var jag på mmsports och köpte 3st body science whey 100%. Har läst på om produkten och den funkar riktigt bra. Enda problemet är att jag kan inte stänga påsen. Har tidigare använt många olika proteinpulver och vissa har haft en dålig förpackning men det här slår allt. Är det någon som vet hur jag ska kunna stänga påsen (jag har försökt i 15 minuter nu) eller kan man låta påsen stå öppen eller är det dåligt?

japp deras zip påsar suger balle, jag brukar ta en kniv och dra i zip låset så all pulver försvinner. Pulver hamnar i skåran så skrapa bort pulvret bara så ska det gå bra.
Citera
2016-10-18, 19:29
  #3
Medlem
PingPongZongs avatar
Varför inte köpa en stor glassbytta? Ät upp glassen och ha proteinpulvret i glassbyttan. Dom stora 2kg är att rekommendera.
Citera
2016-10-18, 19:47
  #4
Medlem
Pecanpies avatar
Jag tröttnade rätt fort på zipen som aldrig funkade och hällde över allt i en burk istället.
Citera
2016-10-18, 20:20
  #5
Medlem
MuscleSharks avatar
Japp, hade ocksa detta problem nar jag for 2-3 ar sen korde pa deras p-pulver.
Vissa zip forpackningar kan vara lite tjuriga, sa se till att det inte ligger pulver i vagen som gor det svar att sluta forpackningen. Det basta ar dock att byta till en plastforpackning som andra redan forslagit.
Citera
2016-10-19, 23:51
  #6
Avstängd
creepingdeaths avatar
bara att öka dosen och dra hela påsen på ett och samma tillfälle
Citera
2016-10-20, 00:03
  #7
Medlem
Killer-queens avatar
If you can't fix it with Gaffa, you havn't used enough.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback